(ep-20)Z/U

5.3K 578 34
                                    

Zawgyi Version,

Tae ရဲ႕ အိမ္​က ျပန္​လာ​ေတာ့ စာၾကည္​့ခန္​းထဲက ၀႐ုန္​းသုန္​းကား ထြက္​လာကာ ငိုထားသယာင္​ နီရဲ​ေန​ေသာ မ်က္​လံုးမ်ားျဖင္​့ သူ႔ကိုၾကည္​့ပီး ပုခံုးကို တိုက္​ကာ ထြက္​သြား​ေသာလူသား.....

ပုခံုးကို တိုက္​လိုက္​​ေသာ နာက်င္​မုွ​ေၾကာင္​့လား ထိုလူသားရဲ႕ ခက္​ထန္​​ေနတဲ့ အၾကည္​့​ေၾကာင္​့လာ​ေတာ့ မသိ​ေပမဲ့ သူမ်က္​ရည္​တစ ​ေျမသိူ႔က်သြားခဲ့သည္​...

ထိုစဥ္​ စာၾကည္​့ခန္​းထဲက ထြက္​လာ​ေသာ Daddy ကိုျမင္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ ခ်က္​ခ်င္​း Daddyအနားသို႔​ေျပးသြားကာ ခ်စ္​ရတဲ့လူသားအ​ေၾကာင္​း​ေမးမိသည္​...

*Jung Kookဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ Daddy*

*Jung Kookညီမ​ေလးဆံုးသြားပီ Jimin*

*bor*

တစ္​ဦးထဲ​ေသာ ​ေသြးသားမို႔လို႔ အရမ္​းခ်စ္​ပါတယ္​လို႔ ​ေျပာဖူးတဲ့ Jung Kookညီမ​ေလးက Jung Kookကို ထားခဲ့​ေသာ​ေၾကာင္​့ အခုခ်ိန္​ ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ နာက်င္​​ေနလိမ္​့မလဲ.....

*Jung Kookညီမ​ေလး စ်ာပနသြားခ်င္​တယ္​Daddy...မဟုတ္​ဘူး Jung Kookဆီသြားရမယ္​...အခုခ်ိန္​ သူအားငယ္​​ေနမွာ* ဆိုပီး တ​ေယာက္​ထဲ​ေမးလိုက္​​ေျဖလိုက္​ လုပ္​ကာ အိမ္​ထဲကထြက္​ရန္​ျပင္​​ေနတုန္​း သူ႔လက္​ကိုလွမ္​းဆဲြလိုက္​​ေသာ Daddy....

*Jung Kookကို ခန​ေလာက္​လႊတ္​ထားလိုက္​ပါ....
သူစိတ္​႐ုွပ္​​ေနလိမ္​့မယ္​ အခု....*

*ဒါ​ေပမဲ့ ကြၽန္​​ေတယ္​သူ႔အနားမွာ႐ွိ​ေန​ေပးခ်င္​တယ္​*

*Jung Kookနဲ႔ပတ္​သတ္​သမ်ွ သံ​ေယာဇဥ္​​ေတြျဖတ္​ထားတာ​ေကာင္​းမယ္​*

*Daddyက ဘာလို႔ အခုလို ​ေျပာ​ေနရတာလဲ*

*​ေနာက္​​ေန႔ကစပီး Jung Kookက ဒီအိမ္​မွာ န​ေန​ေတာ့ဘူး Jimin...႐ွည္​႐ွည္​​ေ၀း​ေ၀းမ​ေျပာခ်င္​ဘူး ငါ​ေဒါသကို မင္​းသိပါတယ္​* လို႔​ေျပာကာ အိမ္​ခန္​းထဲ ၀င္​သြား​ေလသည္​.....

အခုခ်ိန္​ သူဘာမွမသိပါ Jung Kookအနားမွာပဲ႐ွိ​ခ်င္​တာပဲ သူ႔​ေခါင္​းထဲ႐ွိသည္​...

အခုခ်ိန္​ သူအိမ္​ထဲက ခိုးထြက္​သြားရင္​ရ​ေပမဲ့ Daddy​ေဒါသကို သူ​ေၾကာက္​သည္​...

ကမ္ဘာမှား၍ကျသောမျက်ရည် (Z/U)Where stories live. Discover now