"YOONGİ SANA DİYORUM GEL BURAYA" Jimin'in içinden adeta bir canavar çıkmıştı. Yoongi onu 2 günde sinir hastası etmişti. "DERS ÇALIŞMAYACAĞIM KAFANA SOK BUNU" Jimin göz devirdi. "Yoongi son sınıfız, ders çalışmalıyız."
"Jimin haklı yoongi, ders çalışman gerekiyor." Yoongi ona karşı sesini yükseltmişti. "BU SENİ İLGİLENDİRMİYOR!" Taehyung surat asınca Jungkook ayağa kalktı ve Yoongi'yi kulağından çekerek masaya oturtturdu. "Ders çalışıyorsun." Ardından Taehyung'un yanına geri döndü ve soruyu anlatmaya devam etti. "Ne oldu pisicik, Jungkook seni miyavlattı mı?"Jimin kulağına fısıldadı.
"Bir daha anlatmamı ister misin Tae?" Taehyung eline kalem alıp kendisi de çözmeye çalıştı. "Böldükten sonra ne yapmalıyım?" Jungkook ona söyledikten sonra yapmıştı.
"YOONGİ DELİRTME BENİ 4 İŞLEM DE Mİ YAPAMIYORSUN!" Yooongi hırkasını yüzüne kapattı. "YA JUNGKOOK GİDECEĞİM BEN YA" Jimin öfleyerek alnını ovdu ve beyaz ayaklı tahtayı getirdi.
"Sana üniversite kazandıracağım oğlum, kurtuluşun yok." Dedi ve ilkokul seviyesinden anlatmaya başladı. 4 saatlik bir anlatıştan sonra Yoongi test çözüyordu. "Hayır sen lise sona kadar ne bok yedin anlamıyorum." Yoongi oflamıştı. "Zenginim ben amına koyayım verdim parasını aldım notu ne yapacağım matematiği? Para sayması için makine hesaplaması için asistan alacağım işte."
"Jungkook" Kafasını testten kaldırıp Taehyung'a baktı. "Acıktım ben bir şeyler mi sipariş etsek?" Jungkook onaylayıp telefonunu almaya gitti. "Daha 4 saat önce yedik ne ara acıktın?" Jimin, Yoongi'nin kafasına vurdu. "Hamile o salak" Yoongi kafasını ovup kaşlarını çattı. "Sen dışarıdan daha tatlıydın."
Jungkook gelince herkes ile siparişleri verdiler. Siparişlerin gelince beraber masayı hazırlayıp yediler. "Jungkook, Jimin beni rahat bırakmıyor." Yoongi ile Jimin kavga ediyorlardı. Jungkook'un artık sinirleri gerilmişti. "Evde tek yetişkinmişim gibi davranmayı kesin! Yok acıktım yok çişim geldi yok bu beni rahatsız ediyor! Çocuk musunuz amına koyayım!"
"Neden bağırıyorsun?" Taehyung kulaklarındaki ellerini çekti. "seslere hassas olduğumu biliyorsun." Jungkook bir şey demeden iç çekti ve evden çıkıp gitti.
Taehyung neye uğradığını şaşırmıştı. Bunu yapmasını beklemiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F*ck Your Rose
FanfictionKim Taehyung ve Jeon Jungkook okulda iki ezeli rakipti. Sarhoş oldukları gece ise onlara bir hediye verilmişti. MPREG