Κεφάλαιο 6

878 58 2
                                    

Γενικά με θεωρώ κάπως περίεργη, μπορώ να κάθομαι και να κοιτάω τους ανθρώπους χωρίς κάποιον συγκεκριμένο λόγο, απλός να τους κοιτάω. Επίσης παντα θελω να λέω την τελευταία λέξη σε μια "Συζήτηση "
Δεν ξερω γιατί αλλα νιώθω ποιο άνετα εκτός βέβαια εαν ο άλλος με έχει νευριάσει, επιπλέων δεν θα μπορούσα να παραλείψω από αυτόν τον φοβερό μου χαρακτήρα .Σκευτικά γελώντας. Ότι δεν εμπιστεύομαι κανέναν, δηλαδή θα πω σε κάποιον καλο φίλο ενα μυστικό αλλα ποτε καποιο που μπορεί να με καταστρέψει εαν το μάθουν λάθος άτομα. Και ναι αυτή είναι η annie rain τίποτα το ιδιαίτερο τωρα το πως μπορω και μπλέκω συνέχεια σε καβγάδες δεν έχω ιδέα. Μάλλον ειμαι αρκετα αντικοινωνική ή και λίγο σπαστική....ε μωρέ και ποιος δεν ειναι . Τώρα τελευταία όλο κάτι τέτοια περνάν από το μυαλό μου . Δεν ξερω αλλα μου αρέσει να ψυχολογω τον εαυτο μου, τωρα το κατά πόσο είναι φυσιολογικό δεν έχω ιδέα. Είχε περάσει αρκετός καιρός χωρίς προβλήματα εκτός βέβαια από τις μαλακιες της pansy αλλα δεν με ένοιαζαν τοσο ήμουν τόσο ήρεμη αυτο το διάστημα που δεν κατάλαβα ποτέ περνούσαν οι μέρες.

El"πρώτη ώρα τι έχουμε?"

Εγω ταξίδευα στις σκέψεις μου και δεν απάντησα.

Εl"εεε...annie με ακους;"

Εγω"εε...τι είπες?"

Εl"τι έχουμε τώρα σε ρωτήσα;"

Εγω" ιστορία της μαγιάς με το ravenclaw "

El"ααα....υπέροχα...Εσύ που ταξιδεύεις;"

Εγω"τιποτα μωρέ στο κόσμο μου"

Pansy "και θα σε συνιστούσα εκεί να μείνεις rain"

Εγω" έλεος πρωηνιατικα που την βρίσκεις την όρεξη κουκλίτσα μου;"

Σηκώθηκα και έφυγα πρώτου προλάβει να μιλήσει, γιατί όπως ειπα θελω παντα να λέω την τελευταία λέξη.
Το μάθημα ήταν βαρετό όπως και τις άλλες φορές. Δεν ξερω πως μπορεί αυτή η δασκάλα και μου φέρνει υπνηλία, με το ζόρι κράτησα τα μάτια μου ανοιχτά.
Όταν βγήκα βρήκα τον harry να περπατάει μόνος του και πήγα δίπλα του.

Εγω"επ..τι λέει?"

Harry "μια χαρα τα ίδια"

Εγω"τι μια χαρα αφου σε βλέπω τι έχεις?"

Harry "Δεν είναι κάτι το σημαντικό....αλήθεια δεν χρειάζεται να ασχοληθείς"

Εγω"σε πόνεσε ξανά το σημάδι?"

Harry "που το ξες?"

Εγω"γιατι τόση ώρα δεν έχεις πάρει το χέρι σου απο πανω του;"

Harry "αα...Τέλος πάντων μην το πεις στους άλλους please ....θα αρχίσουν πάλι να γίνονται υπερβολική και δεν έχω καμία όρεξη για μουρμούρα πάλι "

Εγω"κοιτα κατά την γνώμη μου πρέπει να το πεις στον Dumbledore αυτος θα ξέρει καλύτερα από τον ron και την Hermione "

Harry "θα δω...απλα υπόσχεσου μου οτι δεν θα το πεις σε κανέναν "

Εγω"ναι ρε άραξε "

Harry " τεσπα... να σου πω παμε καμια βόλτα οι άλλοι είναι στην βιβλιοθήκη και εγω δεν εχω τη να κάνω"

Εγω"ναι φυσικά "

Αρχίσαμε να προχωράμε λέγοντάς διάφορα πράγματα τα περισσότερα ηταν τελείως κουλά αλλα αφού γελούσαμε δεν μας ένοιαζε.Μου είπε για τους Νταρσλι και για την θεια του την martz που πέρσι την είχε φουσκώσει.

Harry "αυτά για εμένα....εσυ;"

Εγω"εγω γενικά δεν συνηθίζω να φουσκώνει τις θείες μου "

Harry "εννοώ πως δεν ξέρουμε πολλά για εσενα μονο οτι εισαι ημίαιμη και ότι έχεις αλήθεια πολυ θαρος"

Εγω" δηλαδή τι θες να μάθεις?"

Harry "δεν ξερω"

Εγω"οκ λοιπόν μένω στο Λονδίνο, η μαμα μου δουλεύει σε ενα μαγαζί στην  διαγώνιο αλεα και ο μπαμπάς μου είναι δικηγόρος στον κόσμο τον maggles."

Πριν προλάβω να συνεχίσω ακούστηκε μια σπαστική φωνή από πίσω μας

Malfoy " ημίαιμη δηλαδή δεν εκπλήσσομαι"

Εγω"δεν ήξερα ότι ήσουνα τόσο κολίτιδα malfoy "

Malfoy "πως τολμάς να μου μιλάς εμένα ετσι rain"

Εγω" όπως τολμούσα και τις άλλες φορές"τοτε τράβηξα τον harry απο το μπράτσο για να συνεχίσουμε  να προχωράμε.

Malfoy " δεν ήξερε οτι βρήκες και κοπέλα potter"

Εγω"απλα μην δεινης σημασία. Αυτό θέλει"
Συνεχίσαμε να προχωράμε και οταν ο malfoy έφυγε αρχίσαμε πάλι να μιλάμε

Harry "καιρό είχε αυτος....εσυ πως και δεν του είπες κάτι  συνήθως παντα λες?"

Εγω" ειλικρινά με έχει κουράσει, άλλη δουλειά δεν έχει και ασχολιτε συνέχεια μαζί μας...οπότε βαρέθηκα να συνεχίζω τον καβγα αλλη φορα να μαλώνει μόνος του "

Harry "πάντως δεν μπορείς να πεις άργησε αλλα δεν σε ξέχασε"

Εγω"χα...μια ολόκληρη βδομάδα είχε να μου μιλήσει και ήλπιζα να κρατούσε για παντα....αλλα όπως βλέπεις ειμαι γκαντεμο"

Συνεχίσαμε να προχωράμε για λίγο και μετά πηγα με στην βιβλιοθήκη να βρούμε τους άλλους.

     𝒲𝒽𝓎 𝓃ℴ𝓉  (FANFICTION)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora