Καιφαλεο 39

29 3 0
                                    

Εγω" εισαι ετημος;"των ρωτησα ενα λεπτο πρην μπουμε στο μαγαζι.

Draco"η τωρα η ποτε" ειπε και ανηξε την πορτα, τον ακολουθισα και πηγαμε κατευθιαν στον πολιτη.
Νιωθο περιεργα,το στομαχι μ εχει γεινι κομπος και αναπνεο υπερβολικα πολυ γρηγωρα, παρολα αυτα το κρυβω αρκετα καλα.
Το αρχικο πλανο ηταν να αποσχολισω εγω τοξ πολιτη οσο ο draco θα παρει το κοχιλη, παρολα αυτα και οι δυο ξεραμε οτι εγω θα μπερδευα τα λογια μ απο το ανγχος οποτε ανταλαξαμε ρολους.

Draco "ψαχνω για κατι σπανιο, αλλα δεν θυμαμε την ονομασια του"
Π"λιγο ποιο συγκεκριμενα;"
Draco "πως να το περιγραψω.... ειναι μικρο οβαλ , βσκ οχι ειναι ποιο πολυ σαν σφεριδιο, καπως μπλεδιζη στο χρωμα αλλα δεν ξ-"
Π"Νομιζω καταλαβα τι εννωης, ακολουθαμε"ειπε με σκεφτικω ηφος και αρχισε να περπαταει πρως την απεναντι πλευρα του μαγαζιου
Δεν ηταν δυσκολο να βρω το κοχυλη , εκανα μια γυρα και το βρηκα ακρηβως διπλα απο την γιαλινη τζαμαρια με τα οστα απο της σηρινες. Με το που γυρισε την πλατη του το εχωσα μεσα στην τσαντα και τους ακολουθησα.

Π"μηπως εννωης κατι τετοιο"
ειπε ενω μας εδηχνε εναν ευθραυστο κρυσταλο, ηταν γαλαζογκριζος με μια περιεργη σκια στο εσωτερικο του.

Draco"αυτο ακρηβως εννωουσα, θα μπορουσατε να μου θυμησετε το ονομα"

Για ονομα του θεουυ... ο τυπας οντος ενθουσιαστικε. Τον σκουντιξα για να σκασει αλλα δεν πηρε πρεφα.

Π" το ματι του ποσιδωνα, συνιθως χρεισιμοπιητε για την δημιουργια εκλεκτων ραβδιων, λιγη το εχουνε στην κατοχη τους πλεων, για να βρεις τετοιο προηων πρεπει να ταξιδεπσις στα βαθυ των αιωνων. Ειναι απο τα ταιλευτεα κοματια που υπαρχουν"

Draco "ενδιαφερων....θα το εχω υποπσιν μου σας ευχαριστω" ειπε και γυρισε πλατι
Με το που καταλαβε ο πολητης οτι των εβαλε σε κοπο τζαμπα τον κηταξε με μησω ματι και αρχησε να ψηθυριζη κατι μεσα απο το στομα του. Δεν δωσαμε και πολυ σημασια ομως αφου ειχαμε ειδει περαση εξω απο την πορτα του μαγαζιου.

Draco " το πηρες;"με ρωτησε ψυθιριστα ενωμε κητουσε με την ακρη του ματιου του, του εκανα ενα νευμα και στριπσαμε στο ποιο κοντινω στενο που βρηκαμε.

Στην διαδρομη για το ξεναδοχιο δεν ειπαμε κουβεντα. Με το που φτασαμε και μπηκαμε στο δωματιο βγαλαμε το κοχυλη εξω καο το περιεργαστικαμε για λιγο.

Draco "οστε αυτο ειναι" ειπε καθως το κητουσε απο καθε πηθανη γωνια.
Ηταν πανεμορφω λευκο με χρισες λεπτομεριες καπως στριφογυριστο θα το περιεγραφα με μητερη ακρη, οτι πρεπει για αυτο που το θελουμε.

Εγω"ποτε πυστευης πρεπει να το κανουμε"

Draco"θα γυρισουνε πισω πρωτα και θα το καταστρεψουμε στο δασος"

Εγω"τα εχεις σκευτη ολα ε; δεν στο χα"ειπα με εναν τονο ειρωνιας και ειδα το πρωσοπο του να σκληρενη
Εγω"εειι εισαι καλα;"ειπα και το σκουντιξα λιγο για να ξεμπλοκαρη

Draco "ναι μια χαρα...απλως εχω ενα κακο πρωεσθημα"

Εγω"μηπως εννωης φοβω;"
Ειπα καο τον κοιταξα στα ματια,
Ανασηκωσε τους ομους του και κοιταξε παλυ το κοχυλη
Εγω"ειναι λογικο να φοβασε και να εχεις αμφηβολιες, αλλα τωρα εχουνε φταση στο τελικο σταδιο, δεν υπαρχη επιστροφη"

Draco"το ξερω, απλα θελω να μου υποσχεθης κατι"ειπε και ξανα γυριση το βλεμμα του πανω μου.
Εγνεψα για να ολοκληρωση την πρωταση του.
Draco" εαν καταλαβουμε οτι τα πραγματα δυσκολευουν πολυ θα το αφησουμε στον dambledor"

Εγω"Α ωστε φοβασε μην σου παθω τιποτα ε malfoy"ειπα κοροηδευοντας τον

Draco" μηλαω σοβαρα annie, υποσχεσου το"
Ειδα την εκφραση του και δεν ηταν σαν ολες τις αλλες, ανησιχουσε οντος.
Εγω"okay το υποσχομαι"
Δεν τον ειδα να πυστιξε και πολυ αλλα δεν ξερω εαν με ενδιαφερη και τοσο, ξερει οτι εχω πησμα.

********************

Ειναι πρωη της επομενης μερας, μολης μπηκαμε στο τρενο για το hagwuarts.
Σημερα ειναι η μερα, το βραδυ οταν ολη θα ειναι στην τραπεζαρια για το βραδυνο θα παμε στο δασος. Δεν ξερω πως υποτιθετε πρεπει να νιωσω , πριν λιγες μερες ανχγονομουν και μονο στη ειδεα αλλα τωρα απλα δεν νιωθω τιποτα, ισως να μην το εχω συνιδιτοποιηση ακομα ή απο την αλλη να το εχω δεχτη για τα καλα.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Jan 11 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

     𝒲𝒽𝓎 𝓃ℴ𝓉  (FANFICTION)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ