Beş Ay Sonra:
"Babacım kaçmak yok ama ayıp oluyor, gelir misin buraya?" Jungsun yüzüne bakıp güldü, ardından emeklemeye devam etmişti. "Hey küçük cadı gel buraya" Jungkook peşinden gidip kucağına aldı ve hoplatıp onu güldürdü. "Kimden kaçtığını sanıyorsun hım? Ben senin muhteşem baban Jeon Jungkook'um, sen de benim iki muhteşem ötesi çocuğumdan biri Jeon Jungsun'sun."
Jungsun ağzındaki kaşığı düştüğü için ağlıyordu, Jungkook'un onu susturmak için bulduğu çözüm ise gıdıklamaktı.
"Omma" Kaşlarını çatıp kafasını iki yana salladı Jungkook "Appa" "ı-ı omma" Aralarında çetin bir kavga vardı.
"JUNGKOOK ARTIK JUNGSUN'A MAMASINI İÇİRİR MİSİN" Mutfaktan bağırıyordu çünkü şu an Taehee'ye mamasını yediriyordu. Taehee ona bir şeyler anlatıyordu, aslında demek istediklerini az çok anlıyordu ama her kelimesinin ardından "Omma shh" yaparak elini dudağına götürmesi onu yememek için kendini zorlamasına sebep oluyordu.
Maması bittiği için Taehyung onu kucağına alıp yatağa uzandırdı ve teker teker parmaklarını öpüp onu gıdıklamaya başladı.
"Taetae, Jungsun mamasını yemiyor." Jungkook üzgün ses tonuyla konuşmuştu. "Biberon var tezgahta hazırladım mamasını onun. Ayağında sallarken içir, o şekilde içiyor sadece." Valla tüm çocukları cinsti bunların.
.
.
.
Yoongi'nin doğum yapmasına 1 ay kala eline bir zarf ulaşmıştı, "Dedenizi 10,03.2021 tarihinde kaybetmiş bulunmaktayız.nKore'nin en büyük şirketi Bighit size kalmıştır. Lütfen zarf elinize geçtiğinde geri dönüş yapınız."
Kendisini sahiplenen Min ailesi zaten varlıklıydı fakat onu bırakan ailesinin mirası şimdi ona mı kalmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F*ck Your Rose
FanfictionKim Taehyung ve Jeon Jungkook okulda iki ezeli rakipti. Sarhoş oldukları gece ise onlara bir hediye verilmişti. MPREG