Cecilia o gün okulun kapısından hızlıca koşarak yağmurdan yeterince nasibini almamak için servisine bindi ve hemen çevik bir hareketle hostes koltuğunun arkasındaki tekli koltuğa oturdu. Çantasını sırtından çıkardı ve kucağına aldı.
Tam çantanın ön cebinden kulaklığını çıkarıp müzik dinlemeye başlayacak iken , telefonu çalmaya başladı.
Arayan annesiydi. Hemen açıp kulağına götürdü. Daha önce de konusu açılan "taşınma" üzerine uzunca bir konuşma faslına giriştiler.-Tamam anne evde konuşalım , ay bunaldım hadi bay , diyerek kapattı telefonu Cece.
Neden bu kadar agresif davrandığını bilmiyordu ama içine bilmediği bir şekilde kötü bir his doğmuştu.
Sanki yeni eve taşınmak o kadar da iyi bir fikir değilmiş gibi geldi ama ; Cece , içindeki hisleri umursamamazlıktan geldi ve buğulu camı koluyla silip yağmur damlalarını izlerken hayaller kurmaya koyuldu...
Cece eve vardığında servisten seri adımlarla inip hızlıca evin ön kapısına koştu ve üç kere kapıya tıklattı. Kapıyı açan annesi oldu. Cece hemen içeri girdi ve kardeşiyle paylaştığı odasına girdi. ~~***
Kardeşi Dynn doğalı bir yıl olmuştu ve Cece kardeşini gerçekten de çok ama çok seviyordu. Onunla ilgileniyor , oyunlar oynuyordu. Ama gülü seven dikenine katlanır derler ya , işte o da bu misali , kardeşiyle aynı odada kalmak gibi hiç de cazip olmayan bir durum çıkmıştı başına. Bütün genç kızların korkulu rüyası...
Zaten odası pek de büyük değildi. Şimdi de kardeşinin beşiği , konsolu ve oyuncakları kaplamıştı odayı. Cece , bundan pek de hoşnut değildi tahmin edeceğiniz gibi. O yüzden taşınmayı iple çekmeye çalışıyordu ama içindeki kötü hisler ve burukluk , buna izin vermiyordu.***
~~Hemen okul üniformalarını çıkardı ve yerine rahat keyjıl bir şeyler giydi. Gri , bol bir eşofman ve üzerine mavi ve üzerinde Badgirl yazan bir croptop.
Ardından , hemen mutfağa ilerledi ve orada bulaşıkları yıkamakla meşgul olan annesine yöneldi.
Cece , taşınmakla olan bütün hislerini ve düşüncelerini döktü annesine. Aslında çok istekli olduğunu ama içinde bazı kötü hislerin de eksik olmadığını teker teker anlattı annesine.
Ama Bayan Jade taşınma konusunda çok istekliydi. Şu an bulundukları ev onlara çok dar geliyordu ve artık bunalmışlardı. Bir de Dynn doğunca iyicene ufak kalmıştı bu ev üç kişi için. Bahçesi de yoktu evin. Komşular da tuhaf insanlardı. Bir bakıma Harlem Mahallesi'ne benziyordu yaşadıkları yer.
Cece annesinin dediklerine hak vermedi değil aslında. Annesi baştan sona haklıydı. Zaten ne bilirdi ki kendisi? Daha hiçbir tecrübesi olmayan bir gençti. Annesi konuşmasını bitirince başını aşağı yukarı oynatıp onayladı annesini söylediklerini. Ve odasına çekildi.
Cece , oldukça zeki ve sorumluluk sahibi bir kızdı. Ödevlerini yapar görevlerini zamanında tamamlardı. Tam bir örnek öğrenci etiketi vardı üzerinde. Zaten kendisi özel bir kolejde 100% Burs ile okuyordu. O kolejde 100% burs ile okuyan sadece 4 kişi vardı ve Cece de o kişilerin içindeydi. Kısacası oldukça başarılı nadir öğrencilerden biriydi.
Cece, 8'e gidiyordu ve hiçbir dersinde düşük notu yoktu.Bütün öğretmenleri ondan memnundu. Memnun olmama gibi bir şansları da yoktu zaten.*Editlendi*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi
HorrorCecilia ve ailesinin taşındığı yeni malikane onların hiç beklemediği bir şeyler barındırıyor . Pişman olacakları bu seçim , onlara hiç de iyi yansımayacaktır..