Cece o rüyanın ardından Pernilla'dan ve annesinden izin alıp evden -gerçekten- ayrıldı ve üç dakika önce aradığı annesinin onu arabayla almasını bekliyordu , bir yandan da telefonunu karıştırıyordu.Sonra bir tıkırtı duydu ve refleksî bir hareketle arkasını dönmesiyle camın arkasında -yani Pernilla'nın evinin içinde- bir silüet görmesi bir olmuştu. Bu silüet rüyasındakinin aynısıydı! Daha dikkatli bakınca silüetin Bay Wath'e benzediğini farketti , ama cam buğulu ve hava soğuk olduğu için görüntü bulanıktı ve bundan emin olamadı.
Cece çok korkmuştu ve şok olmuştu çünkü böyle birşeyi beklemiyordu. Telefonunu açmak için içine koyduğu cebe ulaşmaya çalıştı ama hareket edemediğini hisseti! Tamamen dona kalmıştı!
Tekrar cama baktığında silüetin orda olmadığını farketti. Sonra tuhaf bir hisle kendine geldi ve tekrar hareket edebilmeye başladı.
Bir kaç saniye geçmişti ki annesi onu arabayla almaya geldi. Cece annesinin komutunu beklemeden hışımla araba kapısını açtı ve derin bir nefes aldı. Bayan Jade:
- Ne oldu Cece , bir sorun mu var? Cece'nin üstünde ki gerginliği ve korkuyu anlamıştı belli ki. Zaten Cece öyle kasılmış duruyordu ki bunu anlamamak mümkün değildi.
Cece yavaşça annesine dönüp bir kaç saniye öyle kaldı ve derin bir nefes aldı. Bir kaç saniye geçtikten sonra Cece başından geçenleri bir bir anlatmaya koyuldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi
HorrorCecilia ve ailesinin taşındığı yeni malikane onların hiç beklemediği bir şeyler barındırıyor . Pişman olacakları bu seçim , onlara hiç de iyi yansımayacaktır..