Arkadaşlar başlaman önce bir şey söylemek istiyorum.
Oy meselesine fazla takılmam ama her bölüme yarı emek veriyorum ve dolu dolu, klasik olmayan bölümler yazamaya çalışıyorum.
•
Okuyorsunuz oyda verin lütfen.
En fazla aldığım oy 72..
Ama okunması 1,2k ? Lütfen bir yıldıza basmak zor olmamalı..•OY VERENLERE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER..
^satırlar arası yorum bekliyorum.^
Adınız: Octavia
Soyadınız: White(Size fiziksel özellikler için örnek bir tip koymuştum. Siyah saçlı ve yeşil gözlü
"Yazarın söyleyecekleri var" unuttuysanız bölümüne bakabilirsiniz.Bilgi: Slytherinsiniz. Kovalıyıcısınız.
~
Yukarıyı okuyun lütfen..
Takımca süpürgelerinizin üzerinde 2 gün sonra Gryffindorlular ile yapılacak maçınıza hazırlanıyordunuz. Slytherin takımındaki tek kız oyuncu olarak yeteneklerin göz ardı edilemeyecek derecedeydi. Takım kaptanınız yani tutucunuz hep ona doğru atılan topları tutuyor hemde size taktikler verip motive ediyordu. Oldukça ciddiydiniz ancak antreman yaparken eğleniyordunuz da. Gryffindorlular da en az sizin kadar bu maç için heyecanlıydı.
Aslında bütün okulun dilindeydi 2 gün sonraki maç. Takım arkadaşının sana yolladığı quaffleyi sana fırlattığın da yakınında olan çembere bütün gücün ile atmıştın ancak takım kaptanınız yani tutucunuz aynı şekilde karşılık verdiği için top yine sana dönmüştü ve oldukça hızlıydı. Tutamayacağını anladığın için yana çekildin. Topun gittiği yere doğru döndüğünde Tom Riddle'nin topu tuttuğunu ve iğrenç bir varlıkmışsın gibi sana baktığını görmüştün. Aranızda geçen birkaç saniyelik bakışmadan sonra bozuntuya vermeden süpürgeni ona doğru yönlendirdin. Yanı vardığında ise süpürgenden inmeden elini ona uzattın. Amacın muhattap olmadan quaffleyi alıp maça geri dönmekti ancak beklediğin gibi olmadı çünkü Tom hala yüzüne aşağılarcasına yüzüne bakıyordu."Quaffleyi verirsen antremana dönmeliyim Riddle!"
"Bir quaffleyi tutamayacaksan neden takımdasın ki?"
Söylediği şeyle kaşların çatılmıştı. Duruşunu dikleştirip ona doğru eğildin.
"Çünkü sadece bir tane quaffle tutmuyorum Riddle maçlara gelseydin görürdün ve anlardın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter İmagine
FanfictionHarry Potter karakterleri ile HAYAL ET kitabı Keşfedilmeyecek ama hep burda olacak.. Hazır mısınız? HAZIRSANIZ SİZDE İÇERİYE DAVETLİSİNİZ.. -Vega Cooper Not:James Potter için özel küçük bir hayal et kitabım var.