Ολα κυλούσαν ευχάριστα ώσπου ακούστηκαν φωνές λιγο ποιο περα.Ειναι ο malfoy ο οποίος μαλώνει με τον harry τον ron και την harmione ολοι τους κοιτούσαν, και εγω μαζί ,για την ακρίβεια ήθελα πολύ να παρακολουθήσω εναν καβγά τους για να καταλάβω τι λεει ο malfoy και ολοι τον "φοβούνται".
Ωσπου ακουσα να λέει την harmione λασποαιματη και κατευθύνθηκα πρως το μέρος του.Εγω" αλήθεια τωρα malfoy; ποιο πεζός δεν μπορούσες να γίνεις"
Draco"ποιος σου μίλησε εσενα?"
Εγω"δεν χρειάζεται να μου μιλήσει κάποιος για να πω την γνώμη μου...σοβαρά όμως οταν όλοι μου έλεγαν να μείνω μακριά σου φανταζόμουν κατι καλύτερο απο έναν μαλακισμενο ναρκισσο"
Malfoy" αν πιστεύεις ότι εγώ είμαι νάρκισσος, τότε άστο κούκλα μου γύρνα πίσω στο παλιό σου σχολείο"
Εγω" πρώτον με λενε rain και δεύτερον εννοείτε πως είσαι, άμα δεν το έχεις καταλάβει ακόμα ειλικρινά σε λυπάμαι "
Malfoy " μάντεψε..."
Εγω" έλεος, τουλάχιστον μπορεί κάποιος να μου πει ότι δεν είναι όλοι σαν αυτόν σε αυτό το σχολείο. Please πείτε μου ότι υπάρχουν και άνθρωποι με τρόπους "🙏
Malfoy "και ποιός σου είπε οτι δεν εχω τρόπους rain?"
Εγω"με το να αποκαλείς ετσι την..ε..Granger εάν δεν κάνω λαθος αυτο ακριβός μου δείχνεις"
Malfoy " ναι μα η Granger ειναι λασποαιματη και τίποτα άλλο...αυτο της αξίζει"
Εγω απλα εκείνη την στιγμή ειχα νευριάσει τοσο πολυ που δεν θα ειχα κανένα θεμα να του χώσω ενα μπουνιδι αλλα συγκρατηθεικα επειδή δεν ειχα καμια όρεξη να με ξανα αποβάλλουν.
Εγω"ξερεις κατι malfoy καλυτερα να ειναι κάποιος λασποαιματος σαν την Granger. Χωρίς παρεξήγηση . Παρα λασποκαρδος σαν εσενα"
Μόλις το ακουσε αυτο γούρλωσε τα μάτια του και ειχε κοκκινίσει απο τον θυμό του.
Malfoy " ειλικρινά τωρα rain εχεις πολυ θάρρος το οποιο δεν θα σου βγει σε καλο" καθώς το έλεγε μπορούσε ο καθένας να δει το μίσος στο βλέμμα του.
Εγω"ναι θα το δούμε αυτό " ειπα και έφυγα
Harmonie
Draco " χα..ειδες Granger βρήκες και συμμάχο...κρίμα που οτι και να κανεις δεν γίνεται να αλλάξεις, ήσουν εισαι και θα είσαι μια λασποαιματη....
Παμε παιδιά"Hermione"μαλακισμενο"
Harry "αυτη ηταν εκείνη στην τάξη του snaip?"
أنت تقرأ
𝒲𝒽𝓎 𝓃ℴ𝓉 (FANFICTION)
أدب الهواةΜια νέα μαθήτρια καταφτάνει στο Hogwarts και καταφέρνει πολυ γρήγορα να κερδίσει την αντιπάθεια του Draco αλλα και την εκτίμηση της Hermione του Ron και του Harry με τον τρόπο σκέψης της . Τι θα γίνει όμως οταν θα γνωρίσει τον αληθινό χαρακτήρα που...