Περπατάω όσο ποιο γρήγορα γίνεται προς το Τραπέζι του slitherin.
Το ταιλευτεο πράγμα που θέλω τώρα είναι να αρχίσουν τις ερωτήσεις για χθες βράδυ.Εγω"εχεις δει τον Draco?"είπα βιαστικά στον blaze, γιατί είδα κάτι κορίτσια του revenclow να πλησιάζουν κάθως χαζογελουσαν.
Blaze" οχι"
Καθος πήγα να φύγω με έπιασε από τον καρπόBlaze" τελικά τι πεχτικε εχθές με εσάς τους δύο? "
Εγω" τι δουλειά σ zabini. " είπα και έφυγα ενώ με την άκρη του ματιού μ είδα τον harry να κοιτάζει με ένα βλέμμα απογοήτευσης.
Δεν σκωτοσα και κανεναν...
Τόσο κακό είναι που δεν μισό τον malfoy;Τεσπα θα ασχοληθώ σε λίγο με αυτό το θέμα, προτεραιότητα μ τώρα είναι να βρω τον Draco.
Που έχει πάει και αυτός πρωινιατικα;
Έχει αρχίσει και με λούζει κριός ιδρώτας έτσι όπως κοιτάνε όλοι.Αλήθεια τώρα!? Από πιον δρόμο να πάω? Στα αριστερά μ είναι ο σνειπ και στα δεξιά μ η pansy
Γαμοτο! Μόνο σε εμένα τέτοιαις μαλακίες. Ας είναι προτιμο την pansyPansy"rain! "
" γεια σ και σε εσένα pansy, κοίτα επιδει βιάζομαι τωρα τα λέμε μια άλλη φορά " είπα και την προσπέρασα όσο ποιο γρήγορα μπορούσα
Pansy" ξέρεις ότι σε θέλει μόνο για το κρεβάτι έτσι? "
Σταμάτησα απότομα και γύρισα να την κοιτάξω
Εγω" ο αλήθεια μην μ πεις! "Είπα ειρωνικά καθος σταυρονα τα χέρια μ
Pansy" μπορεί να μην με πιστεύεις τώρα, αλλά θα δεις σε λίγο καιρό. Έτσι κάνει με όλες και μετά γυρίζει πάλι σε εμενα"
Νταξει να πω την αλήθεια το γεγονός ότι το είπε τόσο ψύχραιμα μου έβαλε υποψίες αλλά από την άλλη μιλάμε για την pansy.
Εγω" γιατί είσε η ποιο εύκολη να φανταστώ... "συνέχισα με τον εκρονικο τόνο στην φωνή μ
Pansy" γιατί με αγαπάει! "
Είπε με τόσο πάθος που για ένα λεπτό την λυπήθηκαΑλήθεια τώρα δεν πεζή να το εννοεί αυτό. Πόσο μυαλό έχει αυτή η κοπέλα?
Εγω" τώρα εσύ ή ηλιθια είσαι ή καψουρεμενη"
Pansy" κοροϊδευει όσο θες rain, αλλά μετά μην λες πως δεν σε προειδοποιείσα. Ρώτα οποία θες το ίδιο θα σου πει, δεν σημαινεις τπτ για εκείνων "
Bitch what;
Δεν περίμενα να με αγαπάει κιόλας.
Ότι νανε, γνωριζόμαστε περίπου μισώ χρόνο με τον malfoy...JesusΕγω" οκ, ότι πεις " είπα και την προσπέρασα.
Έχουμε με ποιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθούμε αυτήν την στιγμή.Έκανα κάνα δυο γύρους όλοι την βιβλιοθήκη αλλά τζιφος και εδώ.
Ίσος να είναι στο δωμάτιο του...
Ποοο βαριέμαι να πάω μέχρι τον κοιτώνα τωρα.
Τέλος πάντων ας είναι...
Εν τω μεταξύ δεν ξέρω καν τι θα του πω
Τι υποτίθεται ότι πρέπει να πει κανείς κάτω από τέτοιες συνθήκες?
"Γειά σ ρε τι κάνεις όλα καλά; ξέρεις όλο το σχολείο νομίζει ότι γαμιομαστε
Και η κοπέλα σ για κάποιο περίεργο λόγο είναι ποιο ψυχρεμη από όσο θα έπρεπε κανονικά να είναι, οπότε νμζ πεζή να με σκωτοση στον ύπνο μ."
Ναι αυτό σηγουρα θα πάει καλά...Ένιωσα ένα χέρι να με αρπάζει από τον ώμο και ένα άλλο να μου καλύπτει το στόμα καθώς με τράβηξε μέσα σε ένα δωμάτιο.
Draco" μην φωνάξεις"μ ψυθιρισε ενώ με κοιτούσε με αγωνία
Εγω" πας καλά παιδάκι μου! Να με αφήσεις στον τόπο θέλεις; "
Draco" σσσ🤫"
Εγω" καλά, καλα" είπα ψυθιριστα και ηρέμησα
Εγω" γιατί κρυβόμαστε? "
Draco" θέλω να σου δείξω κάτι"
Εγω"οχ..."
ESTÁS LEYENDO
𝒲𝒽𝓎 𝓃ℴ𝓉 (FANFICTION)
FanficΜια νέα μαθήτρια καταφτάνει στο Hogwarts και καταφέρνει πολυ γρήγορα να κερδίσει την αντιπάθεια του Draco αλλα και την εκτίμηση της Hermione του Ron και του Harry με τον τρόπο σκέψης της . Τι θα γίνει όμως οταν θα γνωρίσει τον αληθινό χαρακτήρα που...