(ep-9)Z/U

4.8K 654 20
                                    

Zawgyi Version,

*​ေတာင္​ကိုရီးယားႏိုင္​ငံရဲ႕ ထိပ္​တန္​း companyထဲက တခုျဖစ္​တဲ့ Kim Groupဟာဆိုရင္​ လက္​႐ွိအုပ္​ခ်ဳပ္​စဲCEOနဲ႔ အၿငိမ္​းစားယူသြား​ေသာ CEOအ​ေဟာင္​းတို္​့ယာဥ္​တိုက္​မုွျဖစ္​ပြား​ေသာ​ေၾကာင္​့ Kim Groupရဲ႕ Shareမ်ားက်ဆင္​း* ဆိုပီး ​ေဆးရံုအခန္​းထဲတြင္​ ​ေမ​ေမနဲ႔သား​ေလးစားရန္​ ပန္​းသီးခြာ​ေပး​ေနတုန္​း TVက လာ​ေန​ေသာ သတင္​းကိုၾကည္​့ပီး သက္​ျပင္​းသာခ်​ေနခဲ့မိသည္​....သူဘာမွမလုပ္​တတ္​​ေသာ​ေၾကာင္​့​ေပ...

အမွန္​​ေတာ့ သူစီးပြား​ေရးပိုင္​းကို ဘာမွမသိပါ.......

*A.p.p.a*

*ဟင္​သား​ေလး ဘာျဖစ္​လို႔လဲ*

*႐ုွး..႐ုွး*

*႐ုွး​ေပါက္​ခ်င္​လို္​လား*ဆိုပီး ​ေမးလိုက္​​ေတာ့ ​ေခါင္​းၿငိမ္​့့ျပ​ေလသည္​....

သံုးရက္​ဆက္​တိုက္​ အိမ္​​ေတာင္​မျပန္​ႏိုင္​ပဲ ​ေဆးရံုမွာပဲ ​ေသာင္​တင္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ သား​ေလးကိုလည္​း ​ေသးခံမ၀တ္​​ေပးႏိုင္​ခဲ့​ေပ.....

ဒီ​ေန႔​ေတာ့ အိမ္​ခနျပန္​ပီး သားရဲ႕အ၀တ္​အစားအနည္​းငယ္​နဲ႔ ​ေမ​ေမ့အ၀တ္​အစား​ေတြသြားယူရဦး​ေပမည္​...

ထို႔​ေနာက္​ ကုတင္​​ေပၚတြင္​ အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေန​ေသာ ​ေမ​ေမ့ကို ခနထားခဲ့ကာ သားကို ႐ုွးတည္​​ေပးရန္​ သန္​႔စင္​ခန္​းထဲ ​ေခၚသြားခဲ့သည္​....

*arrigo Appaသား​ေလးက လူႀကီး​ေလးျဖစ္​လာပီပဲ ႐ုွး​ေပါက္​ခ်င္​လည္​းလာ​ေျပာတယ္​ ​ေပါက္​မခ်ဘူး...Appaမအားရင္​လည္​း Hoseok ဦ​း​ေလးနဲ႔ ၿငိမ္​ၿငိမ္​​ေလး​ေနခဲ့​ေပးတယ္​* ဆိုပီး ႐ုွး​ေပါက္​​ေန​ေသာ သားရဲ႕ပါး​ေလး​ေတြကို လက္​နဲ႔ပြတ္​ကာ ​ေျပာ​ေတာ့ တခ္​ခ္​နဲ႔ ရယ္​​ေလသည္​....

သားကို ႐ုွးတည္​​ေပးပီး အျပင္​ျပန္​ထြက္​လာ​ေတာ့ အခန္​းထဲသို႔​ေရာက္​​ေန​ေသာ တစ္​စံုတစ္​​ေယာက္​....

*Jung...Jung Kook* လို႔​ေခၚလိုက္​​ေတာ့ သူ႔ကို​ေက်ာ​ေပးထားရာက လွည္​့ၾကည္​့လာ​ေလသည္​...

ထိုခ်ိန္​...

*Jimin* ဆိုပီး အခန္​းထဲ ၀င္​လာ​ေသာ Hoseok...

ကမ္ဘာမှား၍ကျသောမျက်ရည် (Z/U)Where stories live. Discover now