Sanırım kaybolmuştum bilmiyorum . Çok ıssız bir yer değildi fakat başınıza bir şey gelse dönüp bakmaz ya da yardım etmez gibilerdi .Böyle yerde ne işim vardı ? Jin hyung birçok malzeme almış ve taşıyamamış , arabanla beni alır mısın dedi . Ben henüz pijamalarımı giymiş ve kahvemi yapmıştım .Bu durum biraz canımı sıksa da Jin hyung'un yeri ayrıydı bende , çok konuşmamız olmasa da . Jungkook geldiğinde görüşmüştük onunla ve sonrasında birkaç defa Jungkook ile takılırken görmüştüm .Potansiyel çift olmaya adaydılar ve sohbetlerini bölmek istemediğim için gitmedim .Ayrıca Taehyung'un yeni en yakın arkadaşı olması yani Solar bana öyle demişti - kırmıştı ve o çocuğa karşı rahatsız duygular hissetmeme neden olmuştu .
Her neyse , Jin hyung'un verdiği konumdan sapmıştım sanırım çünkü burada dükkan benzeri pek bir şey yoktu . Sokaklar çok dardı ve arabamla geçmem mümkün değildi .Uygun yere aracımı park edip indim ve kilitli olduğundan emin olduktan sonra etrafa öz gezdirmeye başladım . Sorabileceğim biri ya da herhangi bir çıkış yolu arıyordum .
Korku filmlerinde belalarını arar gibi zifiri karanlıkta ellerinde fenerle gezerdiler ve biz onlara söverdik ya işte bende onu yapıyordum . Zifiri karanlık falan değildi , sadece dar ve kimliği belli olmayan sokaklardan geçiyordum . Jin hyung buralardan ne almış olabilir ki ?
Onu aradığımda ulaşamadım .Bu beni daha da sinirlendirmişken , ilerden bir grup görünce ters yöne dönmüş , telefonu kulağıma koymuştum . Böylece bana bulaşacakları varsa da buna kalkışamazlardı . Ya da ben öyle sanıyordum .
Biri elini karnımın üzerine koyarak durmama neden olmuştu . Kapalı telefona bir şeyler geveleyerek kapamış ve dikkatimi karşımdakilere vermiştim . Uyuşturucu içmişlerdi sanırım . Arkadaki ikisinin önlerini gördüğünden bile şüpheliydim açıkçası . Önde karnımı tutan kişinin elini sertçe iteklemiş ve adım atmıştım ki omzumu tutmuştu bu sefer . Beni kışkırtıyordu kesinlikle . Taehyung'un olmadığı süre içerisinde kısacık bir süre sırf sinirim geçsin diye dövüş kursuna gitmiş ve birkaç teknik öğrenmiştim fakat bu ruhsal olarak iyi gelmediği için bırakmış ve bir daha konusunu bile açmamıştım .Ayrıca önceden Taehyung ile de bir süre gitmiştik . Dirseğim ile boyun hizasına vurarak yere düşmesini sağlarken arkasında duran bir tanesi yumruk sallamıştı ama havada uçmuştu .Ayağım ile dizine vurdum o sırada diğeri kafama taş ile vurmuş ve kanamasına neden olmuştu .Umarım büyük bir sorun oluşturmazdı .Bana taş vurana tekme atarak düşürdüm ve koşarak ayrıldım oradan .Boşun iş almıştım başıma .
Başımın dönmesi normal miydi ?
Kafayı bulmuş adamın da eli istedi mi sert oluyormuş demek ki . Taştan da kaynaklı olabilirdi .
Jin hyungu tekrar arıyorken hafifçe koşmaya devam ediyordum .Bu sokağın sonu daha işlek bir yere açılmıştı .Birine çarpmam ile geriledim .Zaten başım dönüyor ve ağrıyordu .Özür mırıldanarak oradan ayrılacakken kolumu tutması dirseğim ile vuracağım sırada geri atıldı . Kafamı kaldırdığımda ise küfür mırıldandım .
Kim Taehyung ne alakaydı ya !?
-Başın kanıyor .
Mırıldanarak söylediği şeye karşı göz devirdim . Ben farkında değildim sanki .
-Önemli bir şey değil .,
Kolumu çekip gidecekken elimi tuttu bu sefer . Dizi sahnesi çekiyorduk galiba .
-Başın ağrıyor mu ?
Bir an sarsılınca belinden tuttum. Lanet olsun kan tutuyordu onu .
-Tamam , Taehyung bayılma . Bir şey görmedin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Retrouvailles
FanfictionVmin'in beş sene sonra tekrar karşılaşması Yan çift : Sope , Jinkook