Cuma günüm boş günüm olduğu için mutluydum .Biraz evde pineklemek fena olmazdı .Cipsleri , jelibonları ve kolayı alarak odama geçtim . Yatağın yanındaki komodine hepsini dizerek bilgisayarı aldım . Önerilen bir dizi vardı . Zombi dizisi .Onu açtım . Şuan ortam kadar huzurlusu yoktu .
Ne kadar oldu bilmiyordum ama ben çoktan beş bölüm izlemiştim . Çok havalıydı . Doktor olan çocuk aşırı soğukkanlıydı .Saate baktığımda öğlen 3'e geliyordu . Ayaklanıp ortalığı topladım . Tek yaşadığım için pek dağılmıyordu ama yine de topladım birkaç şeyi ve çöpleri . Eşofman ve kalın bir şeyler girip çıktım . Biraz yürüyüş iyi olurdu . Hava bulutlu ve hafif rüzgarlıydı tam da istediğim gibi . Kulaklığımı alıp bel çantamı taktım ve çıktım . Hafif tempolu bir şekilde yürümeye başladım . Seul parkına kadar yürüdüm o şekilde . Oradaki spor aletlerinde de biraz oyalanacak ve oradaki banklarda oturacaktım biraz . Ayaklarımızı bir ileri bir geri yaptığımız alete bindim . İlkin yavaş başlasam da farkında olmadan hızlanmıştım . Ayağım kaydı ve düştüm .Zemin bu kadar yumuşak mıydı ve en önemlisi KOLLARI MI VARDI ?
birden kalksam da dengemi sağlayamayıp düşmüştüm . Kafamı hemen çevirdiğimde asla burun buruna Taehyung beklemiyordum asla .Şaşkın gözlerle bakarken birbirimize kendime gelmeye çalıştım zorda olsa . Sonuçta hala sevdiğim -bazen kabullenmek istemesem de- adam ile burun burunaydık ve nefesi dudaklarıma çarpıyordu .
-Pardon .
Omuzlarından tutunarak kalktım ve bir -iki dakika sonra o da kalktığında Young-sun nun da orada olduğunu fark ettim . Ne yani sevgilisinin önünde kucağına düşmüştüm hatta ve hatta öpüşme yakınlığındaydık .
-Selam .
-İyi misin Jimin .
-Evet sadece dengemi kaybettim .
-Oh iyi bari . Taehyung sen nasıl yetiştin öyle çok hızlısın .
Güldü sadece .
-Neyse ben gidiyorum görüşürüz .
Anlaşılan okuldan yeni çıkmışlardı ve çift olarak randevudaydılar . Bir üçüncü sendromu daha çekemezdim .
-Bize katılmak istemez misin?
-Teşekkür ederim Young-sun. Sizi bölmek istemem ayrıca-
-Devamını söylemeyi yasaklıyorum .Yürü .
Young-sun Bir elini Taehyung'un koluna diğerini benim koluma atarak ortamıza geçmiş ve yürümeye başlamıştı.
-Youngg-sun cidden -
-Tatlım susacak mısın? Ayrıca belirli bir samimiyetimiz olduğu için bana Solar diyebilirsin .
Belirli bir samimiyetimiz mi vardı pardon ?
-İsminiz hariç hiçbir şey bilmiyorum neredeyse sizde öyle . Samimiyetimiz mi var?
Ağzımı tutamamış ve kabada olsa söylemiştim bunu .İkisi birden durunca bende durdum . Tamam kabaydım ama sinirlenmiştim işte . İnsanlarla samimi olmak ve geride kalan olmak istemiyordum .
-Jimin , sana trip atmamı ve gitmeni isteyebilirim bunu bekliyorsun ama yok öyle yemek yiyeceğiz birlikte .
Taehyung'un kırıldığı belliydi ya da ben öyle sanıyordum bilmiyorum ama göz devirmekle yetindim sadece . Pizza yemeye gelmiştik .Hepimiz siparişlerimizi verdiğimizde sessizlik oluştu . Taehyung beş sene önceki gibi aynı pizzayı yiyordu bende öyle ama artık yanında sade gazoz yerine kola içiyordum. Bir zamanlar nefret ettiğim içecek . Az önce kola istediğimde üzerimdeki şaşkın bakışları biliyordum ,Taehyung'un bakışları . Cidden hatırlıyor muydu ? Buna inanmak güçtü .
-Eee Jimin kız arkadaşın var mı ?
Size ne?
-Yok .Kız arkadaşım mı-
O kadar da samimi değildik .
-Ne diyecektin ?
-Önemli değil Young-sun .
-Ya güneş gibi kızım Solar de bana ya .
Solar'ın enerjisinin yarısı bende olsa ..
Siparişlerimiz geldiğinde arada ikilinin sohbetleri dışında başka bir şey olmadı . Garip bir şekilde uyumlu ve sessiz bir çiftti yılışık değillerdi . Taehyung'un eğlenceli karakterini görememiştim bu geldiği zaman surecinde. Demek ki o da değişmişti . Önceden eğlence ve sevimli kelimelerinin karşılığı Taehyung'tu. Hala sevimliydi ama daha sessizdi .
-Güzel bir gündü teşekkür ederim ve görüşürüz .
-Ya Jimin !
Taehyung hiç konuşmamıştı ve Young-sun ise hiç susmamıştı .
-Solar 7 oldu bak canım çıktı .Zaten spor yaptıktan sonra dinlenemeden peşinize taktınız . Başım ağrıyor . Siz birlikte takılın işte .
-Başın ağrıyorsa biz bırakalım seni .
-Gerek yok Taehyung kendim giderim .
-Jimin üzüldüm ama ben şimdi sanki benim yüzümden oldu . Bırakalım lütfenn~~
-Tamam Young-sun .
Birlikte arabaya bindiğimizde -ki Solar arkaya oturmama izin vermemiş ve zorla öne oturtmuştu .Bu nasıl kız arkadaştı - Tarif etmeli ve kaçamak bakışlı bir yol geçirmiştik . Kemerimi çıkardığımda içim rahat etmemiş ve kahve içmeye çağırmıştım . Taehyung evet- hayır arasında gidip gelirken Young-sun seve seve kabul etmişti
Anlaşılan uzun bir akşam olacaktı ..
**
Nasıl gittiği hakkında pek fikrim yok .
Aslında yazacak fikrim de yok pek djfsdkljZor bir ödevim var .Onu yapmaya gidiyorum .Geldiğimde bol yorum görsem ne güzel olur . Keyfim yerine gelir belki :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Retrouvailles
FanficVmin'in beş sene sonra tekrar karşılaşması Yan çift : Sope , Jinkook