-Çapulcular ile sevgili olmak-
kısmına geçelim.Satırlar arası yorum yapmayı unutmayalım..
👇🏽👇🏽
-Sirius Black ile sevgili olmak-
- Sirius Black ile sevgili olana kadar onun çapkın bakışlarına maruz kalırdınız ancak bu bakışların sadece size olduğunu da bilirdiniz.-Eğer onunla sevgiliyseniz her yerde her türlü şakaya hazırlıklı olmalısınız.
-Sizin ile vakit geçirmeyi özellikle birilerine şaka yapıyorsanız çok severdi diğer vakit geçirdiğiniz zamanları da hiç bir şeye değişmezdi ancak bu onun en hoşunuza giden anlardan biri olurdu.
-Burun , boyun ve dudak öpücüklerine her an hazırlıklı olmalısınız.
-Onu sevgili olduktan sonra hala ona asılan kızlardan kıskanmanız hoşuna gider ancak sizi "Kısmanmanı anlayabiliyorum ama Sirius Mükemmel Black emrinize amade Leydim" diyip elinizi öperek sakinleştirir.
-James Potter ile sevgili olmak-
-Size her an kırılacak nadide bir vazoymuşsunuz gibi davranır.-Her daim , her sorun da birbirinizin yanında olursunuz ikinizden biri hata yaptığında diğeri bunu ondan dinlemeden bir sonuca varmaz ve sorunlarınızı konuşarak halledersiniz.
-Sizi görünce her seferinde hızlanan kalbine içinden söver ve sizin hissetmemeniz için Merlin'e yalvarır.
-En çok burnunuzu öpmeyi ve sizinle uyumayı sever.
-Sizi yanınızda yürüyen erkek kediden bile kıskanırdı ancak onun sizi kıskandığı zaman komik bulunduğunuz için hoşunuza giderdi.
"Merlin bu kedi neden peşimizden geliyor? Sen dur çiçeğim ben halledip geliyorum"-Remus Lupin ile sevgili olmak-
-Remus Lupin ile sevgiliyseniz onun çikolatalarından daha değerlisinizdir.
(E bi zahmet kdndşsfmldkfğadpf)-Remus sizi kıskansada bunu size belli etmez ama kıskandığı kişinin yanında sizin sevgili olduğunuzu belirticek bir şeyler yapardı. Omzunuza kolunu atmak , kısa bir öpücük gibi.
-Onun çikolatalarına ve kitaplarına dokunmaya sadece sizin izniniz vardı.
-Dolunay sonrası onun yaraları ile ilgilendikten sonra sizin dizinize yatıp siz saçı ile oynarken uykuya dalmak onu rahatlatırdı.
-Seni seviyorum demese bile size bunu her zaman hissettirirdi.
YENİ KURGUYA BEKLİYORUM HEPİNİZİ..
Muah..
Bundan sonraki Hayal et bölümü "Draco Malfoy"
Oy vermeyi unutmayınn⭐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter İmagine
FanfictionHarry Potter karakterleri ile HAYAL ET kitabı Keşfedilmeyecek ama hep burda olacak.. Hazır mısınız? HAZIRSANIZ SİZDE İÇERİYE DAVETLİSİNİZ.. -Vega Cooper Not:James Potter için özel küçük bir hayal et kitabım var.