Adınız: Octavia Soyadınız: White
İstek
Bilgi: Tom Riddle'nin Tom Riddle olduğunu düşünün Voldemort olduğunu unutun. Sadece soğuk ve ukala olduğunu düşünün. Sevgilisiniz. Slytherinsin.
-
Yasak ormanın içinde bir elinde asan bir elinde yeşil elbisenin etekleri arkandaki 4 kişiden kaçıyordun baloda sevgilin Tom ile ettiğiniz o kızlar sana niye yavşıyor , o erkekler sana neden bakıyor kavgasından sonra Tom arkasını dönüp gitmişti sende kafamı dağıtma amacı ile bahçede kalmıştın ama nerden geldiğini anlamadığın bir lanetten son anda kurtulunca bağıra bağıra küfür ederek yasak ormana doğru koşmaya başlamıştın ayağındaki topukluları ayağını burkunca bırakmak aklına gelmişti şimdi iste arada arkana lanet atarken kendine neden Hogwarts'a doğru kaçmadığın için küfür ediyordun aklına birinin dikkatini çekmek gelince asanı havaya doğrultup bir büyü mırıldandın hava da kırmızı yuvarlak bir ışık yanıp sönerken seninle birlikte geliyordu.
6.sınıf öğrencisi olmana da küfür edip koşmaya devam ettin tabi karşına arcomantula (dev zehirli böcek) çıkana kadar. Arcomantula bir bacağını sana doğru savurunca geriye düştün zaten bu sırada da lanet yemiş iplerle bağlanmıştın. Bu sırada Arcomantula seni kovalıyan 4 kişiye doğru bacağını salladı ikisi havaya uçarken ikisi kaçmayı başarmıştı. Arcomantula sana dönünce yutkunup tependeki kırmızı ışığa baktın hala ordaydı ama görücek birilerinin olmadığının farkındaydın tekrar sana doğru gelen Arcomantula'ya döndün bir darbe aldığında karnında uzun ve biraz derin bir yara açılmıştı ikinci darbe için diğer bacağını kaldırmıştı ki yana savruldu seni kovalıyan adamlardan biri savurmuştu."Bu güzellik benim pis böcek"demişti Arcomantula'ya doğru ilerlerken.
"Nerden senin oluyor?"dedi diğeri yanına yaklaşıp yaranı kapatırken ancak onların farkında olmayıp senin farkında olduğun bir şey vardı bu Arcomantula zehirliydi ve zehri içindeydi. 3. Adam yanına yaklaşıp çenenden tuttu.
"Sevgilin Tom çok üzülücek güzel kız"dedi daha sonra çeneni sertçe bıraktı.
"Yazık olucak sana tatlı kız" dedi 4. kişi ağzında kapalı olduğu için konuşamıyordun ama niyetlerini az çok anlamıştın, seni paylaşamalarının sebebini anlamıştın zaten zehirden dolayı yavaş yavaş başın dönmeye başlamıştı.
"Bu kovalamadan sonra güzel bir öpücüğü hak ettim bence" dedi Arcomantula'dan kurtulan önünde diz çöktü ve konuşmaya devam etti.
"İlk öpücüğünü Tom almış olabilir güzelim ama ilkini ben alacağım" dedi o an tahmin ettiğin şeyin doğru olduğunu anlamıştın.
"Bize de başkalarını buluruz artık Tom'u başıma bela edemem"dedi 3.kişi diğerleri de onaylarken önünde duran sırıtıp sana dönükken konuştu.
"Bu güzellik için değer" dedi elini saçına götürürken. Gözyaşların aynı anda aktı. Sonra devam etti konuşmaya.
"Bir öpücükle başlayabilirim bence"dedi ağzını kapatan şeyi açarken cırlamana fırsat vermeden öpmeye başlamıştı birbirine bağlı ellerinle adamı itmeye çalıştın ama zehrin etkisinden dolayı kolunu kaldırıcak halin yoktu başını yan tarafa çevirebildin sadece bu sırada diğer 3 kişin gittiğini gördün. Pedoifli sapık sırtının yerle buluşmasını sağlayınca debelenmeye çalıştın ama gücün yoktu tek yapabildiğin ağlarken "Tom!"diye bir kaç kere çığlık atabilmekti taaki adam yarı çıplak üstüne çıkıp boynunu öpmeye başlayana kadar. Adam onu ittirmeye çalışan kollarını tek eliyle sıkıca tutmuştu o kadar sıkıyordu ki dudaklarından bir inleme dökülmüştü. Adam elbisenin eteğine yeltenmişti ki onlardan biri koşarak yanınıza geldi.
"Gitmeliyiz hemen!"dedi
"Daha yeni başlamıştım"dedi üstündeki adam
"Kızın yaptığı büyüğü göremeyecek kadar aptalız Tom buldu bizi daha fazla tutamazlar hadi" dedi adam yarı açık bilincinle gülümsedin sadece sesleri duyuyordun gözlerin kapanmıştı üstündeki adam kalktı.
"Yinede ona güzel bir hediye bırakabiliriz"dedi asasını sana doğrultunca yerin ve üstünün biraz kanlandığını sıcaklıktan anlamıştın.
"Olan olmuş gibi görünüyor"dedi diğer adam
"Kız zehirden ölür Tom'da olmayan bir şeyi olmuş gibi düşünerek kafayı yer"dedi üstünden kalkmış olan adam koşmaya başlamadan önce eteğini biraz sıyırdığını hissetmiştin. Koşma seslerinin ardından yine koşma sesi geldi ve bağlı olduğun ipler yok oldu Tom'un geldiğini burnuna dolan kokudan anlamıştın yanına çöktüğünü duymuştun nerdeyse ağlamaklı bi sesle sana seslendiğini duymuştun.
"Octavia"demişti sırtının yerle temasının kesilmesinden kucağına aldığını da anlamıştın ancak sonra seslerde gitmişti bilincin tamamen kapanmıştı.
-
Kulağına dolan uğultu sesleri ile yüzünü buruşturdun. Her yerin ağrıyordu yavaşça gözlerini araladın. Görüş alanına Tom belirmişti burukça gülümsedi sana neler olduğu yavaş yavaş aklına gelmeye başlayınca ağrılarını umursamadan hızla yatakta doğruldun.
"Tom!"dedin bir şeyleri yanlış bildiğini biliyordun ama Tom hala yanındaydı.
"Sakin ol Octavia"dedi geri yatmanı sağlarken
"Ama- diye başlamıştın ki sözünü kesti
"Senden önemli değil"dedi sertçe sanki bu konuyu açma dermiş gibi yutkundun.
"Sadece beni dinler misin?"dedin kısık sesle ellinden tutmuştun Tom bunun anlamının ya dinle ya da senin o kıvırcık saçlarını yolarım demek olduğunu biliyordu. Yavaşça yanına oturdu.
"Sen gelinciye kadar benim bilincim açıktı bana bir şey yapmadılar, yapamadılar sen beni kurtardın Tom sen gelince benim Arcomantula'nın zehrinden dolayı öldüğümü ya da öleceğimi düşünmüşlerdi Tom hiçbir şey olmadı gerçekten"dedin o ise sessiz kalmıştı Sende bir şey demesi için ısrar etmedin biraz daha bekleyip elini elinden çektin bunun üzerine Tom kendine gelmiş olacak ki kaşlarını çattı.
"Senden önemli değil demiştim hiçbir şey senden önemli değil Octavia bak bunu benden bir daha duyamazsın ama sadece seni kaybetmekten korktum diğer şeyler önemli değil"dedi yine elini tutarken bunun üzerine yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu Tom'un yüzünde de tedirgin bir gülümseme oluştu.
"MERLİN DE- Tom'un ağzını kapamamasıyla bağırman yarıda kesilmişti.
"Birinden duyarsam hafızanı silerim küçük sevgilim"dedi başını salladın yavaşça elini ağzından çekti sende kollarını birbirine bağladın.
"Lütfen trip atacağım deme"dedi Tom bezgince
Bir şey demeden omuz silktin."Ama bundan nefret ediyorum"dedi yüzüne boş boş baktın bunun üzerine derin bir nefes aldı.
"Hadi ama Octavia"dedi gözlerini kapayıp yatağına iyice kuruldun.
"Uyuyacağım"dedin
"Beraber uyuyalım"dedi bunu istesende trip atıcaktın.
"Git sana yavşayan kızlarla uyu"dedin gözlerin hala kapalıyken.
"Bana yavşayan tek bir kız umrumda o da sensin"dedi elini saçlarında gezdiriyordu.
"Ben sana yavşamıyorum"dedin sert bir şekilde
"E erkeklerde senin peşinden ayrılmıyor dün yaşanan olayı ne çabuk unuttun"dedi
"Elim kolun bağlıydı tamam mı? Benimle kavga etmeseydin bunlar olmazdı"dedin
"Asıl sen benimle kavga ettin" dedi sinirle yerinden kalkmanla burun buruna gelmiştiniz
Bir nefes kadar yakın.. Biraz bakıştıktan sonra Tom seni açlıkla öpmeye başladı sende karşılık verdin...
Tom Riddle ile bölüm sonu..
Tuhaf gelmiş olabilir ama bazı kişilerde konu kıtlığı yaşıyorum..
Yazım hataları için kusura bakmayı..
Sıradaki bölüm James Potter(part-2)..
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın⭐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter İmagine
FanfictieHarry Potter karakterleri ile HAYAL ET kitabı Keşfedilmeyecek ama hep burda olacak.. Hazır mısınız? HAZIRSANIZ SİZDE İÇERİYE DAVETLİSİNİZ.. -Vega Cooper Not:James Potter için özel küçük bir hayal et kitabım var.