Οταν μπήκα στον κοιτώνα ήρθε κατευθείαν προς το μέρος μου ο malfoy με τα τσιράκια του τον crabbe και τον goyle.
Draco " λοιπόν rain έχουμε αφήσει μια κουβέντα στην μέση"
Εγω"δεν το νομίζω malfoy"
Και έτσι όπως πήγα να φύγω με άρπαξε απο τον καρπό και με γύρισε πίσωDraco"ακου με καλα rain εαν τολμήσεις να μου ξανα μιλήσεις όπως πρίν δεν θα έχουμε καθόλου καλα ξεμπερδέματα εμεις οι δυο"
Εγω"απαπα... μην μου λες τέτοια και φοβάμαι"
Ειπα ειρωνικά και θύμωσε ακομα περισσότερο.Draco" πίστεψε με rain θα έπρεπε"
Εγω" σοβαρά...γιατι τι θα μου κάνεις?"
Draco" δεν θες να ξέρεις"
Εγω"και ομως για να σε ρωτάω θελω"
Draco "μπορεί να μην ξέρω πολλά για εσενα rain αλλα θα μαθω και τοτε θα δούμε ποιος θα γελάσει τελευταίος"
Εγω" εγω "
Draco"δεν το νομίζω. Πιστεύεις ότι όντως πίστεψα οτι σε επέβαλαν επειδή βαρεσες καποιον αυτα ουτε εδω δεν γίνονται...αλλα μην ανησυχείς δεν θα αργήσω να μάθω"
Με το που ακουσα αυτα πάγωσα δεν ήξερε για πρώτη φορά με ποιόν τρόπο να αμυνθω .
Draco "τι εγεινε rain;...τωρα δεν μιλάμε;...χα..οχι που θα μιλούσες"
Τοτε έσκυψε και μου ψιθύρισε στο αυτή "ολοι έχουμε ενα ευαίσθητο σημείο rain .Εαν δεν θες να ασχοληθώ με το δικο σου φροντίσε να σύμφωνης μαζί μου"Εγω"αντε γαμησου malfoy"και ναι αυτην ηταν η τελευταία μου κουβέντα. Τράβηξα το χέρι μου και άρχισα να περπατάω γρήγορα προς τα δωμάτια των κοριτσιών.
Draco "κριμα rain..πολυ κριμα...θα μπορούσαμε να τα παμε καλα εμείς οι δύο"
Αυτο ηταν το τελευταίο πράγμα που ακουσα να λέει. Οταν μπήκα στο δωμάτιο ειδα την El να μιλάει με την Jessica το έπαιξα χαλαρή γιατι δεν ήθελα να τους δείξω οτι ήμουν αναστατωμένη.
Εγω"γεια"
El"γεια...σε έψαχνε ο malfoy πριν.....σε βρήκε?"
Εγω"ναι"της ειπα μονολεκτικά δεν ειχα όρεξη να μου αρχίσει ολα αυτα για τον malfoy.
El "οκ..κοιτα sorry για πριν αλλα δεν το λεω για κακο"
Εγω"το ξερω...μην ανησυχείς"
El" λοιπών τι σου είπε?"
Εγω" ε μωρέ ξέρεις τωρα κατι βλακείες πως πρέπει να τον σέβομαι και κατι τέτοια"
El"καλα...και τι θα κάνεις"
Καλή ερώτηση η αλήθεια είναι πως ξαφνιάστηκα οταν μου ειπαι αυτο για το παλιο σχολείο αλλα απο την άλλη μάλλον το έκανε για να με φοβίσει,στο κατω κατω πως θα μάθανε κατι για το παρελθόν μου?.
Εγω"οτι προκύψει "
El"οπως θες"
Ήμασταν μια χαρα τωρα απλα πετούσαμε καμια μπηχτή που και που.
Jessica"παντος κορίτσια οπως και να το κάνουμε ειναι κούκλος"
El"οχι που δεν θα σου άρεσε εσενα"
Jessica" έλεος el να μην πει καμια κουβέντα κάνεις κατευθείαν...εσυ τι πιστεύεις annie?"
El"ναι annie εσυ τι πιστεύεις?" Είπε ειρωνικά
Εγω" εεε..κοιτα δεν ειναι άσχημος....αλλα .....ουτε κούκλος"
El" δηλαδή?..."
Εγω"σκασε El...και στο κατω κατω δεν εχει σημασία εαν ειναι ωραίος αφου ειναι μαλακας!"
Jessica"καλα καλα...μας τα είπαν και άλλες αυτα"
Εγω"δεν ξέρω τι είπαν οι αλλες αλλα εγω το εννοώ!"
Τοτε η el μου πέταξε ενα μαξιλάρι το οποίο ειχε ως συνέπεια εναν μαξιλαροπολεμο ο οποίος άργησε να τελειώσει.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝒲𝒽𝓎 𝓃ℴ𝓉 (FANFICTION)
FanfictionΜια νέα μαθήτρια καταφτάνει στο Hogwarts και καταφέρνει πολυ γρήγορα να κερδίσει την αντιπάθεια του Draco αλλα και την εκτίμηση της Hermione του Ron και του Harry με τον τρόπο σκέψης της . Τι θα γίνει όμως οταν θα γνωρίσει τον αληθινό χαρακτήρα που...