(Ep-23)Z/U

4.7K 603 28
                                    

Zawgyi Version,

အံု႔မိုွင္​း​ေန​ေသာ မိုးသား​ေအာက္​.....
​ေလးလံ​ေသာ​ေျခလွမ္​းမ်ားနဲ႔ ​ေလ်ွာက္​​ေန​ေသာ လမ္​းမထက္​.....
ပါး​ေပၚထက္​ က်​ေသာ​ေန​ေသာမ်က္​ရည္​မ်ားက ပ်က္​လပ္​မသြားခဲ့....

*အမွန္​မဟုတ္​ဘူး...ဒါအမွန္​မဟုတ္​ဘူး...*

*ဟက္​...Daddyက​ေလ Daddyက လူမဆန္​တဲ့လုပ္​ရက္​ကို...ဟက္​*

*မုန္​းလိုက္​တာ...အရာအားလံုးကိုမုန္​းလိုက္​တာ....*

*ဘာလို႔ငါက်မွ...ဘာလို႔ ငါဆိုတဲ့လူက်မွ......*

ထို႔​ေနာက္​ က်ဆင္​းလာ​ေသာ မိုး​ေရနဲ႔အတူ လမ္​းမထက္​ သူ​ေျခ​ေထာက္​မ်ား​ေခြက်သြားခဲ့သည္​.....

လမ္​းသြားလမ္​းလာမ်ားက အ႐ူးတ​ေယာက္​လိုသူ႔ကိုၾကည္​့သြားလည္​း သူဂ႐ုမစိုက္​ႏိုင္​ခဲ့.......

အခုခ်ိန္​ သူဘာမွမစဥ္​းစားႏိုင္​ခဲ့​ေတာ့.......

"ရြာလိုက္​ပါမိုးရယ္​ မိုးနဲ႔အတူ သူ႔နာက်င္​မုွ​ေတြပါ ယူသြားလွည္​့ပါ"......

.............

မိုးသည္​းထဲ ဘာကိုမွမသိ​ေတာ့သည္​့ အ႐ူးတ​ေယာက္​သဖြယ္​ ငို​ေန​ေသာလူသား........

"အရာအာလံုးသိသြားပီး​ေနာက္​ပိုင္​း ဘယ္​​လိုခံစားရလဲ Park Jimin"

ညီမ​ေလးအုတ္​ဂူအ​ေ႐ွ႕သို႔ ထိုလူသား​ေသး​ေသး​ေလးအား​ေခၚသြားပီး အျဖစ္​မွန္​တို႔ကိုသူ​ေျပာျပမိသည္​.....

အခုခ်ိန္​ ဒါ​ေတြကို မ​ေျပာသင္​့မွန္​းသိပါ​ေသာ္​လည္​း သူ​ေျပာမိခဲ့သည္​......

ထို႔​ေနာက္​ အသိစိတ္​လြတ္​စြာ ​ေလ်ွာက္​သြား​ေန​ေသာ လူသားအ​ေနာက္​ သူလိုက္​ၾကည္​့မိသည္​.......

ထိုလူသားကိုစိုးရိမ္​လားဆို​ေတာ့ စိုးရိမ္​ပါသည္​....

သို႔​ေသာ္​ထိုလူသားနာက်င္​​ေစမဲ့အရာ​ေတြကို သူ​ပဲဖန္​တီး​ေနခဲ့တာမလား.....

သို႔​ေသာ္​ဘယ္​သူသိမွာလဲ ဥယ်ာဥ္​မုွးတ​ေယာက္​က သူအျမတ္​တႏိုး ပ်ိဳးထားတဲ့ပန္​း​ေလးကို သူကိုယ္​တိုင္​နာက်င္​​ေအာင္ ​လုပ္​ခဲ့​ေပမဲ့ တကယ္​တမ္​းက်​ေတာ့ ဥယ်ာဥ္​မုွးကိုယ္​တိုင္​လည္​း နာက်င္​ခဲ့ရတယ္​ဆိုတာ.......

ကမ္ဘာမှား၍ကျသောမျက်ရည် (Z/U)Where stories live. Discover now