Adınız: Octavia Soyadınız: White
BU BÖLÜMDEN SONRA
JAMES POTTER
BÖLÜMLERİ ONUN İÇİN ÖZEL OLARAK BAŞLADIĞIM
JAMES POTTER|HAYAL ET
KİTABINA GELECEKTİR!Bilgi: eğer unuttuysanız ilk partı okumadan bunu okumayın..
Satırlar arası yorum ellerinizden öper..
-
Attığın çığlığın ardından olduğun yerden kalkıp ormanın derinliklerine doğru koşmaya devam ettin. Olmayacağını bildiğin bir şeyi tamamen batırmıştın James'a değil kendine kızıyordun.
Onun mutluluğu senin mutluğundu ama yine de kızıyordun kendine.. Şu an neden ormanda olduğunu ya da neden yasak ormanda olduğunu bilmiyordun tek yapmak istediğim kaçmaktı.. etrafta ismini duyunca bir kaç saniyeliğine durdun ve dinledin.."OCTAVİA?" diye bağırıyordu biri veya birileri ses biraz daha yaklaşınca sana seslenenlerin çapulcular olduğunu anlamıştın içleride James'ın da sesini duyduğun ve ağlamaktan şişmiş gözlerle onun karşısına çıkmak istemediğin için koşmaya devam ettin sadece bir kaç dakika sonra çok yakından seslendi sana.
"Octavia? Nereye koşuyorsun? Durur musun?"dedi arkandan gelen sesle durdun ama ona doğru dönmedin göz yaşlarını sildin.
"Yalnız kalmalıyım James"sesini güçlü tutmaya çalışsanda James seni ağladığını anlayacak kadar iyi tanıyordu.
"Hiçbir yere gitmiyorum"dedi ısrarla
"James ne istiyorsun?"dedin hala arkan dönükken.
"Önce bana bakmanı istiyorum"dedi sabırla
"İki türlü de seni dinleyebilirim"dedin adım sesleri gelince aniden ona döndün aranızdaki mesafe kapanıyordu en fazla 6 adımlık mesafe varken sende geri geri yürümeye başladın.
"Octavia beni di-"lafını bitirmeden birden bire sana doğru koşmaya başlamıştı neden koştuğunu ayakların yerden kesilince anladın arkandaki uçurumu görmemiştin ama James görmüştü ve şu an bir eliyle elinden tutuyordu diğer elini de sana uzattı aşağıdaki ucu bucağı olmayan uçuruma bakıp sende diğer elini uzatmıştın ama James'ta kayıyordu onu aşağıya çekiyordun.
"James bırak sende kayıyorsun"dedin ona uzattığın elini çekerken kaşlarını çatıp boş elini sanki seni tutabilirmiş gibi biraz daha uzattı aşağıya çakılıcaktın çünkü asan yanında değildi.
"Uzat şu elini Octavia!"dedi bütün vücudu kasılmıştı her saniye daha da kayıyordunuz onun gözlerinin içine baktın elini kurtarmaya çalıştın ama izin vermedi.
"Octavia kes şunu SİRİUS! REMUS! YARDIM EDİN!"diye bağırdı acıyla sana döndü tekrar.
"Elini uzat Octavia! Eğer kendini bırakırsan arkandan hiç düşünmeden atlarım!"dedi ciddiyetle
"Bunu neden yapasın ki?"dedin
"Çünkü seni seviyorum tamam mı? Sensiz yaşayamam Lily ile sevgili olduğumuz falan yok o sadece benimle konuştu gerçekten kimi sevdiğimi gösterdi bana beni dinlemediniz ki cümlemi bile tamamlamama izin vermediniz Octavia lütfen tut elimi yalvarırım!"dedi duyduklarının şokuyla yutkundun James boşta olan elini salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter İmagine
FanfictionHarry Potter karakterleri ile HAYAL ET kitabı Keşfedilmeyecek ama hep burda olacak.. Hazır mısınız? HAZIRSANIZ SİZDE İÇERİYE DAVETLİSİNİZ.. -Vega Cooper Not:James Potter için özel küçük bir hayal et kitabım var.