Bölüm başlıklarını geri getirdim fazla boş duruyordu sinir bozucu
Ayrıca 2k için teşekkürler💞
---
"Tanrım, neden işler hep böyle kötü gitmek zorunda?"
Schlatt, sinirle yüzünü sıvazlarken yatağında soyunmuş bir şekilde onu bekleyen sarhoş bedene bakmamaya çalışıyordu.
"Hadi gelsene amınakoyayım, ben kendi kendimi becermeyeceğim."
"Alex sen sarhoşsun."
"Vay canına orospu çocuğu." Quackity, sarhoşluğun etkisiyle ne dediğini bilmeden ağzını yayar bir şekilde konuştu.
"Aptal bana dokunmandan hoşlanmıyorum diyen sen değil miydin? Hem sen aseksüelsin!"
"Aseksüel ne demek ki?"
☯
"G-George!"
Sapnap, yapımında katkıda bulunduğu iletişim evine küçük dokunuşlar atarken; portaldan çıkan bedeni fark ettiğinde, ağzının şaşkınlıkla aralanmasına engel olamadı.
George üstüne çullanan bedenle yalpalasa da göz ardı ederek koca bir gülümsemeyle Sapnap'in sarılışına karşılık verdi. "İnanamıyorum," diyerek George'dan ayrıldı Sapnap. "Sen buradasın... Ama nasıl..?"
"Kaçabilmeyi başardım, her şeyi anlatacağım. Ama bunu herkesin önünde anlatmam gerekiyor. Schlatt'le görüşmeliyiz."
☯
"Acaba portaldan sağ salim geçebildi mi? Ya piglinlerin saldırısına uğradıysa? Ya bir ghast peşine takıldıysa? Daha kötüsü, ya lava düştüyse?! Onunla gitmeliy-"
"Tek bir kelimen." Technoblade, başını okuduğu kitaptan kaldırıp ruhsuz bakışlarını odada endişeyle volta atan Dream'e çevirerek işaret parmağını havaya doğrultup tehditkâr sesiyle konuştu. "Tek bir kelimen sonun olur."
"Sikti-"
Dream'in sözünü hiddetle çalınan kapı böldü. Technoblade, Dream'e sorgulayıcı bir bakış atarken Dream çatık kaşlarıyla omuz silkti ve Technoblade'in oturduğu yerden kalkarak kapıya doğru ilerlemesini izledi.
"Umarım Schlatt'tir aksiyon yaşayalım."
Technoblade, Dream'e yandan bir bakış attı ve kendini her ihtimale hazırlayarak kapıyı açtı.
Eh, ihtimaller arasında kesinlikle yakasına yapışan bir Tommy ve onu sakinleştirmeye çalışan bir Tubbo yoktu.
"Bana senin yapmadığını söyle!"
Technoblade kaşlarını çattı. "Neyi?"
Tommy, tuttuğu yakalarından onu hırsla sarstı. "Punz bana senin Phil'i öldürdüğünü söyledi, yapmadım de!"
Technoblade'in gözleri şokla aralandı. "N-ne? Philza... Öldü mü?"
Technoblade'in mükemmel rol yeteneğine Dream'de eşlik edecekken aniden aklına gelen şeyle duraksadı.
"Bekle, Techno! Ya Punz, Phil'i senin öldürdüğünü George'a söylerse?"
Tommy'nin gözleri duyduklarıyla şokla açılırken, Tubbo'nun Tommy'i tutan elleri gevşedi. Technoblade ise anlık olarak neden iş ortaklığı yapmak için Dream'i seçtiğini düşündü.
"Salak bunu neden sesli söylüyorsun?"
Kenardaki kazmaya uzandı. "İlla iş çıkartacak ahmak."
"Technoblade..."
'TommyInnit was slain by Technoblade'
'Tubbo was slain by Technoblade'
---
Sa
Hazır bölüm biriktirebilmişken şu bölümü de salayım dedim öbür bölüm iyi şeyler olmayacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Mercy || DreamNotFound
Fanfic❝Technoblade'in ihanetinden sonra savunmasız kalan SMP; savaş kapıya dayandığında, paralı bir katil tutmak zorunda kalır.❞ bxb şiddet, sigara vb. unsurlar içerir. +13 #2020 !!!Cringe warning!!! tekrardan yayınlanmıştır. -dream etiketinde #6 -ship et...