Bölüm 19 : Bay Wath'ın Sırrı

1.1K 49 3
                                    

Ertesi gün Cecil , bu olayın üstüne gitmek istedi. Merak ediyordu , nasıl olur da Bay Wath bir anda hem ölü hem de canlı olabilirdi. Ya da eğer Bay Wath ölüyse , onu nasıl görmüşlerdi?

Cece , annesinden izin alarak mutfaktan odasına çekildi ve MacBook'unu açıp uzunca bir araştırmaya girişti...

Aradan 1 saat geçmişti ki Cece , Deep Web'de korkunç fotoğraflar arasında dolaşıyor , ilginç bilgiler ediniyordu. Ama tam olarak şimdi gördüğü 1887 yılına ait gazete manşeti ilgisini çekti.

Habere göre , Argí Frjoðson adındaki Faroeli bir adam , ABD'de lüks sayılabilen bir lokantada aşçılık yapıyordu. Adam 46 yaşındaydı ve bekardı. Yakınında çalışanlar onun hiç konuştuğunu görmemişti.

Lokantada yaklaşık 4 aydır çalışıyordu. Fena yemek yapmıyordu. Yemekleri herkes tarafından beğenilip takdir görüyordu.

Ama bir gün , televizyonda o adamın ölüm haberi geldi. Haberde adamın kanalizasyon boşluğuna düştüğü belirtildi. Adam , beyin kanamasından oracıkta ölmüş.

-Diyeceksiniz n'olcak , adam kaza falan geçirmiştir diye ama bekleyin-.

Herkes bu haberi korku ile karşıladı. Çünkü Bay Argí , yaklaşık 10 dakika önce lokantaya gelmişti ve yemek yapmak için mutfağa gitmişti.

Herkes hemen mutfağa doluştu. Ama ne o adamdan bir iz vardı ne de yemeklerden...

Cece , oldukça 'şokingen' olmuş bir şekilde orada donup kaldı. Çünkü o olayın aynısı onların başına gelen olaydı. Aynı o önceki adam gibi , Bay Wath de  hiç konuşmuyordu , onun gibi yalnız yaşıyordu , onun gibi yanlarındayken ölüm haberi geliyordu. Yine onun gibi kanalizasyon boşluğuna düşüp beyin kanaması geçiriyordu. Ve yine onun gibi birden ortadan kayboluyordu ve elini sürdüğü hiçbir şey hiç dokunulmamış gibi ilk haline geri dönüyordu.

Cece , bunu annesine bahsetmek istedi ama vazgeçti. Kadıncağızı daha fazla korkutmak istemiyordu. Bir süre sonra bilgisayarının başında uyuyakaldı.

Korku EviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin