fotoğraflar temsili.
Taehee röportajı canlı yayında sunmuştu ve farkında olmadan başkana suçunu itiraf ettirmişti. Jungsun'un 4 ay öncesine kadar tek derdi başkan olmuştu, onun katil olduğunu anlamıştı ama elinde kanıt yoktu.
.
.
.
"Anne, izlediniz değil mi? Nasıl sorduğum sorularla ona itiraf ettirdim ama." Taehee için en mutlu gündü. Hem artık stajyer değildi hem de ülkenin güvenini kazanmıştı. "Tebrik ederim ufaklık." Taehee'nin saçlarını karıştırdı Jungsun. "Yaa ben senden küçük değilim, ikizlerde sonra doğan büyük oluyor!" Jungsun onu alaycı şekilde onaylamıştı.
"Jungsun sen ne zaman kendi şirketine döneceksin?" Jungsun, Daehyun'a baktı. "Bu yıl dönmeyecek." Jungsun da sıkıntıyla öfledi. "Ne demek bu yıl değil ya? " Jungsun'un şirinliğine karşı Taehyung güldü. "Bebiş doğacak ya birkaç aya" Jungsun hatırlayınca karnına baktı daha sonra da Daehyun'a sarıldı.
.
.
.
"Anne jooshie gelebilir mi?" Taehyung onaylayınca onu çağırmıştı. Sunumda ona yardım edecekti. jooshie gelmişti, Aden onu odasında bekliyordu. Jooshie odaya çıkarken kapısı açık olan bir odaya kapısından gizlice baktı.
"Üşümeyeceğine emin misin?" Bir yandan da Jungsun'un kuruyan saçlarını ufak bir tokayla fazla sıkmadan bağladı. "Hayır üşümemm." Daehyun yine de hırka alıp onun omuzlarına attı.
Jooshie ise gülüp fotoğraflarını çekti. bundan iyi malzeme çıkardı. Taehee'nin yanına gidip melek yüzünü göstermişti. "Artık gitmeliyim." sunum bitince konuşmuştu. "Geldiğin için teşekkür ederim Jooshieee~"
.
.
.
"İyi akşamlar sayın seyirciler, bugün hepinizin şaşıracağı bir haber vereceğiz. Kim ve Jeon holdinglerin sahibinin oğlu muhabir jeon jungsun ile Jung şirketinin sahibinin yeğeni ile sevgili oldukları düşünülüyordu. Uzun zamandır sır kalan bu olayı lee jooshie ortaya çıkarttı. Şu anda ekranımızda gördüğünüz fotoğraf tüm olayı açıklıyor. Jeon Jungsun'un hamile olduğu rahatlıkla anlaşılıyor. Evli-" Taehyung daha fazla dinleyememiş hemen televizyonu kapatmıştı.
"Bunu nasıl yapabilir... Nasıl 5. yılımıza böyle ihanet edebilir?" Taehee kendi kendine mırıldanmıştı. "Jungsun annecim iyi misin?" Taehyung donup kalan oğlunun önünde diz çöküp onunla konuşmaya çalıştı. "Bize de böyle haberler yapmışlardı, bitecek bir süre sonra korkma bebeğim." Jungsun, Taehyung'a sarılıp ağlamaya başlamıştı.
(Yeni bölüm sandıysanız üzgünüm -Şaka- ERTFGHNJKMÖL)
Neyse bays
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F*ck Your Rose
FanfictionKim Taehyung ve Jeon Jungkook okulda iki ezeli rakipti. Sarhoş oldukları gece ise onlara bir hediye verilmişti. MPREG