Εχουν περάσει οι μέρες ή άλλως διακοπές και πρέπει να γυρίσω στο hogwarts.
Να πω την αλήθεια δεν με πολύ νοιάζει, αφου τα εχω ξεκαθαρίσει τα πράγματα...
Βέβαια δεν εχω καμια όρεξη να δω τα μούτρα του sneip αλλα εντάξει δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα...
Τεσπα πολύ μίλησα, πρέπει να πάμε και σε εναν σταθμό.Υποτίθεται πρέπει να δώσω εξηγήσεις στα παιδιά αφού τελικά δεν τους ξανά έγραψα, όπως και στον jacke. Και δεν έχω καμία δικαιωλογια...ακομα.
Την αλήθεια δεν χρειάζεται να την αναφέρω, θα μπερδέψω τα πράγματα ακόμα περισσότερο οπότε άστο,κατι θα σκεφτώ.Ron"εδω είναι " είπε καθώς πλησίαζε με τους άλλους πρως το μέρος μου" δεν σου ληψαμε καθόλου από τι φαίνεται. Τόσο καιρο μόνο ένα γράμμα και αυτό μικρό. "
Εγω" δεν θα σου πω ψέματα άντεχα και περισσότερο. ":)
Ron" τι καλή... "είπε ειρωνικά ενώ εγώ χερετουσα τον Harry και την Hermione
Μπηκαμε στο τρένο και καθίσαμε σε ένα άδειο βαγόνι. Δεν θα άργουσε πολύ να ξεκινήσει το τρένο οπότε με βομβάρδισαν στις ερωτήσεις γιατί μετά ο Ron και η Hermione θα έπρεπε να πάνε με τους επιμιλιτες.
Hermione " λοιπόν τι συνέβη όλον αυτόν τον καιρό? "
Εγω" τπτ το ιδιαίτερο απλά... δεν ξέρω δεν ήμουν σε mood άσε που είχαν έρθει και κάτι συγκενεις μου και ξεχάστηκα...εσεις?" προσπάθεια να αλλάξω το θέμα γιατί ειλικρινά ούτε εγώ δεν είμαι σίγουρη τι τους ειπα.
Harry" μια χαρά... "
Ron" την μέρα της αναχώρησης που ήσουν σε ψάξαμε παντού. "
Εγω" ε όχι και παντού... απλά είχα πάει στα πίσω βαγόνια και επειδή δεν αισθανομουν και πολύ καλά αποφάσισα να κάτσω μόνη μου. "
Hermione" τι είχες? "
Εγω" τπτ το σοβαρό απλά δεν αισθανομουν καλά.. Ξέρεις τώρα. "
Hermione " βασικά προσπαθώ να καταλάβω... "
Εγω" απλά δεν... Ενιοθα καλα"
Ron" έλα ρε και γιατί δεν το λες τοσι ώρα... Τι είχες εννοει"
Εγω" ε τώρα και εσύ... "
Harry" άστο άμα δεν θες να μας πεις "
Αυτό είναι το πρόβλημα harry μου. Πως θέλω να σας πω αλλά εάν σου πω θα με σφάξεις
Εγω" όχι απλά ήμουν ψιλόαρρωστη αυτό είναι όλο. "Μετά από λίγο το τρένο ξεκίνησε και τα παιδιά πηγαν στο βαγόνι με τους επιμελητές οπότε έμεινα μόνο εγώ με τον harry. Αρχίσαμε να λέμε για διάφορα πράγματα οσπου ακουστικάν φονες απέξω. Περνούσε ο Draco με κάτι άλλα παιδιά από το slytherin. Σε μια στιγμή γύρισε το κεφάλι του προς εμάς, κοίταξε τον harry από πάνω μέχρι κάτω και μετά μου χαμογέλασε το ίδιο και εγω.
Τι να πω έχει φάση, είναι πολύ ψοναρα αλλά παρόλα αυτά τον πάω.
ESTÁS LEYENDO
𝒲𝒽𝓎 𝓃ℴ𝓉 (FANFICTION)
FanficΜια νέα μαθήτρια καταφτάνει στο Hogwarts και καταφέρνει πολυ γρήγορα να κερδίσει την αντιπάθεια του Draco αλλα και την εκτίμηση της Hermione του Ron και του Harry με τον τρόπο σκέψης της . Τι θα γίνει όμως οταν θα γνωρίσει τον αληθινό χαρακτήρα που...