Sonunda eve varabilmişlerdi. Cece yolculuk boyunca annesine başından geçen her şeyi anlatmıştı. Annesi de onun kadar korkmuştu belli ki çünkü Cece'nin anlattıklarını dinlerken gözleri fal taşı gibi olmuştu.
Cece arabadan indi , kapıyı kapattı ve yavaşça annesi ile beraber evin kapısına doğru yürüdü. Adımlarını yavaş ve dikkatli bir şekilde atıyordu çünkü hala deminki olayın etkisindeydi ve kafası doğru dürüst çalışmıyordu.
Kapıyı ondan hızlı yürüyen annesi açtı ve içeri girdi , Cece arkadan geliyordu. Sonunda o da tam eve girecek iken , içeriye attığı ilk adımla tüyleri diken diken oldu. İçini çok kötü ve tedirgin edici bir his kaplamıştı. Birden bire nedenini bilmediği bir şekilde kesin kötü birşey olacak diye düşündü , içeri girdi ve kapıyı kapattı.
Annesi gece yarısı olmasına rağmen akşam yemeği hazırladı. Domates soslu spagetti. Böylece yemeklerini yerken televizyon izleyeceklerdi.
Cece televizyonu açmak için kumandayı aldı ve tam Kanal-3'ü açacakken aynı kapıdan girerken hissettiği ürperti geldi ve kumandayı yere düşürdü. Kumanda kırılmıştı ama hiç ses çıkarmamıştı. Hatta öyleki Bayan Jade oralı bile olmamıştı. Cece şaşkın bir şekilde annesine kumandayı gösterdi ve Bayan Jade ona şaşırmış bir ifadeyle baktı.
Neyse ki yedek kumandaları vardı , onu kullandılar ve yemeklerini bitirdikleri anda herkes odasına dağıldı.
Cece'yi uyku tutmuyordu. Bir o yana , bir bu yana döndü ama uyuyamadı. En sonunda çareyi MacBook'undan uyuyana kadar Stranger Things izlemekte buldu.
İşe yaramadı. Şimdiden 3 bölüm izlemişti ama hala uyku tutmuyordu. Saate baktı. 3.45'ti. Madem uyuyamıyordu o zaman kahve makinesinden kahve içip sabahlayacaktı , tek remedi bu kalmıştı artık.
Kapı gıcırtısı eşliğinde yavaşça odasından çıktı ve kapıyı açık bıraktı çünkü elinde kahveyle tekrar kapı açma ve ses çıkarma zahmetine katlanmak istemiyordu.
Koridorun başındaydı. Yavaşça yürümeye başladı. Bu sırada annesini ve kardeşini kontrol etti. Her şey yolunda gibiydi. Merdivenlere geldiğinde durdu ve aşağıyı gözetledi. Aşağıda hiçbir yaratığın olmadığından emin olmak istiyordu. Alt kata inme fikri artık mantıklı gelmeye başlayınca yavaşça ve teker teker tüm merdivenleri indi ve hemen merdivenin karşısında yer alan mutfağa doğru yöneldi.
Cece kahve makinesinin yanına geldi ve Leyzisuzan'dan en sevdiği Starbucks Kahve Blend'i kapsülünü aldı , makineye yerleştirdi ve beklemeye başladı. Bu sırada yanında bulundurduğu telefonundan Buzzfeed testleri yapmaya başladı çünkü neden olmasın?
Yaklaşık 3 dakika sonra kahvenin hazır olma olduğunu belirten "ting" sesi geldi ve Cece kupayı aldığı gibi hızlıca odasına doğru ilerlemeye başladı.
Merdivenleri aştı ve kardeşini tekrardan kontrol ettikten sonra kapısını açık bıraktığı odasına girdi , kapıyı kapattı. Şimdi her şeyi beyninin arka lobuna atıp sabahlama keyfi yapacaktı.
Yatağının üstüne oturdu , MacBook'unu açtı ve bu sefer Breaking Bad dizisini izlemeye koyuldu.
Aradan 2 saat geçmişti ki Cece kardeşinin ağlama sesiyle irkildi. Dynn çok sesli bir şekilde bağırıyordu. Annesinin uyanıp kardeşini sakinleştirmesini bekledi fakat kardeşi ağlamaya devam ediyordu , annesinin sesi de gelmiyordu.
Cece , biraz daha bekledikten sonra kapıya yöneldi. Kardeşini kontrol etmesi gerekiyordu. Yavaşça kapıdan çıktı ama bu sefer kapıyı kapattı. Koridordan geçerek kardeşinin odasına vardı. Dynn beşikte karınüstü bir şekilde uzanmış ağlıyordu.
Cece kardişkosunu kucağına aldı ve onu sakinleştirmeye çalıştı. Kardeşi susmuştu ve ona şapşik gözlerle bakıyordu. Cece'nin aklına annesi gelmişti. Neden uyanmadığını merak ediyordu.
Kardeşiyle beraber odadan çıktılar ve annelerinin odasına doğru yöneldiler. Cece kardeşiyle beraber kapının önünde bir müddet bekledi. İçeriyi dinlemeye çalıştı. Tamamen sessizdi. Hışımla kapıyı açtı ve annesi için bakındı.
Annesi yoktu! Yatakta değildi. Cece içeriye girdi ve telaşla etrafa bakınmaya başladı. Odada her yere baktı. Annesine bir kaç kez sesli bir şekilde seslendi ama hiçbir cevap alamadı. Aklına ebeveyn banyosu geldi. Kardeşini çift kişilik yatağa bırakıp kapıya yöneldi.
Önce kapının altındaki boşluktan içeriyi gözetledi. İçerisi karanlık ve boş gözüküyordu. Ama Cece emin olamadı ve kapıyı yavaşça açtı , içeri baktı.
Banyo sahiden de boştu , annesi içeride değildi. Etrafa bakınmaya başladı. Bu arada gözü banyo küvetinin içerisine takıldı. Bu annesinin okuma gözlüğüydü! Neden burda bırakmıştı ki? En önemlisi de , nerdeydi bu kadın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi
HorrorCecilia ve ailesinin taşındığı yeni malikane onların hiç beklemediği bir şeyler barındırıyor . Pişman olacakları bu seçim , onlara hiç de iyi yansımayacaktır..