Bu bölümdeki smut'u yazarken tedirgin oldum. Çok mu rahatsız edici bir part?
-------------------------------------------
İkilinin son birkaç olaydan sonra oldukça kafa dağıtmaya ihtiyacı vardı, işte bunun için yılda bir düzenlenen okulun öğrencilerinin organize ettiği o konsept partiye gitmişlerdi. Kim Taehyung'un aklında o partiye jeon'un da gelebileceği yoktu fakat o da oradaydı. Uzak durmaya çalışmıştı fakar pek de başarılı olamamıştı. Göz hapsine alınınca ne var diye sormaya gitmişti. İşte orada jeon ortaya bir teklif koymuştu. Masadaki içkilerden bahsediyordu . Jeon'un shot yarışı planı yaptığını görünce 'onu her türlü yenerim' düşüncesine kapılıp saçma düşüncelere gitti. Jungkook'un bilinci ufaktan gitmişti ama Kim Taehyung'u unutacak kadar değildi.
"Nesine?" diye sordu Jungkook. "1000 euro?" Taehyung sırıtıyordu, 'kaşınıyor' diye düşündü Jeon. "Tamam"
Gecenin geri kalanı ise ayıkken yapmak isteyecekleri şeyleri yaparak geçmişti...
...
(Yazar hanımdan üç dört yıl sonra bir smut sahne gelesi geldi.)Taehyung:
Nereye gidiyorduk? Jungkook gülerek ve semdeleyerek düz yürümeye çalışarak beni bir yere götürüyordu. Dışarı çıkmıştık. İkimiz de gülüyorduk. Delirmiş gibiydik hatta gibisi fazla iki deli kafayı yemiştik. Bir taxi durduğunda "fiyufwh" gibi bir kayma sesi çıkartmıştı ağzından. Yaptığına gülüp arka koltuğa bindiğimde kendisi öne oturmuştu.
Taksiciye yolu tarif ederken dudaklarımı yiyordum. Sikeyim şu sn onu öpemex miydim? "Jungkook ben kalktım." Dediğiö şeyle taxici şok olmuş şekilde aynadan bakıyordu. "Niye bakıyosun çok mu yakışıklıyım ulan?" Ağzımk yaya yaya söylediğim şeylerin sonu hep aynıydı, kahkaha. Ben gülerken adam mimik oynatmıyordu. Korkmuş muydu?
Taksiden inerken junhkook cebindekimtüm kağıtlaro adamın eline verdiğinde adam zafer gülüşü atmıştı. Çoktan onun olduğuna inandığım eve heldiğimizde anında beni duvarla arasına almıştı. Dudaklarıma yaklaştığında pnu ördek gibi öğmemle anınsa bacaklarkmı beline dolamam için beni kucağına almış duvarla arasında ezmişti.
Anında bacaklarımı beline dolarken penisini bana bastırıyordu. Öpüşleri gittikçe sertleşirken tişörtümün içine soktuğu eli belimi sarmış tenimde hareket ediyordu. Alt dudağımı dudaklarının arasına alıp emerken ona karşılık veriyordum fakat yeterli gelmiyordu. Deliğimde hissettiğim baskıyla dudaklarına inlediğimde artık ikimiz de tahammülsüz kalmıştık.
"Altta olmam ben!" Mırıldanırken söylediğimle yüzüme bakmıştı. Random bir odaya girmiştik. Beni yatağa oturtup önce kendisi soyunmuştu. Soyunuşunu izlerken çoktan kendimi çekmeye başlamıştım. Adeta karşımda porno izliyordum. İnleyerek yüzüne bakarken yanıma yaklaşıp hızlıca beni soymuştu. Daha soyarken boynumda sayısız izi kalmıştı. "Ben üstte olacağım." Diye tekrarladığımda yatağa oturmuştu. Sırtını başlığa dayarken beni kucağına çekmişti. Bundan bahsetmemiştim.
Daha ağzımı açmadan tekrar öpmeye başlamıştı. Bacak aramı daha da ayırıp hafif geriye eğilmemi sağlamıştı. Açılan alandan beni izleyip dudaklarını yalamıştı. İki parmağını ağzıma yaklaştırıp "yala" dediğinde yutkunup parmaklarına adeta sakso çekmeye başlamıştım. Beni izlerken hissettiği şeylerden dolayı anında çekmişti ve bir parmağını içime göndermişti. Acıyan canımla inleyip hafif geri çekilecektim ki belimden sabitleyip engel olmuştu. Parmağını hareket ettirirken bu his bana çok yetersiz geldiğinden kendimi parmağına yaklaştırmıştım ama o ikinci parmağını içime göndermişti. Hissettiğim his ile neye uğradığımı şaşırmıştım. Zevk noktamı bulmuştu, titriyordum. "A-ah a-ah k-kook" ne isteyeceğimi bilmiyordum. Anlamış olmalı ki o noktanın üstündeki hareketlerini hızlandırmıştı, daha da kötü titremeye başlamıştım. Bu da neydi?
Parmaklarını çektiği gibi kendini konumlandırmıştı. Girerken canım yandığı için kalkmak için hareket etmiştim ki tekrar durdurmuştu. "Noktanı buldum kıpraşma." Ben nazlanırken hareketlenmeleri sırasında tekrar o noktaya hissettiğim baskıyla gelen ani hisle çığlık atmıştım. Daha fazla dayanamayıp beni altına almıştı ve hareketlerini hızlandırmıştı. Bacaklarımı beline sardığımda beni ezerek hareket etmeye başlamıştı. Hızlanması için yalvarırken göz yaşlarım defalarca akmıştı. (...)
İçimde hissettiğim sıcak sıvıyla gözlerinin içine bakmıştım.
"Ya istemediğimiz bir şey olursa-"
"korkma ben varım."
"İşte o korkutuyor..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F*ck Your Rose
FanfictionKim Taehyung ve Jeon Jungkook okulda iki ezeli rakipti. Sarhoş oldukları gece ise onlara bir hediye verilmişti. MPREG