Adınız: Octavia
Soyadınız: WhiteSatırlar arası yorumlara bekliyorum..
-
"Çatalak birazdan Lily'nin yanına gidip seni şikayet edeceğim yeter benim White'yi sevdiğim falan yok!"dedi Remus artık bezmişti çünkü sabahtan beri Sirius ve James aynı şeyleri söyleyip duruyordu.
"Ah hadi ama neden kabul etmiyorsun ki?"dedi James.
"Sadece derste ona attığın deneme büyüsünden dolayı üzerime doğru geliyordu bende yakaladım"dedi Remus.
"Ve o kucağındayken saniyelerce bakıştınız."dedi Sirius bunun üzerine Remus kucağında tuttuğu yastığı ona fırlattı ancak Sirius yakaladı tam Remus'a doğru fırlatmak için havaya kaldırmıştı ki sen yastığı elinden alıp koltuğun üzerinden geçip hemen yanındaki boşluğa oturdun.
"Selam Çapulcular"dedin gülümseyerek Sirius sana homurdanırken James gülümseyip selam vermişti Remus'ta sırıtarak selam vermişti.
"Black homurdanmayı kes artık! Bir yastık için amma tatava yaptın."dedin
"Ama Aylak'a atıcaktım"dedi Sirius gözlerini devirip cevapladın.
"O yüzden elinden aldım zaten"dedin sizi izleyen Remus ve James'a dönüp.
"Bu arada derste olanlar için üzgünüm White senin bana bakmadığını bilmiyordum"dedi James evet KSKS dersinde uygulamalı eğitim vardı ve sen James ile eşleşmiştin bir an Remus'u göremeyip etrafına bakındığın için gelen büyüyü görememiş geriye fırlamıştın ama Remus'un kucağına düşmüştün yani o seni yakalamıştı. Ancak ne inmek senin aklına gelmişti ne de Remus'un seni indirmek aklına gelmişti. Gözlerine bakmanın kalbini hızlandırmasına anlam vermeyerek kendine gelmiştin ve kucağından inmiştin şimdiyse yanlarına gelmiştin çünkü o hissin nedenini anlamak istiyordun. Çapulcularla pek yakın değildin ama anlaşabiliyordunuz. Morelinin bozuk olduğunu gördüklerinde genellikle yanına gelirler ve muziplikleriyle bile senin moralini düzeltirlerdi. Remus seni dinler,Sirius şebeklik yapar, James ise mantıklı şeyler söylerdi evet şaşırtıcı ama bunu yapardı aynı şeyi sende onların morali bozukken yapardın.
"Sorun değil Potter. Tabi hastane kadranına gitmediğim sürece sorun yok."dedin cümlenin sonuna doğru yüzüne sinsi bir gülümseme yerleştirirken.
"Tırsmalı mıyım?"dedi James.
"Remus sana ne yapman gerektiğini söyleyecektir. Kendisi 1. sıradan izlemişti"dedin Remus sana bakıp yutkundu.
Sirius ve James ise ona sorarcasına bakıyordu."Evet James onu sinirlendirmek istemezsin"dedi
"Neden ki?"dedi Sirius.
"Siz iki haylaz ceza almak için gittiğinizde bende sizi dışarda bekliyordum sizi beklerken ilerden bağrışma sesleri duymuştum gidip bakayım dedim Bellatrix ve Octavia bağrışıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Bellatrix küçüklere sataşmış ve muggle onların değişiyle bulanık olmalarıyla ilgili Octavia'da bunu görmüş ve Bellatrix'e laf atmış açıkçası o kadar büyük kavga ediyorlardı ki Lucius ve Severus bile araya girmemiş onları izliyordu ne yalan söyleyeyim benim bile araya giresim gelmemişti. Asalarını çekip birbirlerine lanet göndermeye başladıklarında işler değişti baya KSKS dersinde gibi düello etmeye başlayınca Lucius ve ben araya girmek için hareketlenmiştik ama nerden geldiğini anlamadığımız lanetler bize çarpınca kendimizi yerde bulmuştuk sonra ben hastane kadranına ,siz benim yanıma , Octavia ise Dumbledore'nin yanına gönderilmişti"dedi Remus. Sirius ve James 2-3 saniye birbirine bakıp aynı anda gülmeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter İmagine
FanficHarry Potter karakterleri ile HAYAL ET kitabı Keşfedilmeyecek ama hep burda olacak.. Hazır mısınız? HAZIRSANIZ SİZDE İÇERİYE DAVETLİSİNİZ.. -Vega Cooper Not:James Potter için özel küçük bir hayal et kitabım var.