(Ep-30)Z/U

6K 642 45
                                    

Zawgyi Version,

ထို​ေန႔​က​ေပါ့ သူJimin Daddyကိုသတ္​လိုက္​တာ Kim Tae Hyungရိပ္​မိတဲ့​ေန႔...အ​ေၾကာက္​တရားတခုက ​ေခါင္​းထဲ၀င္​လာပီး သတိလက္​လြတ္​ျဖစ္​ကာ Kim Tae Hyungကို သတ္​ရန္​​ေစခိုင္​းမိသည္​....

သို့​ေသာ္​ Kim Tae Hyungကို ထိခိုက္​​ေစရန္​ သူတကယ္​့ကိုမရည္​ရြယ္​ပါ...မသိစိတ္​က ခနတာ မ​ေကာင္​းတဲ့အရိပ္​အ​ေနာက္​ လိုက္​မိသြား​ေသာ​ေၾကာင္​့ Kim Tae Hyungရဲ႕ကားကို ဘရိတ္​မမိ​ေအာင္​လုပ္​ခဲ့သည္​.....

Kim Tae Hyungရဲ႕ကားတြင္​ သူ႔အ​ေဖပါ လိုက္​လာသည္​ကို သိပီး​ေနာက္​ပိုင္​း သူတကယ္​့ကိုတုန္​လုွပ္​မိသည္​...ငါဘာလုပ္​ရမလဲ ဘာဆက္​လုပ္​သင္​့လဲ ဆိုတဲ့​ေမးခြန္​းမ်ားသာ​ေခါင္​းထဲျပည္​့​ေနခဲ့သည္​....

ထို႔​ေနာက္​ Kim Tae Hyungတို႔သားအဖတက္​​ေန​ေသာ ​ေဆးရံုသို႔လိုက္​သြားခဲ့သည္​....​ေဆးရံု operationအခန္​းအ​ေ႐ွ႕တြင္​ အ႐ူးတ​ေယာက္​သဖြယ္​ငို​ေႂကြး​ေန​ေသာလူသား...ထိုလူသားရဲ႕မ်က္​ရည္​ကိုျမင္​ပီး​ေနာက္​ပိုင္​း သူ႔ရင္​ထဲလည္​းတဆစ္​ဆစ္​နာက်င္​လာရသည္​...

​ကံ​ေကာင္​း​ေထာက္​မစြာ Kim Tae Hyungကိုခဲြစိတ္​ခဲ့တာ​ေအာင္​ျမင္​ခဲ့သည္​..သို႔​ေသာ္​ အမုွ​ေနရာတြင္​ ပဲြခ်င္​းပီးဆံုးသြား​ေသာ Kim Tae Hyungအ​ေဖကို​ေတာ့မကယ္​ႏိုင္​ခဲ့....

သို႔​ေသာ္​ Park Jiminကို သူ႔အနားတြင္​သာ​ေခၚထားပီး သူ႔အရိပ္​တြင္​ခိုလႈံ​ေစခ်င္​​ေသာ စိတ္​​ေၾကာင္​့ Kim Tae Hyungကို ​ခဲြစိတ္​မုွမ​ေအာင္​ျမင္​​ေၾကာင္​း သတင္​းအမွား​ေျပာခိုင္​းကာ သူက​ေတာ့ Kim Tae Hyungကို အီဂ်စ္​က အ​ေတာ္​ဆံုး ဆရာ၀န္​နဲ႔ႀကိတ္​ကုသခဲ့သည္​....

ဘယ္​သူ႔ကိုမွမထိခိုက္​လိုပါဘူး...သူလည္​း လူသားတ​ေယာက္​လို​ေနခ်င္​တာ​ေပါ့..သူလည္​း မိသားစုဆိုတဲ့​ေႏြး​ေထြးတဲ့အရိပ္​အျမံဳမွာ​ေနခ်င္​သည္​...ဘာလို႔ ဘာလို႔ သူ႔စိတ္​ကို နားမလည္​ၾကတာလဲ...ဘာလို႔ အဆံုးသတ္​​ေရာက္​တိုင္​း သူပဲနာက်င္​ရတာလဲ...ဘာလို႔...ဘာလို႔ သူတို႔လို ​ေအာက္​​ေျခက​ေန တက္​လာခဲ့ရတဲ့လူ​ေတြရဲ႕ ခံစားခ်က္​​ေတြကို လ်စ္​လ်ဴ႐ုွရတာလဲ....​ေလာကႀကီးက တကယ္​ကို တရားမ်ွတမုွမ႐ွိ​ေပ....

ကမ္ဘာမှား၍ကျသောမျက်ရည် (Z/U)Where stories live. Discover now