Ertesi sabah kalktıklarında , Bayan Jade yine dışarıdan yemek siparişi verdi. Kahvaltılarını da yaptıktan sonra evlerini döşemeye başladılar.Yeni aldıkları eşyaların hepsi de internetten sipariş vermişlerdi ve bundan pişman olmamışlardı. Yani aldıkları eşyaların neredeyse hepsi sorunsuzdu.
Döşemeye önce salondan başladılar. Salon oldukça geniş bir oda olduğu için yerleştirecek çok fazla eşya vardı. Ama işe bir kere başlamışlardı , sonunu getirmek zorundalardı.
Önce oturma takımını yerleştirmek için yola koyuldular. Bayan Jade ve Cece L koltukları çok severlerdi. O yüzden kocaman Cyan rengi bir L koltuk almışlardı. Oldukça büyük , 6 kişilik bir koltuktu. Üzerinde bir sürü yastık vardı ve yastıklar bej ve siyah renktelerdi. Yanına bir de 2 kişilik yine Cyan rengi ve L koltuk ile aynı takımdan olan bir sofa koydular. Bu sofanın da yastıkları siyahtı ama aksine bej rengi yastığı yoktu. Ardından da iki tane tek kişilik ama bu sefer bej rengi olan koltukları yerleştirdiler. Fakat bu koltuklara herhangi bir yastık koymadılar.
Sıra televizyon ünitesine ve kahve masasına gelmişti. Kahve masası aslında iki taneydi. Bir krem rengi diğeri de siyahtı. Bunları üst üste koyacaklardı. Siyah ve alçak olan alta , krem ve yüksek olan masa ise üstte kalacaktı. Dekorasyon olarak da masalara birkaç kokulu mum ve bir tane de saksı bitkisi yerleştirdiler. Halı olarak ise kocaman daire ve üzerinde kare desenleri olan siyah bir tane koydular.
Televizyon ünitesi oldukça büyüktü çünkü televizyonları da büyüktü. Rengi bejdi. Genelde oval hatları vardı. Televizyonun yanlarında da bir kaç raf bulunacaktı. Raflara da fotoğraf çerçevelerini yerleştireceklerdi.
Şimdi sıra penceresiz olan duvara gelmişti. Planları bu duvara bir fotoğraf çerçevesi kolajı yapmaktı. Evde bir sürü fotoğrafları vardı ama bunları değerlendirem fırsatları olmamıştı , şimdi vaktiydi. Bu kolajın altına da bej bir halı ve modern kübik bir konsol masası yerleştirdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi
HorrorCecilia ve ailesinin taşındığı yeni malikane onların hiç beklemediği bir şeyler barındırıyor . Pişman olacakları bu seçim , onlara hiç de iyi yansımayacaktır..