Taehyung ve Jungkook içeridekilere haber verip Jungkook'un evine gitmişlerdi. Sadece yarım saat sonra twitterdan bir bildirim geldi.
모든 미지
Merhaba Kore, geçtiğimiz aylarda Lisa ile olan fotoğraflarının 2 yıl öncesine ait olduğunu iddia eden Jeon Jungkook bugün de Kim Holding'in gelecek sahibi Kim Taehyung ile sarılırken kameralara yansıdı. Kim Taehyung'un hamile olması da dikkat çekti. Taekook ikilisi gerçekten ship mi yoksa bizim bilmediğimiz gerçekler var mı?
(siz karnı varmış gibi hayal ederisiniz.)
Jungkook bunu görür görmez rt yapıp "Biz ship değiliz çiftiz" yazmıştı. Taehyung, Jungkook'un tweetini görünce ile aşırı mutlu olmuştu. "Jungkook" Jungkook ona gülümseyerek bakıyordu. "Efendim" "Seni seviyorum Jk" "Ben de seni seviyorum Taetae"
"Taehyung hayatım lütfen bak neredeyse 7 aylık hamilesin bir şey olacak sevişmeyelim."
"Hiç çekiciliğim kalmadı değil mi?"
"Ya olur mu öyle şey hiç? Bak çekiciliğinden değil ben bebeklere bir şey olmasından korkuyorum."
"Ay delirtme beni doktora sordum olmaz dedi herhalde."
"Ne sordun doktora?"
"Sevişsek sıkıntı olur mu serbest miyiz dedim aradım az önce!"
"Gece saat birde doktoru sen sevişebilir miyiz diye mi aradın?
Taehyung omuz silkmişti.
"Taehyung"
"hmm"
"Taehyung'ummm"
"hmmmm"
"Balımmm"
Taehyung istediğini almıştı fakat Jungkook birlikte olurken kendini fazla tutmanın gerginliğiyleydi. Tae'nin hormonları yüzünden oluşan ekstra arsızlığı karşısında kendini serbest bırakmıştı şimdi ise ikisi de yatakta uzanıyorlardı. Jungkook Taehyung'un saçlarını okşarken Taehyung da kendi kendine mırıldanıp duruyordu.
"Immm çok yoruldum."
Jungkook iç çekmişti.
"Umarım seni ben yormamışımdır Taehyug."
"Hadi ama sen beni nasıl yorabilirsin?"
Taehyung arsızca sırıtırken esnediğinde Jungkook gülmüştü.
"Seni yalancı, uyuyakalıyorsun."
"Jungkook"
"hmm"
"Bir daha ayrılmayalım."
"Bir daha ayrılmayalım bebeğim."
"Jungkook"
"Efendim güzelim."
"Bir şey yok iyi geceler."
"İyi geceler sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F*ck Your Rose
FanfictionKim Taehyung ve Jeon Jungkook okulda iki ezeli rakipti. Sarhoş oldukları gece ise onlara bir hediye verilmişti. MPREG