Dream, aldığı sıcak duşun ardından havlusunu beline sardıktan sonra son bir kez aynadan kendine bakıp banyonun kapısının kolunu indirerek açtı.
"Ananı sike-"
Karşısına aniden Technoblade'in çıkmasıyla yüksek sesle küfür edecekken George'un uyuduğunu hatırlayıp ellerini ağzına sertçe bastırdı.
"Burada ne yapıyorsun aptal?!" Elini göğüs kafesini delecek kadar hızlı atan kalbine yerleştirirerek sinirle konuştu Dream.
Technoblade umursamazca omuz silkti. "Seninle konuşmamız gerekiyor."
"Bu yine de evime gizlice girmen için geçerli bir sebep değil."
"Ama boş konuşmaya devam edersen benim seni öldürmem için geçerli bir sebebim olacak Clay."
Dream, Technoblade'in sert ve ciddi çıkan sesiyle bir şeyler olduğunu anlayıp kavgayı uzatmamanın daha iyi bir seçenek olduğunu düşündü. "İçeri geç, üstümü giyinip geliyorum."
"Vaktimiz yok."
Dream alayla sırıttı. "Kaslı bedenimi sevdiğini biliyorum bebeğim ama bu kadar ısrarcı olmasan?"
Technoblade, elini alnına sertçe vurup sinirlerine hâkim olmaya çalışarak içeri geçti. Dream ise olayın ciddiyetinin farkındalığıyla hiç yapmadığı kadar hızlı bir şekilde giyinmiş; kapşonunu ıslak saçlarına geçirip soğuk havadan korunmasını sağlayarak Technoblade'in yanına adımlamıştı.
Geldiğini fark etmesi için elini omzuna değdirip karşısına oturdu.
"Sonunda," dedi Technoblade sabırsız bir şekilde. "Büyük bir sorunumuz var," diye de devam ettirdi.
Dream, bakışlarını George'un uyduğu yatak odasının kapısına çevirip odağını tekrardan Technoblade'e verdi. "Sessiz ol, bizi duyabilir," diye konuştu sesini kısık tutarak. "Anlat şimdi, ne oldu da bu kadar sabırsızsın?"
"Philza'yı öldürdüm."
Kısa bir anlık yaşanan sessizliği Dream'in kahkahası bozdu. "Görmeyeli espri yapmaya da başlamışsın Techno."
Fakat Technoblade'in ciddi ifadesini fark ettiğinde kahkahası yavaş yavaş soldu. "Ne yaptım dedin..?"
"Günlüğü okudu, hayatta kalması bizim için bir tehditti."
Dream, yüzünü sinirle sıvazladı. "Elinin ayarını sikeyim, Technoblade. Günlüğü adam akıllı bir yere sakla demiştim."
"Buraya senden azar işitmeye gelmedim. Kapa çeneni ve beni dinle."
Dream arkasına yaslanarak ruhsuz bakışlarıyla onu dinlemeye koyuldu.
"Biliyorsun, plan George'un SMP'ye ajan olarak sızması ve Schlatt'in başkanlıktan alınacağı bir kanıt bulmasıydı. Böylece masum çıkacaktık ve güvenlerini kazanıp önce içten, sonra dıştan yok edecektik. Philza'da planın ilk aşaması için, ikinci aşamadan George gibi habersiz bir şekilde bize yardım edecekti. Bu yüzden sizin evime gelmenizin ertesi günü o da geldi.."
Duraksayan Technoblade'le merakla yerinde kıpırdandı Dream. "Ee?"
"Onu takip etmişler."
"Ne?" Dream, anlık şokla yüksek çıkardığı sesiyle bir küfür mırıldanarak elini dudaklarına bastırdı. Technoblade bıkkınlıkla bir nefes verip devam etti;
"Karl, Sapnap ve Punz'ın Philza'yı öldürmemin hemen ardından evimin dışında olduklarını fark ettim. Görünmezlik iksirini son anda içip kendimi kurtarabildim fakat Philza'nın cansız bedenini bulmalarına ve günlüğümü almalarına engel olamadım."
"Peki onları yapabilecekken neden öldürmedin aptal?!"
"Salak, zırhlarım üzerimde değildi. Üç netherite zırhlı adamı sadece büyülü bir netherite kazmayla-"
"Techno?"
---
Bölümleri önemli bir anda bitirmek ♡ ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Mercy || DreamNotFound
Fanfic❝Technoblade'in ihanetinden sonra savunmasız kalan SMP; savaş kapıya dayandığında, paralı bir katil tutmak zorunda kalır.❞ bxb şiddet, sigara vb. unsurlar içerir. +13 #2020 !!!Cringe warning!!! tekrardan yayınlanmıştır. -dream etiketinde #6 -ship et...