Severus Snape

3.5K 123 158
                                    

Adınız: Octavia    Soyadınız: White

Not: İstek bir bölümdür. Konu bulamadığım için saçmalamış olabilirim kusura bakmayın.

1k için herkese teşekkür ederim..

Geçmişin izleri..
Geçmişten kalan kırgınlıklar..
Geçmiş ya da geçmeye çalışmış ya da alışılmış
Hangisi? Hangi konumda? Hangi konudan?
Dolayı olursa olsun sonuç hep aynı kırgınlık..
Ya bir sevdiğinin eseri ya da yakınının..
Ama çoğu zaman seni kıranlar hep seni sevdiğini sandığın kişilerdir yani yakınların
Eğer geçmiş gerçekten geçmediyse?
Geçmişine takılıp kaldıysan?
Geçmişnin üstü hiç kapanmadıysa?
Adının geçmiş olması
Her şeyin bittiği anlamına gelir mi?

Diye bitti okuduğun kitabının son paragrafı slytherin ortak salonunda karagöle bakan camın hemen önündeki koltukta iki büklüm olmuş bir şekilde kitabını okuyordun kitap bitince başını kaldırıp salonda gözlerini gezdirdin Severus ve Lucius haricinde kimse yoktu onlarda oturmuş şömineyi izliyorlardı.
İki büklüm olmaktan tutulan belin yüzünden biraz zorlukla kalkıp yanlarından geçtin yatakhaneye yöneldin ilk merdivene bastığın anda biri seslendi.

"Sanada iyi geceler Octavia" dönüp onlara baktın Severus söylemişti Lucius hala şömineye bakıyordu.

"İyi geceler Snape" dedin ve merdivenlerden çıkmaya başladın. Odana girince oda arkadaşlarına iyi geceler dileyip üstünü değiştirdin ve kendini yatağa attın bugün olanları düşünüyordun. Severus ile olanları birlikte büyü çalışmalarına girmiştiniz.
Melez prens ve Safkan kız olarak bir kitap iki beyin bir sürü deneme yapmış gereğinden fazla kitap okumuştunuz. Bunu seviyordun.
Yasalara aykırı olduğunu biliyordun ama yapıyordun işte ona yardım ediyordun. Tabi onunla zaman geçirmişte oluyordun. Severus'un da kafasının dağılmasına sebep oluyordu bu Lily,Çapulcular derken sürekli üzgündü beraber çalışırken eğleniyordunuz siz iki yakın arkadaş.. bunları düşünürken uykunun seni esir almasıyla rüyalar alemine daldın.

-

Sabah üzerinde zıplayan Cissy sayesinde yataktan küfür ede ede kalmıştın şu an Cissy'e sövüyordun o da komik bir şeyler varmış gibi gülüyordu.

"CİSSY BİR SABAHTA İNSAN GİBİ UYANDIR!"dedin o gülerken devam ettin

"MERLİN İÇİN GÜLMEYİ KES SENİ LANETLEYECEĞİM!"dedin dudaklarını birbirine bastırdığını görünce devam ettin.

"SABAH SABAH BU NE ENERJİ? İNSANIM YA BEN İNSAN!"dedin yine sonra onun bir anda daha çok kahkaha atmaya başlayan haline  gözlerini devirip wc'ye gittin rutin işlerini halledince çıkıp hala gülen Cissy'e baktın.

"Cissy iyi misin?"dedin

"Evet sadece sinirim bozuk Lucius ile ayrıldık"dedi kahkahalarının arasından hıçkırarak ağlamaya başlarken.

"Hey! Ne? Neden?"dedin onu omuzlarından tutup oturmasını sağladın ve yanına oturdun.
Cissy gülmeyi kesip bi anda sana sarılıp daha şiddetli ağlamaya başladı. Bir kaç dakika sonra burnunu çekerek senden ayrıldı.

"Severus ile ikisi tutturmuşlar bir ölüm yiyen sürekli bunu konuşuyorlar bende bunun yanlış olduğunu söyleyince kavga ettik"dedi ölüm yiyen mi ? Severus hemde? Ama sizin bulmaya çalıştığınız büyü?Tom Riddle'nin gözüne girmek için mi yani? Gözün bu kadar kör müydü yani? İçinde her zaman olan kötü his bu yüzden miydi yani? Kendini toparlayıp Cissy'e döndün

"Emin misin?"dedin yanlış olması için nelerini vermezdin Cissy sana adım kadar eminim bakışı atınca sinirle yerinden kalktın bunca zaman kandırılmıştın senin kalkmanla Cissy hızla sana döndü.

Harry Potter İmagine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin