Kauffmanlar , yeni taşındıkları bu evi baştan sona bi' temizleme kararı aldı. Aslında kalkıştıkları iş pek de iki kişi için değildi ama çok çalışırlarsa başarabilirlerdi. Çok fazla beklemeden , hemen kolları sıvayıp , temizlik için işe başladılar.
Aile önce salondan başlamaya karar verdi. Salon oldukça büyüktü. Evin en büyük odasıydı ve Az ama büyük pencereleri vardı. Tavanı iki katlı bir evin yüksekliği kadardı ve tam ortasından , kristal bir avize iniyordu.
Ve koridorla arasında herhangi kapı yoktu yani koridorla birleşik bir odaydı.Aile , önce örümcek ağlarını , sonra duvarları , ardından da yerleri viledayla temizlediler. En son olarak da odadaki sayılı eşyanın tozunu aldılar. Fakat avizeyi temizleyemediler. Çünkü çok yüksekti ve bunun için başka bir kişiye ihtiyaç vardı.
Salondan sonra mutfağı temizlemeye kalkıştılar. Mutfak salondan biraz daha küçüktü ama bu onların eski evlerinin tamamının büyüklüğüne filan eşit oluyordu.mutfak salondan daha alçaktı ve içinde tezgahları bulunuyordu. Pencereleri daha sık ama dardı.
Mutfaktan sonra evdeki banyolara ve tuvaletlere geçtiler. Evde 2 banyo 1 tuvalet bulunuyordu. Banyolar oldukça genişti hatta birinde iki kişilik küvet bulunuyordu. Ama tuvalet gerçekten de küçüktü ve içine aynı anda iki kişi ancak sığıyordu.
Ondan sonra yatak odalarına temizlemek için geçtiler. Cece'nin şahsî odası mutfak kadardı. Gerçekten de çok genişti ve odanın neredeyse bütün duvarını kaplayan bir penceresi vardı. Pencere de ormana ve anayola bakıyordu. Odanın girişi ise iki kapılıydı. Cece odasını görünce şaşkınlıktan ne yapacağını bilemedi. Bu beklediğinden bile kat kat daha fazlaydı.
Burdan sonra Dynn'in odasına giriş yaptılar. Dynn'in odası salonun yarısı kadardı ama bu bir bebek için devasaydı. Odanın pencereleri azdı ve küçüktü ama yeterliydi. Zaten bebeklerin fazla ışıktan rahatsız olduğunu herkes bilir.En son olarak Bayan Jade'in odasına girdiler , oda mutfaktan biraz büyüktü ama salondan daha küçüktü. Oda evin küşesinde olduğu için iki duvarında da kocaman pencereleri vardı ve özel elbise odası vardı. Oda diğer odalardan daha yüksekti ve daha ferahtı.
Daha sonra ofise girdiler. Ofis , Dynn'in odasından bir nebze daha büyüktü ama evin iç kısmında ve koridorun ortasında , Dynn'in odasının çaprazında bulunduğu için herhangi bir penceresi bulunmuyordu. Kapısı yerine bir archway'i vardı. Oda bebeği olan ve bebeğini her zaman duymak ve ilgilenmek isteyen bir anne için çok uygundu.
Bayan Jade , iç mimardı ve evde homeofis olarak çalışıyordu. Bu yüzden de hem çift ekranlı bilgisayara hem de kocaman bir çizim masasına ihtiyacı vardı. O yüzden bu oda onun için resmen bir mucizeydi. Artık o eski dar evlerinde ki gibi salonda bir laptoptan çalışmak zorunda değildi!
En son olarak da evdeki diğer boş odaları temizleyeceklerdi. Evde toplam 5 tane boş oda verdı ve bunların 2'si büyük , diğer 3'ü küçüktü. Bu odalarla ne yapacaklarını sonra düşüneceklerdi. Ama Cece eve bir tane fitness odası istiyordu yani büyük odalardan birini bunun için kullanabilirlerdi.
Bayan Jade ise mutfağın yanındaki küçük odayı yemek odası olarak kullanmak istiyordu. Çünkü hepinizin bildiği gibi böyle şatomsu evlerde hep bir tane 12 kişilik yemek odası bulunur...
Aile , temizliği yaptıkları sırada , bodrumdan gelen tuhaf uğultu ve takırtı sesleri duydukları için bodrumu temizleme işine girişmediler. Zaten bodrum salonun iki katı kadardı ve acayip yorulmuşlardı ve hava iyice kararmıştı.
Aile , temizliği dokuz buçuk saatte bitirdi. Sonra bir akşam yemeği yediler -yemeği nasıl yediler diyeceksiniz , dışarıdan sipariş verdiler- yemekte , soslu makarna , et sote ve Richman çorbası vardı. Ama Cece vejetaryen olduğu için et yemedi o , soslu makarna yedi.
Kauffmann ailesi , biraz dinlendikten sonra hem eski evlerindeki hemde yeni aldıkları ağır olmayan ve portatif eşyaları eve yerleştirdiler.
Aile , bu işi saat 9'da bitirdiler fakat herkes hemen salonda kurdukları uyku tulumlarında uyudu.
Ertesi sabah kalktıklarında , Bayan Jade yine dışarıdan yemek siparişi verdi. Kahvaltılarını da yaptıktan sonra evlerini döşemeye başladılar.
*Editlendi*
Bu bölümü ikiye bölüp , yarımşar olarak paylaştıracağım. Bu birinci yarımdı. Yakın zamanda diğer yarısını da paylaşmayı düşünüyorum. 😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi
HororCecilia ve ailesinin taşındığı yeni malikane onların hiç beklemediği bir şeyler barındırıyor . Pişman olacakları bu seçim , onlara hiç de iyi yansımayacaktır..