James Sirius Potter

4K 150 309
                                    

Adın: Octavia  Soyadın:White

Bilgi:James Sirius ile sevgilisin.. senin ailen ile altın üçlü yakın arkadaşlar Hogwarts savaşından beri.. altın 4'lü gibi..

Umarım aklımdaki konuyu güzelce işleyebilirim ve karışık olmaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Umarım aklımdaki konuyu güzelce işleyebilirim ve karışık olmaz.

Hepinize merhabalar
Son 3-4 bölümden beri beni rahatsız eden bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum.

Ben bu İmagine serisine başlamadan önce 3k ve üzeri okuyabildiğim kadar Hayal et (İmagine) kitabını okudum.
Farklı olaylar olmasına özen göstererek yazmaya çalışıyorum ve bence gayet farklı oluyor.. Ancak şöyle bir sorun var ben bölümü yayınladıktan bir kaç gün sonra benden daha büyük İmagine yazarları yazdığım konu ile bölüm yazıyor ki ben bunı tesadüf olmadığına emin oldum çünkü 3.kez karşılaştım.
Benden daha büyüksünüz diye benim fikirlerimi kopyalayabileceğiniz anlamına gelmiyor! Tarihler belli kitaba önce başlamış olabilirsiniz ama ben sizin yazdığınız bölümden önde yayınlıyorum BENİM FİKRİM OLAN bölümleri yani telif hakkına sahibim
Hala 9 tane İmagine kitabı devam ediyor ve ben onları takip ediyorum başka birine uyarlasanızda fikrimi çalmanız
Hoş değil bu yüzden daha dikkatli olursanız sevinirim EMEĞİME SAYGI DUYUN LÜTFEN! BEN SİZ ÇALIN DİYE YAZMIYORUM BÖLÜMLERİ OKUYUN DİYE YAZIYORUM..!

-Vega Cooper

Keyifli okumalar..

Satırlar arası yorum yapmayı unutmayalım..

- - -

"James hemen aşağıya in!"diye seslendi Ginny aşağıdan.

"Geliyorum anne!"diye karşılık verdi James. Aşağıya inerken bir anda başına saplanan ağrı ile yanındaki duvara tutundu James. Buna anlam verememişti. Kendine gelince merdivenlerden inmeye devam etti.

"Merhaba anne"dedi tedirgince kızmasını bekliyordu ama Ginny gülümseyerek yanına geldi.

"Oğlum tatil zamanı diye tembellik yapıp odandan çıkmamazlık yapmazdın sen bir işler çevirmiyorsun değil mi?"dedi

"Hayır anne yorgun hissediyorum sadece"dedi James.

"Akşama Hermione teyzenler gelicek ki akşam oldu içeri geç baban ve Albus orda"dedi Ginny
James başı ile onaylayıp içeri geçti.

"James sonunda odandan çıkabildin"dedi Harry

"Uyuyordum baba"dedi James.

"Evet 3 gündür tek yaptığın şey uyumak"dedi Albus bunun üzerine James Albus'un kafasına geçirdi. Bu sırada şömine hareketlenince hepsi yerinden kalktı. Önce Ron ve Hugo girdi ardında Hermione ve Rose. Hepsi ile selamlaştılar. James , Rose'ye dikkatle bakınca göz altlarının çöktüğünü gördü yüzünde zoraki bir gülümseme vardı.

Harry Potter İmagine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin