Onları salona geçirdikten sonra ben iki dakika üstümü değiştirmiş ve yanlarına dönmüştüm . Kısa bir şort ve tişört giymiştim .
-Sütlü kahve mi içiyorsunuz ?
Taehyung hep öyle içmişti ve bende direk bunu sormuştum o yüzden .
Taehyung kafasını sallarken Solar yüzünü buruşturmuştu anlaşılan şekerli şeyler sevmiyordu .Şimdi ki ben gibi ...
-Americano var mı ?
-Ondan daha bol şey yok desem .
-Harikasın Jiminie~~
-Sen sevme-
Taehyung lafını keserek kalkık kaşlar ile etrafına bakındı .
-Hemen yapıp geliyorum .
Mutfağa girip makineye malzemeleri yerleştirdikten sonra kollarımı bağlayıp kalçamı tezgaha yasladım ve beklemeye başladım .İçeri Taehyung'un girmesi ile heyecanlandım ve dikleştim biraz daha .
-Bir şey mi iste-
-Damak tadın değişmiş .
-Hım oldu öyle bir şeyler .
-Kız arkadaşın-
-Evin sevimliymiş . Zaten hep böyle bir ev istemiştin . Gerçi biraz daha koyu renkli şuan .
-Taehyung-
-Seni üzdüğüm için özür dilerim .
-Üzülmüş gibi bir halim mi var ?
Sürekli sözümü kesiyordu ve eskiyi açıyordu . Bu azıcık mutlu etse de beni üzüyordu işte. Kırgınlık ve hüzün ağır basıyordu , biraz da öfke ... Onun gözlerinde değişik şeyler vardı ama anlamıyordum pek .
-Her neyse eskiyi açmayalım . İkimizin de yeni hayatları var gördüğün gibi . Mutlusunda muhtemelen . Birbirimizi kırmanın manası yok . Eskisi gibi olamayacağımızı görmüyor musun ? Şimdiden sonra diyeceklerinle daha fazla yara almak gibi bir derdim yok lütfen ...
Makine ötünce tezgaha döndüm .İçecekleri bardağa doldururken ben arkamdaydı hala .
-Beş seneyi merak etmiyor musun ya da Solarla nasıl tanıştığı mı falan?
Canım acıyor ve yutkunamıyorum ...
-Şimdi merak etmem bir şey değiştirecek mi ? Üç sene öyle böyle konuştuk ve bitti .Diğer 2 sene tam bir boşluk Taehyung .Yoktun . Belki o kadar yakın değildik hım? Hala hakkımızda bilmediklerimiz olduğuna eminim ben ?
Son bardağa doldururken elim titremişti ve parmağıma dökülmüştü kahve .Acıyla tısladığımda benimkilerden büyük olan eller elimi kavrayıp suyun altına tuttu aceleyle .
-Hep sakarsın . Değişmeyen şeylerden biri de bu cidden aish ...
Temaslarını ve ellerini özlemiştim fakat kapılamazdım .
-Çok yanmadı gerek yok .
Ellerimi ellerinden çekerek son bardağı da doldurdum . Sızladığı için titriyordu biraz elim .
-Jimin yapma ...,
-Neyi ?
Dolan özleri kalbimi sızlatıyordu .
-Solar bekliyor olmalı .
Tepsiyi alıp çıkacakken elimden aldı ve önümden çıktı . Kalbim parmağımdan daha çok sızlıyordu ve ben sadece ağlamak istiyordum şuan . Benim onun yaşadıklarını bilmediğim gibi o da benim bu güçlü duruşumun altındaki maskeyi bilmiyordu ...Birbirinden ayrılmayan ikili artık birbirini itiyor. Ne manşet ama !
Salona geçtiğimde Solar kahvesini almıştı . Taehyung 'ta hemen yanında oturmuştu .
-Hiç gelmeyeceksiniz sandım bir an .
Solar ortamı yumuşatmak istermişçesine güldüğünde gülümseyip kahve bardağını elime aldım .
-Jimin , şu resim çok estetik duruyor . Nereden aldın?
Resimde iki tane el vardı ve avuç içleri birbirine bakıyordu . Bir el büyükken diğeri ona oranla aha küçüktü .Uyumları harikaydı . Küçük bir sır vermek gerekirse o ellerden biri benim diğeri Taehyung'tu .Eskiden birbirimizle oynardık falan o zaman yaptığımız bir hareketi .Gözüme güzel görünmüştü ve çizmiştim .
-Ben çizdim .
-Woah , cidden çok güzel çiziyorsun . Bir anlamı var mı ?
Solar iyi kızdı ama özellikle benimle çok konuşuyordu . Boğuluyordum resmen .
-Sayılır .Hey neyse için hadi .
Taehyung rahatsızdı , belliydi ..Bizi buna iten neydi , neden böyle olmuştuk her şey karışıktı fakat biz... buna alışmaydık .
Sanırım ...
**
Diğer ficlerde uketae de yapsam tamamen pasif yapmıyorum biliyorsunuz...
Bahsettiğim resim 👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Retrouvailles
FanfictionVmin'in beş sene sonra tekrar karşılaşması Yan çift : Sope , Jinkook