Bana geçeriz o zaman

812 72 43
                                    

Oy vermeyi unutmayın Düzenli verin o gerçekten bir uğraş var
ve de yorum yaparsanız mutlu olurum

bekleyenler için özür diliyorum .Çok fazla ödevlerim var ve zor olanları hep bir haftaya sığdırdılar .Kafam karışık .Bölüm yazmaya giriyorum .Elim boş dönüyorum .Kafam karışıkken çok da normal bir bölüm çıkmıyor .Umarım beklentilerinizi karşılar ve beğenirsiniz .Fikirlerinizi yazmayı unutmayın .

Yazım yanlışlarım olabilir .Bir ara düzenlerim 

***

Okula girdiğimde Lisa'nın çoktan geldiğini ve hatta bizimkiler ile sohbet ettiğini görmüştüm. Gözlerim şaşkınlıkla aralanırken uzamış saçlarımı geriye attım ve yanlarına gittim . 

-Günaydın .

-Günaydın Jimin hoşgeldin .

-Ne yapıyorsunuz burada.

-Lisa seni arıyordu .Bizde daha gelmediğini söyledik ve biraz sohbet ettik . 

Taehyung ile hiç göz göze gelmemiştik .Bakmaktan kaçıyor gibiydi . 

-Mesaj atabilirdin Li .

-Attım ama bakmadın .

Telefonu açtığımda gerçekten görmediğimi fark etmiştim.

-Afedersin Li. Uyanınca bakmak aklıma gelemdi .Hemen çıktım .

Bu dediğim ile Taehyung'un şaşırmış yüz ifadesi beni buldu .Bende ona bakmış bulunmuştum ve öyle bakışmıştık işte . Daha sonra bundan rahatsız olup çektim bakışlarımı . Sanırım gerçekten benimle ilgili bazı detayları hatırlıyor ve değiştiğine şaşırıyordu .

-O zaman biz gidelim .

Lisa beni onaylamış ve diğerlerine görüşürüz diyerek yanıma gelmişti.

-Arkadaşların çok tatlı . Şu Taehyung ile aranızda bir şey mi var .

-Hayır yok .

***

Öğlene kadar dans çalışmıştık  ve yüzde doksanı bitmişti . Şimdi Lisa'nın ısrarları sonucu . Yoongi , Hoseok ve diğerleri ile öğlen yemeği yiyecektik .Nedense onlar ile yememizi istemişti .Bende kabul etmiş ve çağırmıştım . Biz oturduktan sonra gelenler Yoon ve Hoseok olmuştu . Yan yana bizim karşımıza oturmuşlardı .Lisa onlarla yoğun bir sohbete girişmişti hemen. Sonra ise Jin hyung ve ardından 'muhteşem üçlü ' girmişti .Jungkook Jin hyungun yanına oturduğunda Taehyung da Solar'ın yanına oturacaktı ki Lisa hızlı hareketle Solar'ın yanına geçmiş ve benim yanımı boşaltmıştı . Taehyung da benim yanıma oturmuştu . Hepsi bir konuşma içerisine girişmişken  kafamı cama yasladım ve onları izledim . Ne de mutlu görünüyorlardı . İçten ve samimi sohbet ediyorlardı . Lisa hemen ortama uyum sağlamış gülüşüyordu . Ben bu kadar çabuk adapte olamazdım asla. Jungkook ve Jin e takıldı gözüm sonra. Birbirlerine oldukça yakınlardı .Yakında sevgili olacaklarına emindim . Şuanki grubun 3.çifti olacaklardı . Ben yine yalnızdım .Hepte böyle olacağına emindim . Kalbimin sızısı beni bırakmayacaktı . Sevdiğim çocuk yanımdayken bir o kadar uzaktı .Gözümden bir damla yaş gelince fark edilmemesi için hemen sildim ve başımı başka yöne çevirdim . Oysaki kimse fark etmezdi de .Herkes kendi halinde sohbet içindeydi.

Sonra yan tarafımdan ismimi duydum . Sahi o da hiç konuşmamıştı .

-Jimin 

-Efendim ?

-İyi misin?

belli belirsiz gülümsedim .

-Hiç olmadığım kadar !

İnanmamıştı , dediğime ben bile inanmazken onun inanmasını beklemiştim .Saçmalık .O da devam ettirmedi .Oysa biraz üstüne gitse belki elimi tutup sarılsa içimdeki her şey dökülecekti .Belki böylesi daha iyiydi . Üstüne gitmemesi yani .

Telefonuma gelen mesajla ile ayaklandım .

-Lisa hoca dansımızı görmek istiyormuş bizi çağırıyor yemeğin bittiyse kalkalım .

Baş onayı ile ayaklanırken bende kalktım .Taehyung geçmem için geri çekildi . Sıkışıktı ama geçtim. Son anda ayağım takılmıştı ama neyse ki kucağına düşmemiştim . 

-Görüşürüz çocuklar .

***

Bay lee' nin yanına gelmiştik .Fazla oyalanmadan şarkıyı açtık ve tam da ayarladığımız sıraya göre dans etmeye başladık .

-Jimin ellerini tam bacağının üzerine tut ve gövdeni dalgalandır .

Dediğini yaptım .Sonra Lisa yanıma geldi ve ben de belini tuttum .

-Çocuklar tam gözlerinizin içine bakarak dönün . Lisa omzunu hafif gevşek tut . 

Lisa onayladı hocayı ve tekrar ettik . Sonraki hareketi yaptık.

-Belini tam kavra Jimin . Lisa senin üstüne veriyor ağırlığı .Sıkı tutmazsan düşersiniz . 

-Harika çocuklar . Bu sahnelerde arkanıza ikişer dansçı koyacağız . Ben onları düşündüm bile . Bundan sonrasında grup çalışması kalıyor . Jimin elini Lisa'nın bacağına değdir .Çok yapmacık duruyor . 

Aslında ben rahatsız etmemek için koymamıştım Lisa'ya baktığımda gülümsedi .

-Tekrar yapalım o hareketi.

Biz dansa başlamışken tekrardan kapı açıldı .Kim geldiğini görmemiştim. Kafamı çevirseydim dikkatim dağılırdı. En son bacağına elimi koydum ve alkış geldi .

-Bravo çocuklar .İkiniz olmanıza rağmen mükemmel bir kareografi yapmışsınız .Sona birkaç adım eklemek istiyorum .Sonrasında arka dansçılar ile prova yaparsınız . 

-Solar sen kızlardan ilk arka dansçısın .Yanındaki beyefendi kim?

Taehyung'u fark edememiştim .

-Erkek arkadaşım  bizi izlemek istemişti. Sorun olur mu ?

Gözlerini benden çekmeyen Taehyung sonunda hocaya gülümsemiş ve eğilmişti .

-Şimdi dans etmeyeceğiz . Girdiğinizde gördüğünüz kadar ile kalıyoruz . Yarın vereceğim isimleri toplayıp öğlen bu salona gelmeni istiyorum .

-Tamam Bay Lee . 

-Hocam okul kapanasıya kadar burada çalışabilir miyiz biz ?

-Bugün kulüpler yok .Sizin çıkış vaktinizde kapanacak . Gidiyorum ben .Kolay gelsin .

Profesör çıktıktan sonra Lisa'ya döndüm .

-Bana geçeriz o zaman .

-Olur.

Solar ve Taehyung da içerdeydi ve bu dediğime karşın şaşkınlıkla bana dönmüşlerdi .İç içe kıkırdadım .Yanlış anlamışlardı .

...

***

Şu ana kadar ki en kötü bölümdü sanırım. 

Nasılsınız???

eleştiri , istek ne varsa alayım buraya 

mcs ye bakmayı unutmayın 

***

RetrouvaillesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin