Αυτός δεν κουνιέται, κυριολεκτικά έχει μήνη στο ίδιο σημείο που ηταν και πριν μόνο το κεφάλι του είναι γυρισμένο από την άλλη το οποίο κρατάει με το χέρι του. Μάλλον παρα έβαλα δύναμη. Αλλα από την άλλη δεν ήταν και λίγα αυτά που μου είπε. Προσπαθώ να δω τα μούτρα του αλλα τωρα ετσι όπως έγιναν τα πράγματα καλύτερα να παω στην macgongalan.
Εγω" Γεια σας κυρία macgongalan "
Macgongalan " δεσποινίς rain, νιώθετε καλύτερα?"
Εγω"Ναι, με συγχωρείτε που δεν ήρθα στο μάθημα αλλα..."
Macgongalan " μου είπε η δεσποινίς liam. Ελπίζω απλός να πάρετε της σημειώσεις, γιατί δεν θα ήθελα να μείνετε πίσω"
Εγω"Ναι εννοείται "
Macgongalan "πολύ ωρεα, λοιπόν να έχετε μια καλή μέρα δεσποινίς rain "
Εγω" εεε....βασικά...κυρία εσείς δεν θέλατε να μου πείτε κάτι σημαντικό?"
Macgongalan " όχι rain πως σου ήρθε αυτο;"
Εγω" μα....ο..."
Macgongalan " Ο ?"
Εγω" εεε...να σας ρωτήσω κάτι?"
Macgongalan "βέβαια "
Εγω"σημερα στο μάθημα έλειπε κάποιος εκτός από εμενα?"
Macgongalan " εκτός από εσάς;....Ο νεαρός malfoy, βλέπεις δεν αισθανόταν πολύ καλά και πήγε στην κυρία πορφι. Αλλα εσυ γιατί ρωτας annie ?"
Εγω"ε...τπτ κάτι δικά μου. Τέλος πάντων τα λεμε μετα κυρία macgongalan , πρέπει να φύγω τωρα"
Τι φάση γιατί να πει ψέματα?
Κάτι δεν πάει καθόλου καλά με αυτόν.
Να πάω να τον ρωτήσω?
Αλλά μετά από αυτό το χαστούκι δεν ξέρω εάν θα θέλει να μου ξανα μιλήσει. Όχι πως εγω θελω.
Όμως είπε ψέματα και ήρθε στο δωμάτιο μου οπότε θέλει δεν θέλει θα μου απαντήσει στις ερωτήσεις μου. Αλλιός μπορώ να τον εκβιασω. Ναι αυτό θα κάνω.
Μάρεσει που υποτίθεται προσπαθώ να γίνω καλος άνθρωπος αλλα ο εκβιασμός, εκβιασμός. Τέλος πάντων άντε να τον βρεις τωρα.Draco pove
Αυτό αλήθεια πόνεσε. Αλλά δεν μπορώ με αυτήν την κοπέλα θέλω να της φερθο καλά όμως κάτι θα πει και θα με νευριάσει. Από την άλλη μάλλον το παρά έκανα με αυτά που της είπα όμως με νευριάσε λογικό δεν ηταν να αντιδράσω έτσι;...οχι;.....
Και παρόλα αυτά εχω ακόμα τύψεις ΓΑΜΩΤΟ.... Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα της ξανά ζητήσω συγγνώμη...Όχι πως το έκανα τωρα αλλα τουλάχιστον προσπάθεισα να την πλησιάσω .
Καλύτερα να τελειώσει εδώ όλο αυτό, έτσι και αλλιώς σε λιγο καιρό θα έχει ξεχαστεί το όλο θέμα οποτε δεν χρειάζεται να τα περιπλεξω και αλο τα πράγματα.
Τέλος πάντων πρέπει να πάω και στο μάθημα τώρα, ποιός έχει όρεξη να δει τον sneip....
BẠN ĐANG ĐỌC
𝒲𝒽𝓎 𝓃ℴ𝓉 (FANFICTION)
FanfictionΜια νέα μαθήτρια καταφτάνει στο Hogwarts και καταφέρνει πολυ γρήγορα να κερδίσει την αντιπάθεια του Draco αλλα και την εκτίμηση της Hermione του Ron και του Harry με τον τρόπο σκέψης της . Τι θα γίνει όμως οταν θα γνωρίσει τον αληθινό χαρακτήρα που...