Κεφάλαιο 14

849 50 1
                                    

Την τελευταία βδομάδα τα πράγματα ξανά μπήκαν σε φυσιολογικά πλαίσια
o draco άρχισε τις προσβολές και τα στραβά χαμόγελα, η Jessica μου ζήτησε συγνώμη  και είπε ότι ήταν μαλακό που απομακρύνθηκε, ο harry έφτιαχνε θεωρίες συνωμοσίας για τα παντα, ο sneip άρχισε να με κράζει επειδή μιλούσα στο μάθημα του. Περίμενα να με βάλει τιμωρία αλλα στάθηκα τυχερή. Και εγώ προσπαθούσα να βρω λίγο ελεύθερο χρόνο για να διαβάσω το βιβλίο μου.
Τελευταία το έχω παραμελήσει πάρα πολύ, και το γεγονός πως οποτε έχω ελεύθερο χρόνο κάποιος θα πρέπει να είναι δίπλα μου δεν βοηθάει καθόλου.
Ταυτόχρονα συνειδητοποίησα πόσο γρήγορα πέρασε ο καιρός αφου κοντεύει Χριστούγεννα και όλοι θα πηγαίναμε σπίτια μας για τις διακοπές. Παρόλα αυτά φέτος θα γίνει  και ένας χορός όπου θα γιορτάσουμε τα...τα....ε...Τέλος πάντων τα ποσά χρονιά που υπάρχει το σχολείο. Μεταξύ μας τωρα σιγα μην θυμόμουν τον αριθμό. Έχουμε αρκετό καιρό ακόμα αν και δεν νομίζω να πάω έτσι και αλλιώς δεν ξέρω να χορεύω και θα γίνω ρεζίλι, θα κάτσω στο δωμάτιο και την άλλη μέρα θα φύγω για της διακοπές, οποτε δεν θα ακούσω και σπαστηκές ερωτήσεις γιατί δεν πήγα και όλα τα σχετικά.....
(...)
Εγω" μπορείς για μια γαμημένη φορά να σταματήσεις τις μαλακιες!!!?"

Draco " γιατί δεν με σταματάς εσύ?"😏

Εγω"δεν έχω θέμα...Αλλά εαν μετά μείνεις με 4 δάχτυλα μην πεις πώς δεν σε προειδοποίησα"

Draco "χα χα γελάσαμε"

Εγω"χα χα δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου"

Sneip " τι θα γίνει rain; θα μας κάνεις την τιμή να ΣΚΆΣΕΙΣ επιτέλους!!!....Όλοι την ώρα δεν κάνεις τπτ άλλο εκτός από το να μιλάς"
Εγω όσο και να ήθελα να μιλήσω πάνω που άνοιξα το στόμα μου έκανα έναν μορφασμό και κατάπια ότι κακιά θα του έλεγα. Παράλληλα οταν ο sneip  γύρισε πλάτη ακουσα εναν ψιθυρο δίπλα στο αφτί μου.

Draco "ναι rain θα σκάσεις επιτέλους?"Είπε ειρωνικά σχηματίζοντας ένα χαμόγελο νίκης.

Εγω" απλα γαμησου...μόνο αυτό έχω να σου πω" ειπα χωρίς να κουνηθώ από την θέση μου.

Το μόνο καλό στο να είμαι στην ιδια ομαδα με τον draco ειναι πως πάντα θα έχουμε το καλύτερο φίλτρο αφου ειναι ο καλύτερος στην τάξη....το κακο από την άλλη είναι πως ο sneip μας έχει ξεχωρίσει. Εμένα ως  την παρλαπιπα και τον draco ως τον αθώο που αποσπάται από την πολυλογία μου. Δλδ έλεος.....
Παρόλα αυτά ΒΑΡΙΈΜΑΙ!!!
Ειναι από αυτές τις περιόδους που ειναι σαν να ζεις την ίδια μέρα κάθε μέρα...χωρίς  να συμβαίνει τπτ, και ναι δεν λέω από το να σε κοιτάνε όλοι με μισό μάτι το προτιμώ αλλα ειναι πολυ βαρετοοοο
(...)
Τώρα έχω μια κενή ώρα και επιτέλους θα πάω να συνεχίσω το βιβλίο μου....

     𝒲𝒽𝓎 𝓃ℴ𝓉  (FANFICTION)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang