(ep-8)Z/U

4.9K 673 60
                                    

Zawgyi Version,

ြဖုန္​းထဲက သတင္​းၾကားပီးပီးခ်င္​း မဟုတ္​ပါ​ေစနဲ႔လို႔သာ ဆု​ေတာင္​းရင္​း မနားတမ္​း​ေျပး​ေနခဲ့သည္​.....

က​ေလးကိုခ်ီထားရင္​း​ေျပးတာ​ေၾကာင္​့ ခရီးကသိပ္​မတြင္​ခဲ့.....

ို​ထို႔​ေနာက္​ လမ္​းမ​ေရာက္​​ေတာ့မွ Taxiငွါးကာ အျမန္​​ေမာင္းခိုင္​းခဲ့ရသည္​....

*ဦး​ေလးႀကီး အီ​ေယာင္​း ​ေဆးရံုကို​ေမာင္​း​ေပးပါ ျမန္​ျမန္​​ေလး*

*အဟင္​့ A.P.P.A* ဆိုပီး သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲက ​ေခါင္​း​ေလး​ေမာ့ကာ ငိုမဲ့မဲ့ျဖစ္​​ေန​ေသာ သား​ေလးကို ​ေက်ာ​ေလးသာပြတ္​​ေပး​ေနခဲ့တယ္​...

တကယ္​တမ္​းက်​ေတာ့ သူ႔မွာ စကားမ​ေျပာႏိုင္​ခဲ့....

ခုခ်ိန္​သူငိုလိုက္​ရင္​ အရိပ္​အကဲသိတဲ့သား​ေလးကပါ လိုက္​ငိုမွာ သိ​ေသာ​ေၾကာင္​့ ရစ္​၀ဲလာသည္​့ မ်က္​ရည္​စ​ေတြသာ လက္​နဲ႔သုတ္​ပီး အားတင္​းခဲ့ရသည္​.....

"​ေက်းဇူးျပဳပီး ဘာမွမျဖစ္​လိုက္​ပါနဲ႔ Taeနဲ႔​ေဖ​ေဖရယ္​"

ဆယ္​့ငါးမိနစ္​​ေလာက္​ၾကာ​ေတာ့ ​ေဆးရံု​ေ႐ွ႕​ေရာက္​လာသျဖင္​့ အက်ႌအိတ္​ထဲတြင္​ပါလာသမ်ွ ပိုက္​ဆံထုတ္​​ေပးကာ ​ေဆးရံု၀န္​းထဲ ​ေျပး၀င္​လာခဲ့သည္​.....

အ​ေနာက္​က Taxi ဦး​ေလးႀကီးက ပိုက္​ဆံလိုလို႔​ေအာ္​​ေခၚတာလား ပိုလို႔​ေအာ္​​ေခၚတာလားလဲ ဂ႐ုမစိုက္​ႏိုင္​ခဲ့​ေတာ့.....

ထို႔​ေနာက္​ ​ေဆးရံု reception တြင္​ထိုင္​​ေန​ေသာ ​nurseမ​ေလး ​ေတြကို အ႐ူးတ​ေယာက္​သဖြယ္​ Taeနဲ႔​ေဖ​ေဖ႐ွိရာကို ​ေမး​ေနခဲ့သည္​....

*ဟို...ဟို....ဂန္​း..ဂန္​း၀န္​းဒို လမ္​းမွာ ကားaccidentျဖစ္​ခဲ့တဲ့ လူ..လူနာ​ေရာဟင္​*

*ဟုတ္​ကဲ့ ဘာမ်ား​ေတာ္​စပ္​လည္​း႐ွင္​့....သက္​ဆိုင္​သူမဟုတ္​ရင္​ ​ေပး၀င္​လို႔မရပါဘူး*

*ကြၽန္​​ေတာ္နဲ႔လက္​ထပ္​ထားတဲ့သူနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​့အ​ေဖပါ*

*arr nae ကြၽန္​မအ​ေနာက္​လိုက္​ခဲ့ပါ* လို႔​ေျပာပီး အ​ေ႐ွ႕က ထြက္​သြား​ေသာ nureseမ​ေလး အ​ေနာက္​သို႔လိုက္​သြားခဲ့သည္​....

ကမ္ဘာမှား၍ကျသောမျက်ရည် (Z/U)Where stories live. Discover now