Yaz ayının en sıcak günlerinde aynı evde 20 kişi ile birlikte yaşıyorsanız Tanrı ikimize de sabır versin. Bu ne biçim sıcaktır ya?Ben İzuku Midoriya, ve yazın en sıcak günlerinde aynı evde 20 kişiyle yaşıyorum. Bu hikayem Kacchan ile nasıl sevgili olduğumuzun hikayesidir.
Paralel evrenler... Var mıdır?
Dersler bugün öğretmen toplantısıyla erken bitirildi yani saat daha 1 güneş cayır cayır yanıyor, dondurmam 3 saniye içinde eriyecek gibi duruyor. O yüzden hızlıca yemeliyim bence.
Dondurmam bitince dolabıma yönelip kısa bir şort ve aldığımdan beri hiç giymediğim uzun bir t-shirt alıp üstüme geçirdim, şort gözükmüyor lan. Aşırı rahat bir kombin seçmişim gerçekten artık daha az terliyorum... Odamdan çıkıp elimi yüzümü yıkamak ve sonra aşağıya inmek için lavaboya girdim, beni orda işeyen bir Kacchan beklemediğimi yüzümden de anlayabilirdiniz. Her neyse geçip ellerimi yıkamaya başladığımda Kacchanda işini bitirmişti.
Midoriya; "M-merhaba Kacchan!"
Bakugou; "Benimle konuşma, Deku." (Kacchan bir alfa.)
Midoriya; "Ah! Tamam, özür dilerim." Üzüldüm bir şey dememiştim ki...
Bakugou; "Üstüne bir şeyler giy. Sürtük gibi görünüyorsun."
Katsukinin iç sesi; Azdım demiyorsun da-
Kalbimi kırdı, ama sesimi çıkartıp bir şey bile diyedim...
Midoriya; "S-Sanane ki."(Agam bizlen eylenir.)
Bakugou; "Ha? Sen, ne dediğinin farkında mısın?!"
Bir kere söyledik geri adım atamam.
Atsam mı ya da?Midoriya; "E-Evet. Ne giyeceğime sen karar veremezsin."
Bir süre boş boş yüzüme baktı sonra sert adımlarla yanıma yürüyünce ben de geri yürüdüm, her an ölebilirim lütfen biri yardım etsin.
Kacchan beni kendi ve duvar arasında sıkıştırıp iyice yaklaştığında kalbim sanki 10 km koşmuşum gibi atıyordu, korktuğumdan mıydı? Artık Kacchanın nefesini yüzümde hissedince domatese döndüğüme emindim.
Katsukinin iç sesi; Vov sakin ol champ. Reşit değiliz.
Bakugou; "Bana bak, 'Deku'. Tehlikeli sularda oynuyorsun. Timsahı kızdırmak mı istiyorsun?"
(Timsah brrr)
Yakınlığından dolayı dilim lal tutmuş gibi hiçbir şey diyemedim, konuşmak istedim ama konuşamadım...
Bakugou; "Sessiz kalmandan bunu anladığını sanıyorum ama... Sen haklısın, giydiğin şeylere karışamam. En azından daha uzun bir şeyler giymeyi dene."
Ne oldu da birden değişti anlam veremedim.. Sonra dibimde duran vücudunu ve sıcak nefesini de alıp gitti. Onun verdiği sıcaklık hissi yok olunca bir boşluğa düştüm, kalbim o gittikten sonra bile hızlı hızlı atmaya devam ediyordu. Neden? (Bilmem ki.)Kapı açılıp Kirishimanın içeri girmesiyle kendime geldim.
Kirishima; "Oha, kanka kız sandım seni. Tövbe tövbe, oğlum aşırı sexy görünüyorsun lan."
( yazar iç ses; ben ne yazdım amk bu ne iy kusucam)
N-ne diyor b-bu?
Midoriya; "N-n-ne?! Ne-neyden bahsediyorsun K-Krishima Kun!?" Yüzüm zaten kızarıktı şimdi iyice kızardı.
Kirishima; "Hey hey sakin ol, bir şey demedim ya. Niye bu kadar utandın? Cümle alem bacımsın. Yakışmış ama Denki böyle bir şey giyse sanırım pisleşebilirdim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guns and Roses •BakuDeku
Romance⋆Paralel evrenlere inanır mısınız? •smut, angst, marriage, omegaverse •tamamlandı