Adın:Octavia
Soyadın:WhiteNot: bu bölümü içimden geldiği için yazdım ve yayımladım bir önceki duyuruda bahsettiğim gibi
Bir araya girdim
Kafamı topralamalıyım..
Başka bir Sirius Black
Hayal et bölümü daha gelecek
Merak etmeyin
Hemde bol aksiyonlusundan yazacağımÖnceki bölümle alakası olmadığını * işarettinden anlayabilirsiniz devamı sanıyorsunuz yoksa
İyi okumalar
-
"Kendimi her zaman koruma gereği duymuşumdur..
Mesela ailemden.. Arkadaşlarımdan..
Tanıklarımdan ya da tanışacaklarımdan..
Profesörlerimden..
Kendi duygularımdan.. Kendimden..
Zaman geçtikçe bir şeyi anlamaya başladım..
Bunun benim için hiçbir faydası yok..
Sadece kendimi yıpratmama neden oluyor..
Ama ben bundan nasıl kurtulacağımıda bilmiyorum..
Kendimi o kadar çok her şeyden kaçmaya kaptırmışım ki , o kadar çok kendi isteklerimi
duygularımı , düşüncelerimi bastırmışım ki
Şu an arkama dönüp baktığımda kendime ait olan tek bir duygu ve ya düşünce bulamıyorum..
korkuyorum ama kabullenemiyorum..
Kabullenmek istiyorum ama nasıl yapacağım
hakkında hiçbir fikrim yok..
Beni ben yapan hiçbir şey yok..
Ama insanların gözünde beni ben yapan bir sürü şey var sürekli sinirli olmam
soğuk olmam , mutsuz olmam..
Ama bir kez olsun biri gelip bana
"Gerçekten nasılsın anlat sadece seni dinleyeceğim yargılamadan seni saatlerce dinleyeceğim"dese belki beni ben yapan şeyleri ilk defa kendi ağzımdan duymamı sağlardı.."Okuduğun kitabın en sonunda yazarın yazmış olduğu küçük paragrafıda okuyup kitabını kapadın. Güneş tam tepedeyken karagölün yanında başladığın bu kitap nerdeyse hava kararırken bitmişti. Biraz daha oturdun ve yazarın yazdıklarını düşündün. Kendini düşündün. Sen onun yazdıklarını düşünürken yanında hissettiğin hareketlilikle oraya baktın. Sirius Black namı değer sevgilin tam karşında duruyordu. Onu görünce gülümsedin Sirius'ta yanına oturup sırtını ağaca dayandı.
"Sonunda bitirebildin şu kitabı"dedi
"Benim bitirmemi mi bekliyordun?"dedin şaşkınlıkla çünkü bu şaşılası bir durumdu.
"Evet çünkü kitaba fazlasıyla dalmıştın ve ben lanet yiyecek havamda değilim"dedi kırkırdayıp hafifçe omzuna vurdun. Oysa sana buruk bir gülümseme yolladı. Sirius'un bu gülüşünü tanıyordun yoruldum gülümsemesiydi.
"Neler oluyor Sirius?"dedin sana cevap vermeden sarıldı. Sende şaşkınlığını gizleyemeden sarıldın. Sirius geri çekilince bir elini çenene koydu.
"Ne olursa olsun seni seviyorum"dedi yutkundun.
"Bende seni seviyorum Black"dedin ona soyadıyla seslendiğin zamanlar senden kaçmaya başlardı ama bu sefer sadece sırıttı.
O sırada önünüzde beliren Bellatrix , Cissy ve Lucius belirdi üçünüde baştan aşağıya süzüp Sirius'a baktın yüzünde en ufak bir mimik olmadan ifadesizce onlara bakıyordu işte tam o zaman az çok neler olduğunu anlamıştın. Black kuzenler ve onları gaza getiren Lucius Malfoy yine Sirius'a abuk subuk bir şeyler demiş olmalıydılar ancak Dumbkedore çapulculardan biri hata yaptığında hepsinin birden okuldan atılacağını açık bir dille söylemişti Sirius'ta bu yüzden onlara hiçbir şey yapamamanın verdiği sinirle yanına gelip yanında kendini sakinleştirmeye çalışmış olmalıydı. Şu an kendini zor tuttuğunu anlamıştı ve onu bu halde görmek senin kuzenlerine karşı büyük bir öfke duymanı sağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter İmagine
FanfictionHarry Potter karakterleri ile HAYAL ET kitabı Keşfedilmeyecek ama hep burda olacak.. Hazır mısınız? HAZIRSANIZ SİZDE İÇERİYE DAVETLİSİNİZ.. -Vega Cooper Not:James Potter için özel küçük bir hayal et kitabım var.