oy vermeyi unutmayın
***
Sabah telefonun o gıcık sesi ile uyandığımda kendime gelebilmek için bir süre yatakta oturmuş , daha sonrasında telefonuma gelen bildirimleri kontrol ederek lavaboya girmiştim .Evde tek yaşıyordum .İlkin alışması zor olsa da boş olan bir odayı resim odama çevirmiştim .Günümün çoğunluğu orada geçiyordu . Bir diğer odayı da dans etmeye elverişli hale getirmiştim . Ev büyüktü ve ben sıkılmamak için birkaç yola başvurmuştum sadece . Kısa bir duş aldıktan sonra eşofman ve hafif kalın kazak giyerek mutfağa yöneldim .Ekmek kızartıp sandviç hazırladıktan sonra Hoseok hyung ve Yoongi hyung ile olan grubumuza girdim .Aslında biraz tuhaftı . Onlar sevgiliydi ve ben onların yanında çocuklarıymışım gibi ya da 3.bir kişiymişim gibi duruyordum . Bu her ne kadar rahatsız etse de benim yanımdaki davranışları benden rahatsız olmadıklarını ve samimi olduklarını gösteriyordu ve bu beni mutlu hissettiriyordu çünkü Seul de yakın olduğum ve güvenebileceğim tek kişi onlardı . Ailem Busandaydı .
Okulun 2. dönemi bugün başlıyordu . Tatilimi evde resim çizerek , dans ederek geçirmiştim . Taehyung'u sadece bir kez son hatırladığım haliyle çizmeye çalışmıştım fakat başarılı olamamıştım . Sonraysa garip manzaralar , soyut resimler ve insan siluetleri çizmiştim .Nü çizim çizmemi isteyenler olmuştu ama daha o kadar ilerlediğimi sanmıyordum . Zaten sevdiğim insanı öyle çizmek daha hoş olurdu ve ben bunu istiyordum .
Sonunda kahvaltımı edip evden çıkabildiğimde Yoongi hyunglar gelmiş ve beni bekliyorlardı .Arka kapıyı açıp kurulduğumda ''Günaydın '' dedim .İkisi de aynı şekilde karşılık verdiğinde Yoongi hyung arabayı sürmeye başlamıştı .
Okulda hiçbir farklılık yoktu . Gelenlerin bir kısmı bahçede ağaç yanlarındaki banklarda oturmuş sohbet ederken bazıları kafeteryalara ilerliyor , bir kısmı flörleşiyor ya da sevgilisi ile cilveleşiyorken , bazıları fakültesine geçiyordu . ''Jimin biz kafeteryaya geçeceğiz gelecek misin?'' ''Hayır hyung ben yedim .Fakülteye geçeceğim direk '' . Hyunglar ile ayrıldıktan sonra fakülteme geçtim . Aslında iki üniversite okuyordum . Dans ve güzel sanatlar .Haftanın üç günü dans görürken , diğer üç günü öğleden sonra görsel sanatlar görüyordum . Sadece çarşamba günü boştum fakat bu benim için sorun değildi .Asosyal biri olarak en azından kafamı dağıtıyor , sevdiğim şeyleri yapıyordum .
''Ah selam'' Bu çocukla birkaç kez konuşmuştuk ama adını hatırlamıyordum en iyisi akışa bırakmaktı ''Selam?'' '' Nasılsın? '' ''İyiyim ya sen? '' ''Bende iyiyim. Tatilin nasıl geçti diye soracaktım .'' Bundan sanane demek istesem de ilk günden olay olsun istemiyordum .''Ay öğretmen geldi'' diyerek başımdan savdım onu .Hoca ilk günde edilen klasik konuşmalardan ve kurallardan bahsedip çıktı . Bende kulaklığımı takıp yaslandım arkama doğru .Böylelikle kimse benimle konuşmaya çalışmazdı .Biraz sosyal medyada takılmış , müzik dinlemiştim Okulun sitesine girmeyi sevmiyordum sürekli aşk itirafları , bel altı şakalar vardı . Bilgilendirme daha azdı .Sürekli gelen bildirimler sinirimi bozunca açtım . Dedikodu dönüyordu yine . Neymiş yeni bir çift gelecekmiş , ne yapalım gelsinler ? Biz de geldik bakın .Abartmaları o kadar saçmaydı ki .Şu siteye girince olmayan moralim bozuluyordu .Fransadan geleceklermiş , .çok havalıymış ...Göz devirip kapadım telefonu .Çok sıkıcı bir gündü ..
**
Boş geçen bir günün ardından görsel sanatlar fakültesine geçmiştim çıkışta . Ders programım elime geçmemişti profesör ile konuşmalıydım bu yüzden . ''Profesör ders programım bana ulaşmadı .'' '' Ah Jimin'di değil mi? Jin seni görememiş o yüzden veremedi al '' ''Teşekkür ederim .'' ''Ah Jimin bu hafta iki öğrenci nakil olacak biri fotoğraf bölümünde diğeri ise dans .Sen başarılı ve son sınıfsın .O ikisine okulu gezdirir misin ? Ayrıca bu üniversite de dans nasıl olur onu da anlat .'' çok zahmetli bir işti ya . ''Peki hocam'' Tam kapıdan çıkacakken aklıma dank etti benim çarşamba dersim yoktu ki .''Ders programı değişti Jimin .Cuma boşsun .'' Hoca arkamdan seslendikten sonra güldü .Ben de şaşırmış ifademi yok edip bahçeye indim .
Zorlu bir çarşamba geçirecektim anlaşılan .
**
...
Ah Jiminie ah ...
Bu arada Jimin biraz agresif anladığınız üzere dmsdnmmasnmdn
Taehyung 1-2 bölüme girecek devreye🤞
Nasıldı?
O çift kim acaba :D
Jimin fan sayfası açtım gt yapmıyorum ama isteyenler ile takipleşebiliriz
ve biliyorum birçok ficimde yb geç geldi ...Beklettiysem kusura bakmayın...
ilk bölümü okumayı unutmayın masdmnadnm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Retrouvailles
Hayran KurguVmin'in beş sene sonra tekrar karşılaşması Yan çift : Sope , Jinkook