Iz njenog ugla

39 7 6
                                    

Evo, ispijam već drugu čašu viskija večeras

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Evo, ispijam već drugu čašu viskija večeras. Para mi grlo, ali nastavljam da ga pijem, ne bi li makar malo ublažio ovu bol koju osećam. Gledam te, jedini moj, kako grliš tu malu plavu gospođicu, smešiš joj se, pokazuješ svima kako je ona tvoja. Oči ti sijaju kao kod malog deteta, pri svakom tvom pogledu prema njoj. Moram da priznam, ona blista. Duga crna haljina joj stoji kao salivena, plava kosa uvijena u blage talase, oči se sijaju i gledaju prema tebi. Vidi se ljubav između vas dvoje, ne mogu nikog da lažem. I divim vam se u ovoj divnoj noći punog meseca, dok gorim od tuge u sebi. Znam da nemam šanse pored te plave godpođice. Ja sam sitna, ona je visoka, poput nebodera, odgovara tvojoj visini. Ona blista u toj crnoj haljini, dok ja u mojoj crvenoj izgledam kao strašilo. Moja kratka smeđa kosa je ništa naspram tih njenih božanstveno plavih uvojaka. Moje smeđe oči su tako dosadne, pune tuge i nemira, dok su njene plave zabavne, vrckaste, pune nekog zaljubljenog sjaja. I gledam vas tako, dijamantni prsten sija na njenoj beloj ruci, a na mojoj običan crni, iz obližnje radnje s bižuterijom, koji si mi ti poklonio. Poželim da zaplačem, ali moram biti jaka, jača od ikoga ovde. Sakrivam se iza ljudi, ne želim da me vidiš ovako skrhanu, ovako tužnu zbog tvoje sreće. A onda, dok igrate tango, ugledaš me. I tada tek vidim, sve je to gluma. Vidim ti suze u tim plavim očima, tvoje snažne ruke podrhtavaju, a usta su otvorena od šoka. Mala plavuša gleda, okreće se prema meni i ostaje skamenjena. U trenutku skupi pune usnice u tanku crtu i dođe do mene. Znam, nepozvan sam gost ovde. I ne znam kako imam snage, ali umesto da zaplačem, da udarim tu plavušu, ja joj pružim ruku i kažem: " Čestitam vam."

A onda se okrenem i potrčim koliko me noge nose.

A/N

Iz nekog razloga neće da mi postavi sliku pre teksta, pa sam je morala staviti gore. Sledećih par priča će vam se možda učiniti sličnim. Bile su moj pokušaj menjanja perspektive, tako da se nadam da vam neće biti dosadne. 

Update: pronašla sam još jednu sliku i uspela da je ubacim pre teksta, jej.

Imam par pesama koje bih objavila, ali se još razmišljam...

Kako ste vi?

LOST

Deo izgubljene dušeWhere stories live. Discover now