Olayın ardından tam bir ay geçmişti. Kim Taehyung ve Jeon uyandıklarında bu olayın aralarında kalması için anlaştılar.
Kim Taehyung bu 1 ay içerisinde okula yalnızca 12 gün gelmişti, artık kimseye bulaşmıyordu. Kendi kafasında kurmuştu, gerçekten gidecekti. "Taetae iyi misin?" Taehyung daldığı yerden bakışlarını çekti. "Evet iyiyim." Jimin saçlarını kendi rengine boyamıştı.
"Moralin çok bozuk görünüyor, ne oldu Taetae? Bize her zaman söyleyebilirsin." Taehyung basit bir kafa hareketiyle onayladı. "Bugün bize gidelim mi?" Jin ve Jimin onaylamıştı. Taehyung gelirken gebelik testi almıştı. Son 1 ayda kendisindeki değişikliği fark etmişti. Ve Yeonji (suga'nın ablası) de ona alması gerektiğini söylemişti, Tae'nin durumunu bilen tek kişi oydu.
.
.
.
Yoongi:
-Bizim Taehyung hamile olabilir, bugün maske almaya girdiğimde onu gebelik testi alırken gördüm.
Jungkook donup kalmıştı, ya gerçekten hamileyse...
Hoseok: ne sikim saçmalıyorsun o benden başkasıyla olmaz
Bambam: Oooooo bakıyorum da bizim sik kırığı eskisine takmış kafayı. ne oldu gururuna mı yediremedin?
Jungkook beyninden vurulmuş gibi olmuştu...
.
.
.
Taehyung, Jungkook'a mesaj attı. İlk kez birinin sevgisine muhtaç hissediyordu. Yani kendisi öyle sanıyordu. Sevgiye muhtaçtı, hiç sevgi alamamış o çocuktu. Dedesi ve babasının kavgaları hiç bitmezdi, annesi ise sanki yılların birikmiş sinirini ona bağırarak yok etmek istiyordu. Ölümden korkan minik Taetae'ydi o ve her zaman yanında bulunan kardeşten öte can dostu olan kurtarıcı meleği Jin ise onun elinden o gece jileti alan kişiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F*ck Your Rose
FanfictionKim Taehyung ve Jeon Jungkook okulda iki ezeli rakipti. Sarhoş oldukları gece ise onlara bir hediye verilmişti. MPREG