Κεφάλαιο 34

677 50 26
                                    

Εγω" 8 Νοεμβρίου 1943
Αγαπημένο μου ημερολόγιο ξέρω ότι έχω πολύ καιρό να σου γράψω όμως στο υπόσχομαι αυτό δεν θα επαναληφθεί. Σήμερα είχα την ευκαιρία να γνωρίσω τον Tom Riddle. Είναι υπέροχος, πάντα μου κινούσε το ενδιαφέρον αλλά ποτέ δεν περίμενα ότι θα μου έδινε σημασία. Σήμερα πήγα στην βιβλιοθήκη για να βρω ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία αλλά δεν το έβρισκα πουθενά, πήγα να ρωτήσω την κυρία Σμιθ την βιβλιοθηκαριο να μου πει αν το έχει πάρει κάποιος και τότε άκουσα τον Tom. Αυτός το είχε, μου το πρόσφερε πίσω αλλά εγώ το αρνήθηκα,βέβαια αυτός επέμενε οπότε κάναμε συμφωνία να το διαβάσουμε μαζί. Η καρδιά μου πήγε να σπάσει, ήταν τόσο ευγενικός και καλοκαρδος. Στην συνέχεια πήγαμε κοντά στην λίμνη και μου διάβασε το πρώτο κεφάλαιο, μετά μιλήσαμε για διάφορα πράγματα μου είπε πως θα ήθελε όταν αποφοίτησουμε να διδάξει εδώ στο hogwarts και εγώ του είπα ότι θα του πηγενε πολύ να γίνει καθηγητής, τότε γέλασε και μετά συνεχίσαμε να μιλάμε για διάφορα θέματα, μέχρι που βραδιάσε. Όμως συμφωνήσαμε κάθε μέρα να βρισκόμαστε στο δέντρο μπροστά στην λίμνη και να διαβάζουμε ένα κεφάλαιο από το βιβλίο. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο γρήγορα χτυπούσε η καρδιά μου όσο ήμουν δίπλα του. "

Τελιωσα το διάβασμα της πρώτης σελίδας και έμεινα με το στόμα ανοιχτό όπως και ο Draco.

Draco" ποιανού είναι "
Κοίταξα δίπλα στην άδεια σελίδα όπου ήταν γραμμένα με καληγραφικα γράμματα

Εγω" Celestina grace macpherson. hufflepuff"

Κοίτα ρε, ακόμα και ο voldemort είχε σχέση και εγώ δεν μπορώ να σταυρωσω γκομενο, που καταντήσαμε...
Όχι νταξει όμως τώρα σοβαρά, τι φάση?
Ρεεε ποσο ακόμα θα μπερδευτούν τα πράγματα.
Ξανά ξεφυλλισα το ημερολόγιο και από ότι φαίνεται δεν είναι όλο γραμμένο, πήγα στην τελευταία σελίδα και πριν προλάβω να διαβάσω έπιασα με την άκρη του ματιού μου τις 3 φωτογραφίες που ήταν ακόμα μέσα στο συρτάρι.
Τις πήρα στα χέρια μου και πήγα δίπλα στον Draco.

Στην 1 ήταν μια κοπέλα με μακριά σκούρα κάστανα μαλλια που ήταν ελαφρώς μπουκλοτα στις άκρες, είχε κάστανα μάτια και κατάλευκο-αψεγάδιαστο δέρμα, φαινόταν πολύ χαρούμενη στην φωτογραφία.
Στην δεύτερη ήταν στον κοιτώνα του hufflepuff, καθισμένη σε εναν καναπέ με κάτι άλλα κορίτσια. Και στην τελευταία ήταν μαζί του. Μαζί με τον τότε Tom riddle, καθόντουσαν μπροστά στο μεγάλο δέντρο στην λίμνη, κρατιοντουσαν χέρι, χέρι.
Ήταν ερωτευμένη.
Κοίταξα τον Draco αλλά κανείς μας δεν είπε τίποτα, οπότε ξανά άνοιξα το ημερολόγιο.

     𝒲𝒽𝓎 𝓃ℴ𝓉  (FANFICTION)Onde histórias criam vida. Descubra agora