25

2.7K 178 20
                                    

Jungsun ve Taehee olayları idrak edememiş sadece araçta yaşadıkları travmadan dolayı tir tir titriyorlardı. Annelerine seslerek ağlasalar da etraflarını saran ışıklı araçlar ve yaklaşan insanlar onları daha da çok korkutuyordu. "Ommaaa" Taehee çığlık atarak ağladığında sağlık ekipleri arabadaki bebekleri de fark etmişlerdi. "Arabada iki çocuk var!" Sarsılmanın etkisiyle ikisi de çok korkmuşlardı ama asıl korktukları o kapıyı kesmek için yaklaşan adamlardı. Bir kadın yaklaşmıştı açılan kapıdan onlara. Taehee bir kadın onu kucağına almaya çalışırken ön koltukta baygın yatan anne babasına uzanmıştı. "ommaaaa" çığlık atarak ağlarken arabadan çıkarken onu sardıkları havluyla korku ile etrafı izliyordu. Kardeşinin de çıktığını görünce ikisi de birbirlerine uzanmışlardı. Jungsun'u tutan adam ikisini de aldığında bebekler birbirlerine sarılmış titriyorlardı. 

Kameralar onları çekerken korkmuşlardı. Kaç saattir arabada korkuyla bekliyorlardı ama şu anda ikisi etrafın çevrilmesiyle daha da çok korkmuşlardı. Seokjin koşarak geldiği gibi çocukları namjoon ile onlardan almışlardı. Kendilerine sarılan bebeklerle sağlık kontrolleri için ambulansa alınmışlardı. 

Çocukları Seokjin sağlık ekiplerinin uyarısıyla detaylı testleri için hastaneye götürmüştü, alanda Namjoon kalmıştı. Taehyung'un annesinin ve Jungkook'un ailesinin perişanlığı aynı hastane koridorunda yerini almıştı. Ameliyattan çıkmaları beklenirken medyayla uğraşmanın derdi de gerçekten herkesi geriyordu. 

Jungsun ve Junghee konuşamayıp kendilerini anlatamadıkları için sürekli ağlıyorlardı.  


.
.
.


Taehyung gözlerini açtığında kazayı hatırlamıştı. Yoğun bakım odasında oldukça gergin dakikalar yaşıyordu. Jungkook? Çocuklar? Aklına gelen şeyle anında dikelmişti. Yanan canı ile kendini kontrol etmek için başını eğmişti. Bir bacağı  ve kolu alçıdayken gövdesi komple  sargılıydı. Odaya giren hemşire ve doktorlara Jungkook'u ve çocukları sormak için ağzını açacaktı ki boğazının kuruluğu canını yakmıştı. "Bebeklerim-" devamını getirememişti. Hemşire su getirmek için arkasını döndüğünde hemşire onu kontrol ediyordu. "Bebeklerin iyi. Eşin de az önce uyandı ama  bir süre hastanede misafirimiz olacaksınız."

"O nasıl?" 

"Senin tarafındaki hava yastığı açılmamış, onun sadece birkaç sıyrık ve kafa travması var." 

"Sadece dediğiniz şey kafa travması? Gerçekten iyi mi? Bir şey saklamıyorsunuz değil mi?"

"Henüz bilmiyoruz. Beyin cerrahi doktorumuzla konuşmadım. Ama doktorumuz genel haber vermediyse en fazla kısa süreli hafıza kaybıdır."

Tae doktorun soğuk kanlılığı ile kalakalmıştı. 

Birkaç saat sonra Jungkook'un birkaç güne çıkabileceğini öğrenip rahatlamıştı.  

F*ck Your RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin