Hayal kırıklığı...

1.3K 91 94
                                    

oy 

***

Taehyunglar burada okumaya başlayalı 1 hafta olmuştu .İstemediğim kadar çok karşılaşmıştın onunla. Kız arkadaşı fazla samimiydi ve benimle sohbet ediyor üçümüzün buluşmasına neden oluyordu . Yoongi ve Hoseok ile de tanışmışlardı .Hoseok ve özellikle Yoongi hyung Taehyung'a karşı mesafeli ve sertti . Haklıydı da ama benim yüzümden olması azıcık üzüyordu . İkili Yoonseok -Yoon ve Hoşik- ikilisinin sevgili olduğunu duyunca çok şaşırmıştılar acaba homofobikler mi diye düşünmeden edememiştim ama onlar ilişkilerini bu kadar rahat yaşayabildikleri için şaşırdıklarını ifade etti Young-sun .O sırada Taehyung'un büyük bir boşlukta olduğunu hissetmiştim ama bilemiyorum...

Şimdiyse bahsettikleri arkadaşları Jungkook'u bekliyorduk .Hadi onlar tamam da ben niye buradaydım bilmiyorum .Onu gezdirmesi gereken Seokjin hyung'tu ben ne anlarım hukuktan .İşte bir işi bir kez yapınca hep senden bekliyorlar ...

Sonunda Jungkook geldiğinde Taehyung ve Young-sun'a sarıldı .Böyle biri bekliyor muydum bilmiyordum aslında .Gülüşü çok sevimliydi .Tıpkı tavşanı andırıyordu .Gözleri parlıyordu adeta .Sonunda bana döndüklerinde ''merhaba ''dedim . O ise yıllardır görüşüyormuşçasına sarıldı .Bende neredeyse hissedilmeyecek kadar sarıldım .Anında oluşan samimiyetlerden hoşlanmıyordum .

-Ben Jeon Jungkook .

-Park Jimin .

-Saçların çok güzel .

Tam dokunacakken bir adım  geri gittim .

-Saçlarıma dokunulmasından hoşlanmıyorum .

-Ah , pardon ...

Aslına bakarsanız saçlarımın okşanmasından deli gibi hoşlanırdım .Taehyung sürekli saçlarımla oynardı bende dizlerine yatardım falan .Ama bildiğiniz üzere bunlar geçmişte kaldı ve ben artık saçıma dokunulmasından hoşlanmıyorum .Henüz fakülteye girmiştik ki Jin hyung ile karşılaştık. O hukuk okuyordu ama aynı zamanda genel olarak programlar ile ilgileniyordu .Okulda oldukça aktifti anlayacağınız .

-Aa hyung nasılsın?

-İyiyim Jiminie . Sen nasılsın ?

-Aynı ...

-Yanındakiler kim?

-Şu ikili Taehyung ve Young-sun geçen hafta geldiler .Bu da Jungkook bugün geldi ve hukuk okuyor .Okulu gezdiriyordum .

Jungkook gözlerini açmış ve Jin hyung'u inceliyordu .E okulun en yakışıklısı karşısındaydı .Böyle bakması gayet normaldi . 

-Ay ne kadar tatlı bir şeysin sen.. 2.sınıf mısın?

-E-evet .

-Anladım . Ben gezdireyim seni . Jimin ne anlar hukuktan .

Hyungun beni anlamasına bayılıyordum . Fazla sohbetimiz yoktu ama birkaç etkinlikte takımdık onunla ve sanırım kişiliğimi anlamıştı o sırada .

-Tamam hyung o zaman ben gidiyorum .

Arkamı döndüğüm gibi ters basmam ve sendelemem bir olmuştu .Şu sakarlık olayı ile başa çıkamıyor olmak oldukça zordu .Göbeğimin üstündeki eller ile düşmem engellenmiş olmuştu .Bu Taehyung 'tu .Young-sun olsa bu kadar sorun olmazdı benim için . Koluna tutunarak kalktım .Beni inceliyordu ama ben bunu yapamadım .Kısa bir teşekkür ederek ayrıldım oradan . Önceden çok sık temas içerisindeydik .Fakat beş yıl sonra bu şekildeki temas dengemi bozmuştu . En çok canımı sıkansa ben böyle -hala- yoğun hisler içerisindeyken onun hiçbir şey hissetmemesiydi .

**

Dans sınıfıma girmiştim . Kimsecikler yoktu . Eh işime gelirdi bu benim . En son çalıştığımız müziği açıp kapıyı kapadım . Birkaç. ısınma hareketi sonrasında hareketleri yapmaya başladım .Hiç olmadığım kadar iyi hissediyordum bu sırada .Öyle ki içeri giren Taehyung'u ve fark etmemiştim . Arkasındaki aynaya yaslanmış , kollarını birbirine kenetlemiş ve değişik bakışlar altında beni izliyordu . Birden onu görmem ile ürkmüş ve dengemi kaybetmiş , sendelemiştim . Öne doğru henüz atılmışken o , kendimi toplamış ve geri çekilmiştim . 

-Neden geldin ?

Aynı zamanda bileğimdeki tokayı çıkararak saçımın bir tutamını toplamıştım .Ona kesinlikle bakmıyordum .

-Ya da her neyse bu beni ilgilendirmiyor .Sevgilin burada değil . 

Gözlerimiz birleşmiyor ve ben yerimde durmuyordum .Eşyalarımı falan toparlıyordum .

-Jimin ben seninle-

-Hiç vaktim yok . Bay Jeon beni çağırdı .

-Jimin bir kaç dakika sadece .

-Müdürü bekletme gibi bir aptallık yapamam .

Yüzümdeki üzgünlüğü , özlemi , hayal kırıklığını görmesini istercesine ona baktım .Hesaba katmadığım şey ise onunda bakışlarının pek farklı olmadığıydı .

**

Nasıldı sizce ?

Vmin için nasıl sahneler olsun istersiniz ? Benim aklımda pek bir şey yok ...

Bu arada Young-sun Mamamoo daki solar eHe

vmin yayın açmadı , selca gelmedi engel olan bir şeyler var sanki .çünkü vmin bu hani bilirsiniz ... Kalbi kırık bir kızım :') dnsdfbsdnm

RetrouvaillesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin