팙 22 : Gay?

88 14 2
                                    

Jay menggaru belakang tengkuknya kekok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jay menggaru belakang tengkuknya kekok. Dari tadi yuqi sibuk kenyit kenyitkan mata padanya dengan mengenakan pakaian yang sedikit terdedah.

" kena sampuk setan apa si yuqi tu? Tak pernah pernah dia pakai pakaian tak cukup kain macam tu " , kata soyeon yang sedang berdiri sambil memeluk tubuh disebelah jay.

" entah lah, dari tadi dok kenyit kenyit mata " , balas jay. Soyeon tertawa kecil kemudian menggeleng gelengkan kepalanya sedikit.

" yuqi yuqi, mesti dia malu teruk bila dia dah tahu kebenaran nanti " , balas soyeon lalu tertawa kecil lagi.

" hm okay lah aku pergi dekat kuanlin kejap. Daa! " , kata soyeon meminta diri. Jay hanya senyap dah membiarkan pemergian soyeon. Malas nak bukak mulut bercakap.

" sorang je ke? " , soal satu suara garau. Jay menoleh ketepi memandang gerangan siapa yang menegurnya sekilas lalu memandang kehadapan semula.

" hm sorang " , balas jay sambil memeluk tubuh memandang yuqi yang berperangai pelik dari tadi.

" yuqi tu kenapa? " , soal taehyung pelik memandang yuqi yang tergedik gedik sendiri di tepi pantai.

" kena sampuk dengan babun " , balas jay selamba. Taehyung tertawa kecil mendengar balasan jay.

" tak baiklah " , balas taehyung lalu memandang sisi wajah jay yang sangat indah baginya.

Jay mengerutkan keningnya apabila yuqi dengan secara tiba tibanya memberikan flying kiss.

Jay menggulingkan biji matanya menyampah.

" aiguu dia tu memang ingat kau ni lelaki ke? Atau dia tu memang lesbian? " , soal taehyung sambil memerhatikan yuqi yang dari tadi cuba menggoda jay.

" dia tak tahu yang aku ni perempuan. Sebab aku mana pernah bercakap dengan dia " , balas jay. Taehyung menganggukkan kepalanya faham.

" jadi kau biar je dia mengorat kau? " , soal taehyung lagi. Jay menurunkan silangan tangannya kebawah.

" bukan dia sorang je yang semak mengorat aku. Ramai lagi, yang memang tak faham bahasa pun ada " , balas jay dan berlalu pergi meninggalkan taehyung yang terpingga pingga.

" peliknya hidup aku.. lelaki lain selalunya bersaing dengan lelaki. Sampai dengan aku, kena bersaing dengan perempuan " , kata taehyung sambil menggaru pipi.

--

" amacam sesi luahan perasaan kau dekat jay? Okay? " , soal namjoon sambil membaringkan tubuhnya diatas katil.

" hm aku baru tahu yang dia tu sebenarnya perempuan " , balas taehyung dengan cebikkan gedik.

" HAHAHAHAHAHAHA malu tak malu tak? HAHAHAHAHA " , tawa namjoon terbahak bahak. Taehyung memandang namjoon dengan pandangan tajam, setajam helang.

CATFISHING • KTHWhere stories live. Discover now