Κεφάλαιο 33

503 44 7
                                    

Μετά από διάφορα άλλα μαθήματα που είχαμε σήμερα επιτέλους ήρθε η ώρα του ΦΑΓΗΤΟΥΥΥΥ
Αφού κάθισα όπου βρήκα και έφαγα βιαστικά σηκώθηκα και πήγα στην άλλη άκρη του τραπεζιού, όπου καθόταν ο Draco αγχωμένος χωρίς να έχει ακουμπήσει το φαγητό στο πιάτο του.
Μόλις κατάλαβε ότι στεκόμουν δίπλα του, με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω και χωρίς να πει τίποτα ξανά κοίταξε μπροστά του.
Ακαλα ωραία θα περάσουμε και σήμερα...
Του έκανα νόημα να κάνει άκρη στον πάγκο και πήρα το πιάτο του μπροστά μου.

Εγω"θα το φας αυτό?"
Με κοίταξε με ένα κενό βλέμμα και κούνησε αρνητικά το κεφάλι του.
Άρχισα να τρώω το ρύζι που είχε στο πιάτο του αλλά ήταν άνοστο...

Εγω"μου δίνεις λίγο το αλάτι"
Αυτήν την φορά νομίζω ότι ξύπνησε λίγο. Με κοίταξε νευριασμένος και κοπανησε την αλατιερα στο τραπέζι.

Εγω"ε παιδάκι μου, άμα το σπάσεις θα δούμε ποιος θα το πληρώσει"

Draco "πως μπορείς και είσαι τόσο αναίσθητη !?"

Εγω"δεν είμαι αναισθητη! Απλά πεινάω . Και για ποιο πράγμα πρέπει να αγχωθώ είπαμε?"

Draco "σήμερα θα κάνουμε απόπειρα να ανοίξουμε τον πίνακα" μου είπε ψιθυριστά και μου καθησε το φαΐ στον λαιμό
Και εγώ γιατί το μαθαίνω τώρα είπαμε?

Εγω" θα με πνίξεις ρε άνθρωπε "
Άρχισα να βήχω και αυτός κοπανησε εκνευρισμένος το χέρι του στην μάπα του.
Συγνώμη εγώ φταίω τωρα; να ξέρω δηλαδή...
Εγω" λοιπόν για να καταλάβω, όταν λες σήμερα τι ώρα εννοείς?"

Draco "γιατί λες και έχεις να κάνεις κάτι" είπε ειρωνικά και άρχισε να γελάει.

Εγω "αουτσ!" είπα θιγμενη και του πέταξα ένα κομμάτι ψωμί.
Τότε ήρθε ο Blaze από πίσω μας και αφού αναγκαστικε το άλλο να σκάσει ο Blaise τον έπιασε από τον ώμο και έσκυψε ανάμεσα μας.

Blaise" λοιπόν σήμερα το βράδυ θα έχουμε κάτι σαν μια μικρή μάζωξη κατά της - "

Draco" όπα, όπα για μισώ την τελευταία φορά που κάναμε πάρτυ εσύ ξερνουσες όλο το βράδυ, ο goyl λιποθυμισε στις τουαλέτες και εγώ ήμουν ο μαλακας που προσπαθούσε να σας βοηθήσει. "

Blaise" μεθυσμένος μαλακας θέλεις να πεις, επίσης δεν θα είναι πάρτυ θα είναι απλά μια μικρή μάζωξη μεταξύ φίλων "τον διόρθωσε και μετά συνέχισε να μιλάει κοιτώντας εμένα

Blaise" τέλος πάντων όμως άμα δεν θες να έρθεις δεν σε πιέζει κάνεις, εσύ όμως rain θα έρθεις έτσι;"είπε και μου φίλησε το χέρι, προσπαθώντας να με καλοπιασει

     𝒲𝒽𝓎 𝓃ℴ𝓉  (FANFICTION)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ