Τελικά σήμερα δεν πήγα σε κανένα μάθημα, έκατσα στο δωμάτιο μ και προσπάθησα να καταλάβω τι γίνεται τώρα.
Τελικά δεν είναι όλοι οι άνθρωποι αυτό που δείχνουν...
Τα χέρια μ πονάνε ακόμα από το κράτημα του. Πρώτη φορά είδα τον Draco τόσο νευριασμενο, λες και ήταν άλλος άνθρωπος.
Δεν έχει σημασία πλέον. Δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά ασχοληθώ με τον malfoy, όχι μετά από αυτό που έγινε.
Δεν ξέρω τι ήταν τόσο σημαντικό που είχε σχέση με αυτόν τον πίνακα,και δεν με νοιάζει κιόλας, ας τα βγάλει πέρα μόνος του.
Οοο θεέ μου δεν πιστεύω ότι μαλώσα με τους φίλους μου για αυτόν!Μόλις ανοίξε η πόρτα βγήκα από τις σκέψεις μ και είδα την El να πετάει την τσάντα της κάτω και να ξαπλώνει στο κρεβάτι αναστενάζοντας.
Εγω"τι έπαθες εσύ?"
El"εχω βαρεθεί την ζωή μου. Ο sneip σήμερα με έβαλε τιμωρία για το Σάββατο γιατί λέει 'διάβαζα ένα εξωσχολικό βιβλίο εν ώρα μαθήματος' ενώ το βιβλίο δεν ήταν καν δικό μ. "
Εγω" γιατί δεν του το είπες?"
Εl" του το είπα αλλά μου είπε ότι θα έπρεπε να αναλαμβάνω τις ευθύνες των πράξεων μ και να μην ρίχνω το φταίξιμο στους άλλους "
Εγω" α καλά... Τελικά ποιανού ήταν το βιβλίο? "
Πρώτου προλάβει να απαντήσει μπήκε η Jessica στο δωμάτιο και έκλεισε κατευθείαν πίσω της την πόρτα. Ενω μας κοίταξε τρομαγμένη.
Εγω" εσύ τι έπαθες? "
Jess" έρχεται "
Εγω" ποιος έρχεται? "
Εl" ο χάρος "😂
Jess" κάντε λίγο ησυχία, να νομίζει ότι δεν είναι κανείς εδώ "
El" ποιος? "
Τότε χτύπησε η πόρτα και σταματήσαμε και οι 3 να μηλαμε
Blaze" Jess? Είσαι μέσα? "Jess"ναι μισό λεπτό "
Jess" πάτε στο μπάνιο τώρα "είπε ψιθυριστά και εγώ με την El την κοιτάξαμε μπερδεμένες
Εγω" γιατί? "
Jess" απλά πάτε θα σας εξηγήσω μετά "
Εl" εγώ πάντως βαριέμαι να σηκωθώ δεν ξέρω για εσένα "Εγω" και εγώ... "
Αρχισαμε να την δουλεύουμε και αυτή άρχισε να νευριάζειJess" ρε καθηστερυμενα-" τότε ξανά ακούστηκε ένας χτιπος στην πόρτα και η Jess άνοιξε βάζοντας το ψεύτικο χαμόγελο της.
Blaze" γιατί άργησες τόσο? "
Είπε καθώς έμπαινε μέσα με τον malfoy από πίσω του να ακολουθεί.
Αλήθεια τώρα? Όπου πάω μπροστά μ θα τον βλέπω αυτόν.
Τον κοίταξα από πάνω μέχρι κάτω και όταν συναντήθηκαν τα μάτια μας κοίταξα κατευθείαν την el.Draco" που είναι? "είπε με ψυχρή-σοβαρή φωνή.
Jess" εδώ... " έβγαλε ενα βιβλίο από την τσάντα της και του το έδωσε αυτός το πήρε και έφυγε ρίχνοντας μ ένα τελευταίο βλέμμα. Ποιος νομίζει ότι είναι τέλος πάντων;
Εl" ευχαριστώ δεν λέμε?! " του φώναξε τάχα θυγμενει και με κοίταξε γελώντας
Jess" τέλος πάντων θα τα πούμε μετά εμείς, έτσι? "
Blaze" ναι, τα λέμε " είπε και της έδωσε ένα πεταχτώ φιλί στο μάγουλο πριν φύγει.
Μόλις έκλεισε η πόρτα καθίσαμε και οι 3 για λίγο αμίλητες και την σιωπή των 3 λεπτών την έσπασε η el... Ποιος αλλωςEl" αυτό ήταν το βιβλίο που μου στοίχισε την τιμωρία? "
Jess" εε...κοίτα τώρα,εξαρτάτε πως το θέτεις... "
El" ρε μαλακά ήταν ή δεν ήταν το βιβλίο?! "
Jess" ίσως... "🥺
Εl" παρτα μην στα χρωστάω "της είπε Καθος την μούτζωνε
Εγω" τι βιβλίο ήταν? "
Jess" ένα για κάτι δύσκολα ξόρκια και κάτι τέτοια... "
Εγω" και τι το ήθελε ο malfoy "
Jess" που θες να ξέρω "
Εl" δικό σ ήταν και την πλήρωσα εγώ? "
Jess" οχι, του blaze αλλά το πήρα εγώ για να μην το δει ο sneip "
El" πόσο ηλιθια θεέ μου "
Οκ... Οπότε ο malfoy ήθελε να κάνει μαύρη μαγεία αλλά επειδή δεν μπορούσε φώναξε εμένα να το κάνω, όμως επειδή ούτε εγώ το έκανα τώρα ψάχνει άλλους τρόπους...
Θα έπρεπε να το πω σε κάποιον σωστά?
Αν κάνει καμία μαλάκια, που σηγουρα κάτι τέτοιο θα κάνει. Δεν θα έπρεπε να το ξέρει κάποιος;
ESTÁS LEYENDO
𝒲𝒽𝓎 𝓃ℴ𝓉 (FANFICTION)
FanficΜια νέα μαθήτρια καταφτάνει στο Hogwarts και καταφέρνει πολυ γρήγορα να κερδίσει την αντιπάθεια του Draco αλλα και την εκτίμηση της Hermione του Ron και του Harry με τον τρόπο σκέψης της . Τι θα γίνει όμως οταν θα γνωρίσει τον αληθινό χαρακτήρα που...