Lalisa Monoban

931 68 30
                                    


In yeop'un hayran dolu sesinden sıyrılıp gözlerimi açtım . Cidden...Cidden yakışmıştı . Oldukça sade ama bir o kadar yakıcıydı .In yeop gerçekten işini biliyordu ve siyahı seçtiğim için memnumdum .Pembemsi renkten sonra bu iyi gelmişti sanki. Ücretini ödeyip çıktım . In yeop hala hayran bakışlarını üzerimde gezdiriyordu .Kıkırdadım bunun üzerine .

Ders vaktim yaklaştığı için okula geçtim direk . Saçlarımın pembe olduğu zamanlar dikkat çekmiştim .Bunun üzerine siyah yapmam da dikkatlerini dağılmasına yetmemiş daha da dikkat toplamıştı  . Cidden yakışmıştı demek ki .

Daha fazla oyalanmadan okula girdim .Konuşmaları ve bana olan bakışları görmemek için kulaklığı taktım . Sınıfa geldiğimde içeri girdim . Bugün çalıştığımıza kadarıyla koreografiyi gösterecektik . Etrafıma baktığımda Solar'ı görememiştim . Fazladan dersi olduğu için erken gelmişti oysaki . Omuz silkip bir köşeye oturdum . Müziği kapamamıştım hala dinliyordum ayrıca çalışan birkaç öğrenciyi izliyordum .Tabi bazılarıysa beni .Hoca sınıfa girdikten birkaç dakika sonra Solar hızlı bir giriş yaptı . Öyle ki yere düşecekti . Birkaç kişi kıkırdarken ben onu inceledim . Saçları dağınık ve dudakları kırmızıydı . Aklıma üşüşen şey bir nebze moralimi bozsa da sonuçta sevgilisiydi . Kendine çeki düzen vermiş , özür dilemiş ve gözleri beni bulmuştu . Göz göze geldiğimiz de yüzünün aldığı şaşkınlık öyle büyüktü ki bir an huzursuz hissetmiştim kendimi .Hemen yanıma geldi .Pörtlettiği gözleri ile yüzümü inceledi .Gerçekten rahatsız ediciydi .Dans etmek için çıkanları da izleyemiyordum onun yüzünden . Geri çekildi sonra acele ile biriyle mesajlaştı ve yanıma oturdu . 

-Dehşet yakışıklı olmuşsun Park Jimin .

Nereden bakılsa zoraki olduğu anlaşılan bir gülümseme sundum ona . Böyle olsun istememiştim ama şu on dakika da öyle bir sıkmıştı ki beni bakışları ile ister istemez böyle zoraki gülmüştüm .

Sonunda hoca beni çağırdığında  kalkıp şarkı eşliğinde koreografideki hareketleri uyguladım .Alkışlar eşliğinde yerime geçtim . Dans etmeye bayılıyordum .

***

Dersten sonra Jin hyungun yanına uğradım .Festival tarzı şeyler ile o ilgileniyordu .Yaklaşan birinci dönemler için hazırlanan festival hakkında bilgi almak istiyordum .Her sene her fakülte birinci sınıfları bilgilendirmek için kendi alanlarında hazırlık yapıyordu .Bizde dans yapacaktık muhtemelen . Jin hyungu sonunda bulduğumda yanında Jungkook'u beklemiyordum .Şaşırmıştım biraz .

-Selam .

Jungkook'a ısınamamıştım . beni geriyordu .Bunun kendime bağlı bir şey olduğunu bildiğim için çok kurcalamadım . 

-Ow shit Jimin bu ne ?

Jungkook ilk günkü gibi saçlarıma dokunmak üzereyken aynı şekilde geri çekildim hafifçe .Bir pardon fısıldadı . Bende ona ilk defa içten gülümsedim o an . Bilmiyorum ama mahcup ifadesi samimiydi ondandı sanırım .

-Jimin-ah çok yakışıklı olmuşsun .

-Saol hyung .Ben festival hakkında bilgi almak için gelmiştim .

-Ha , sizin profesör bu sene ana dansçıyı kendi seçecekmiş ve kimse bilmiyor ama şu ünlü dansçı Lalisa Monobon ile dans edecek .

-Hadi canım ciddi misin?

Lalisa gerçekten sevdiğim bir dansçıydı .Dans hareketlerini çok keskin ve harika yapıyordu . Buradan mezun bir öğrenciydi ve 2 sene de birçok yerde aşırı derede popüler olmuştu . Aramızda sadece 2 yaş vardı . 

-Evet , şuan müdürün odasında .Profesör onunla dans edecek kişiyi yanına çağıracağını söyledi .

-Ben şey yapayım oraya gideyim hem belki imzasını alırım .

Heyecanla yerimde sıçrayıp arkama döndüğümde birine çarparak gerilemem bir olmuştu .Yeni boyanmış siyah saçlarım dağınık şekilde önüme düştüğümde geriye atarak kafamı kaldırdım .Karşımdaki elbette Taehyung'tu ,nefes alamıyormuş gibi bir hali vardı .

-Park Jimin müdür seni çağırıyor . 

Kaliteli dansçılarımızdan Momo yanıma gelip bana bu haberi verdiğinde kriz geçirmeme şu kadar kalmıştı . 

-Hyung  ,hyung beni çağırdı .

Jin hyunga sıkıca sarılmış ve az önce çarptığım kişi tamamen uçmuştu kafamdan .

-Tebrikler tatlım hadi git .

Son gülerek el sallamış ve müdürün odasına geçmiştim. 

kapıyı tıklatıp gel komutu ile içeri girdim . Tüm heyecanımı içime atmış ve sakin görünümü geri kazanmıştım . 

-Beni çağırmışsınız Bay Jeon .

-Evet Jimin . Dans öğretmenin bu sene festivalde Bayan Monoban ile dans etmesi için seni seçti . 

Lisa'ya döndüğümde yüzünden silmediği bir gülümseme ile bana bakıyordu . Altında kot pantolon , üzerinde sade bir crop vardı . Saçları siyah ve kısaydı . Sosyal medyada da daha suratsız duruyordu fakat şimdi çok tatlıydı .

-Koreografiyi ve şarkıyı kendiniz seçebilir isterseniz hocanızdan yardım alabilirsiniz . Bir ayınız var . 

Lisa'ya döndü .

-Teklifimizi kabul ettiğin için teşekkür ederim .

-Mezun olduğum okula gelmek benim için şereftir hocam .

Müdür gülüp bana tekrar döndü .

-Jimin , bir şey demeyecek misin?

-Aa mutlu oldum. Büyük bir zevkle çalışacağımdan emin olabilirsiniz Bay Jeon .

-Harika .İkiniz tanışın ve biraz konuşun .Sonra zaten çalışmaya başlarsınız .İkinizde çok iyi birer dansçısınız nasıl olsa .

Lisa kalktı ve çantasını masadan aldı . Müdüre eğilerek yanıma geldi .Bende eğildim ve çıktık odadan .Tanrım çok heyecanlıydım ...Sadece Lisa ile dans edeceğim için değil , bu festivalin ilerdeki kariyerime yansıyacağı içindi ve festivalde dans edeceğim içndi bu heyecanım .

***

Haftanın başında aklıma bir fikir geldi bu dans konusuyla ilgili .İnternette edecekleri dansı bile buldum . Ayrıca neler olacağını da . Çok heyecanlıyım bu yüzden .Beğenerek okumuşsunuzdur umarım .

Çok uzatmadan burada bıraktım. İleriki bölümleri bekleyin ;)


RetrouvaillesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin