Cece , korku dolu bir ifadeyle sayfayı ve laptopunu kapattı ve Pernilla'dan özür dileyerek evine gitmek istediğini söyledi. Pernilla nedenini sordu ama o cevap vermedi.
Biraz sonra annesini aradı ama annesi cevap vermedi. İkinci kez aradığında da. Cece iyice korkuya kapıldı ve Pernilla ve annesinden izin alarak evden çıkıp 5 kilometrelik yolu kendi kendine yürümeye karar verdi.
Yürümeye başladı ve ormanlık bölüme geldi. İçinde tuhaf bir his vardı. Sanki biri onu izliyordu. Başı ağrımaya başlamıştı. Kafasını aniden ormanlık alana çevirmesiyle ormanın derinliklerinden bir çift kızıl gözle karşılaşması bir oldu.
İçinde bir burukluk hissi oluştu ve adımlarını hızlandırarak yürümeye daha sonra koşmaya başladı. Ama her ormana bakışında o kızıl gözleri ve bulanık bir silüet görüyordu. İşi daha çok kötüleştiren ise o silüetin gitgide one yaklaşmasıydı.
Ona daha çok ve daha çok yaklaştı . Cece artık korkudan ne yapacağını bilemiyordu. Daha hızlı , daha hızlı koşmaya çalıştı. Artık silüetle neredeyse yan yanalardı. O sırada Cece bir bir far ışığı gördü. Bir araba geliyordu.
Cece arabaya doğru koştu ama bu işte bir terslik vardı. Araba hızlıca onun üstüne doğru geliyordu. Cece orda olduğunu belli etmek için zıpladı , elini salladı ama araba hızlıca onun üstüne gelmeye devam ediyordu. Tam araba Cece'ye çarparken , Cece gözlerini açtı.
Hala Pernillalar'ın evindeydi. Laptopunun başında uyuyakalmıştı. Etrafına baktı. Her şey normal gibiydi. Meğer demin olanların hepsi bir rüyaydı. Sonra laptopuna baktı. Ekranı kararmıştı.
Elini clickpade götürdü ve ekranı normale döndürdü. Ve hemen tarayıcıdan rüya tabirlerine baktı. Rüyasını yazdı ve "Arat"a bastı. İlk sayfaya girdi. Önce normal olan sayfa birden karardı ve sonra açılınca her yerinde yine o mesaj göründü, "Ydrych yn mynd i fod yn ddrwg gennym am hynny."...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi
TerrorCecilia ve ailesinin taşındığı yeni malikane onların hiç beklemediği bir şeyler barındırıyor . Pişman olacakları bu seçim , onlara hiç de iyi yansımayacaktır..